Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Strzelający zawór
Autor Wiadomość
mathieu8909 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: S
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Mateusz
Wiek: 34
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 36
Skąd: ok 20 Km od PZ
Wysłany: 27 Mar 2011, 11:48   [MK3] Strzelający zawór

Odpaliłem dzisiaj Fiestę żeby sprawdzić ładowanie i wszystko było ok, odpaliła ładnie(nie licząc słabego kręcenia) na gazie. Skończyłem, mam zamiar odpalić ją znowu a tu niespodzianka ;-| . Tak jak kręcę rozrusznikiem tak raz za razem strzela mi zawór w butli <???> Raz zapaliła, a drugi już nie chciała, dalej nie próbuje żeby czegoś nie rozje***. Pod koniec zeszłego roku miałem taki problem, że jak przekręciłem stacyjkę to musiałem po pstrykać przełącznikiem na benzynę, na gaz, na benzynę i zawsze za którymś razem zawór zaskoczył. Pojechałem do gazownika, obejrzał centralkę i polecił kupić nową. Pojechałem kupiłem zamontowałem i nie było problemów do dzisiaj.
_________________
Dwieście we Fieście;)
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 27 Mar 2011, 12:14   

pojdz z tyłu do butli i sprawdź czy dostaje ona prad na "+" bo coś mi sie wydaje ze nie do końca..

Kabel idzie pod autem mogł sie gdzies przerwać.
Albo centralka jest juz kaput skoro ostatnio wymiana pomogła.

Jak mi sie uszkodził kabel od zaworu w botli to na kródki czas podlaczyłem "+" od swiateł i tak jakiś czas jezdziłem.
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
mathieu8909 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: S
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Mateusz
Wiek: 34
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 36
Skąd: ok 20 Km od PZ
Wysłany: 27 Mar 2011, 12:45   

Przy elektrozaworze reduktora na jednym styku są 2 kable, możliwe że gazownik pociągnął plus na wielozawór z tego miejsca? Miało by to sens bo po podaniu prądu na jeden, drugi dostawał by jednocześnie. A te styki przy parowniku nie są za ciekawe ;-| Drzeniow jak wziąłeś plus ze świateł tzn, że musiałeś je zaświecić do odpalania? :-) . Zobaczę, się też pod coś podłącze albo pociągnę nowy przewód.
_________________
Dwieście we Fieście;)
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 27 Mar 2011, 14:37   

Bo wlasnie tak u mnie oryginalnie jest ze + jest pociągnięty od zaworu przy reduktorze do zaworu przy butli.
Wyczyść te styki bo to może być problem.
mathieu8909 napisał/a:
rzeniow jak wziąłeś plus ze świateł tzn, że musiałeś je zaświecić do odpalania? :-)

tak wlasnie mialem :)
dla bezpieczenstwa :D zeby przypadkiem na noc nie zostawic otwartego :)
Wyłączałem światła i zawór sie zamykał.
Odpalaj na benzynie bo odpalanie na gazie nie jest zdrowe.
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 28 Mar 2011, 11:16   

jAK ŁĄBO KRĘCI TO ZACZNