Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: bledy, faq, komputer, mk3, odczytanie bledow

Przesunięty przez: szynszyl
25 Sty 2012, 21:54
KODY MIGOWE
Autor Wiadomość
kecaj999 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 57
Skąd: Zbąszyń/Poznań
Wysłany: 14 Sty 2011, 15:56   

mam problem, mianowicie po podlaczeniu buzzera i odpaleniu silnika nic sie nie dzieje (jak u kolegi laureth) probowalem podlaczyc w tej kostce na 3 sposoby i na zadnej kombinacji nie podawalo bledow - caly czas piszczy. Pomoze ktos?
_________________
Był GRANAT
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51
Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 14 Sty 2011, 17:36   

A bez odpalania się nie da? Przecież wystarczy tylko przekręcić kluczyk. Czytałeś stronę 1 tematu jak robić test? Podłączyłeś do odpowiedniej kostki?
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
kecaj999 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 57
Skąd: Zbąszyń/Poznań
Wysłany: 14 Sty 2011, 20:48   

tak, podlaczylem do kostki nad lampa kolo ako (kostka z czerwona zaslepka) na wylaczonym silniku to samo, dodam ze silnik rozgrzany - wszystko jak w opisie. Gdybym znalazl odp w 1 stronie tematu to nie pisalbym postu :)
_________________
Był GRANAT
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51
Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 14 Sty 2011, 20:58   

a ile kabli wychodz w kostki? Jak 2 to nie ta kostka.. U mnie po podłączeniu święci dioda (u ciebie piszczy). Przekrecam kluczyk, i po 5 sek zaczynają lecieć kody
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
kecaj999 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 57
Skąd: Zbąszyń/Poznań
Wysłany: 14 Sty 2011, 21:17   

do kostki wchodza 3 kable, podlaczylem jak w instrukcji potem kombinowalem zmieniajac mostkowanie kabli i podlaczenie do buzzera - w sumie 3 kombinacje. Na innych kombinacjach niz w instrukcjii buzzer piszczal jakby ciszej. Po przekreceniu kluczyka i odpaleniu przez jakies 2-3 min nic, caly czas piszczy.
_________________
Był GRANAT
 
 
Smok 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Jacek
Wiek: 44
Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 38
Skąd: Bytom
Wysłany: 23 Lut 2011, 15:48   

A ja mam 1.3i HCS'a z 96r. - jeszcze się nie zabierałem za test ale będę musiał bo obroty mi bardzo powoli spadają do jałowych po dodaniu gazu. Tylko, że mam pytanie a jeszcze nie sprawdzałem czy mam dwa złącza czy jedno ale na pewno jedno złącze mam pod nogami kierowcy w boczku. Jeśli to pod maska się nie znajdzie ma ktoś opis tego złącza w kabinie?
_________________
... Smocze serce
 
 
Madam 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 118
Skąd: Ostrołeka
Wysłany: 26 Lut 2011, 06:36   

Na ciepłym niepracującym silniku nie miałem błędów. Czyli podczas ostatnich 40 uruchomień silnika nie zanotowano nieprawności.

Przy teście na uruchomionym silniku mam: 48 42 43 47

Jeden z kodów błędów mówi o CPP. Dlaczego podczas pierwszego testu ten kod nie został wyświetlony. Jeśli CPP jest uszkodzone to powinien ten błąd być zapisany w pamięci tych 40 uruchomień.


42 Miernik przepływu powietrza 2, bez zmian w czasie testu samoistnego, powtórzyć test samoistny.
43 Położenie przepustnicy, bez zmian w czasie testu samoistnego, powtórzyć test samoistny.
47 Bieg jałowy, nie uzyskano prędkości maksymalnej (obr/min) lub jest ona za niska do testowania czujnika tlenu czy zaworu E.G.R.
48 Regulator biegu jałowego / czujnik położenia przepustnicy.

Co oznacza błąd 42 i 47?? Mam powtórzyć TEST??
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 26 Lut 2011, 08:32   

oznaczają tyle, że nie postępowałeś wg instrukcji i nie wcisnąłeś gazu w podłogę kiedy trzeba było - przynajmniej tak twierdzi sterownik.
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Madam 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 118
Skąd: Ostrołeka
Wysłany: 21 Mar 2011, 10:08   

Powtórzyłem test w sobotę trzy razy i za każdym razem mam tylko jeden błąd - 48 (stycznik regulacji biegu jałowego).

Nie wiem tylko dlaczego bo silniczek krokowy pracuje normalnie. króciec wysuwa sie i chowa. Nie ma żadnych zaciec. Podłączyłem do wtyczki korkowca napięcie z akumulatora (bolec wysuwał się a później po zmianie biegunów chował). Wiec skąd ten błąd??

Auto jest strasznie mułowate jak sie rozgrzeje. Nie da sie jeździć.
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 21 Mar 2011, 10:11   

sprawdź też CPP
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 21 Mar 2011, 10:19   

Madam napisał/a:
(stycznik regulacji biegu jałowego)
Madam napisał/a:
Nie wiem tylko dlaczego bo silniczek krokowy pracuje normalnie. króciec wysuwa sie i chowa. Nie ma żadnych zaciec. Podłączyłem do wtyczki korkowca napięcie z akumulatora (bolec wysuwał się a później po zmianie biegunów chował). Wiec skąd ten błąd??
Błąd jak sam napisałeś dotyczy stycznika (krańcówki) a nie silniczka krokowego,,, skoro sprawdzałeś silniczek (2 przewody) to krańcówka to te pozostałe 2 przewody,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Madam 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 118
Skąd: Ostrołeka
Wysłany: 21 Mar 2011, 10:21   

CPP tez sprawdzalem. Plynnie zmienia sie opor bez zadnych dziur.

CPP jest prawie nowy.

Juz nie mam sily na tego mojego mula. W innym poscie napisalem o MAPIE i Sondzie.
 
 
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1118
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 19 Kwi 2011, 20:32   

A ja mam taki problem ze na odpalonym silniku, wyskoczył mi najpierw kod 998 (czujnik temperatyur??) a nastepnie 113 (nie wiem dokladnie co to jest) i silnik zgasł i nie mozna przpeprowadzic dalej testu...
Na samym zaplonie tez jest pare błedów, ale wiekszosc zrozumiałem i wiadomo o co chodzie :) Tylko nie iwem dlaczego przy zapalonym silniku nie moge sprawdzic błedow...
Aaaa i silnik to 1.8 16v 130 KM
_________________
Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 
 
 
marimar 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Chianti
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Mariusz
Wiek: 50
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 111
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 10 Cze 2011, 13:48   

witam

podepnę się pod temat

przeszukałem całe forum i neta ,dużo się dowiedziałem ale jeszcze trapi mnie parę spraw
moja fiestka dziwnie się zachowuje ostatnio i zrobiłem teścik w końcu i wyszło na pracującym silniku kod 47,wiem że to krokowy ,czyściłem go wielokrotnie i pomagało ale ostatnio już nie,naczytałem się o krokowym wiele ale jednego nie wiem?

jak musi działać krokowiec,chodzi o jego pracę ,zauważyłem że jak puszczę pedał gazu to trzpień w krokowcu chowa się ale "takimi dziwnymi skokami" czy to normalne ?czy powinien schować się płynnie?

a test przy nie pracującym silniku to błąd 33 wyskoczył ale to może być czujnik uwalony

fiestka w tej chwili strasznie muli,chodzi jak by na 3 gary i "pierdzi w tłumik"

wszelkie rady mile widziane
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 23 Lip 2011, 14:47   

37 Czujnik MAP, zbyt niskie napięcie
wypiszczał mi to na drugim komputerze co to moze być?
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Nikuś 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 672
Skąd: Rz
Wysłany: 23 Lip 2011, 15:28   

kuba87, a aku multimetrem sprawdziłeś?
 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 23 Lip 2011, 17:06   

35 - Czujnik położenia przepustnicy (CPP) lub jego obwód, napięcie za niskie.
36 - Przepływomierz powietrza drugi lub jego obwód, napięcie za niskie.
z tym ze załozyłem nowe przewody w wiązce głównej silnika od map sensora potencjometru Co silniczka krokowego oraz CPP
tak sprawdziłem
aku naładowany ładowanie też w porządku
poodpięciu węzyka od map sensora obroty są ok (900)
ale jest bardzo przelany
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 23 Lip 2011, 18:24   

nowe przewody masowe jeszcze zrobiłem i ch&&
dalej to samo;/
już nawet przestał reagować na regulacje potencjometrem Co odpięcie go też nic nie daje
silnik chodzi bez potencjometru
brak słów ;-|
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 51
Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 24 Lip 2011, 14:25   

A wiązkę silnika podmieniałeś?
U trzeciego walczyliśmy z pomiarami prawie 2 miechy. Wymiana wiązki 1 godzina i auto chodzi jak malina. Nie znajdziesz zimnego lutu lub naderwanego kabla. Mi też wydawało się to proste :)
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 24 Lip 2011, 19:17   

nic wiązka zamówiona
przeslę kasę i czekam az przyjdzie
a z tą :twisted: jeszcze nie skonczyłem
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FORD kody lakierów
Dla wszystkich fordów
Ryba88 Blacharstwo / Lakiernictwo / Kosmetyka samochodowa 3 11 Wrz 2020, 20:45
JoeMix
Brak nowych postów Kody migowe
ic3ek Elektryka 10 27 Mar 2008, 21:53
ic3ek
Brak nowych postów Co to za kody???63,74,55
jackkk2 Elektryka 9 4 Kwi 2007, 22:57
Gość
Brak nowych postów kody błędów w 1.4
jakies dziwne to
Napster Elektryka 2 24 Maj 2007, 19:18
Napster
Brak nowych postów [MK3] Kody 3 cyfrowe
Gość Elektryka silnika 3 4 Sty 2014, 14:16
Krzychu


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.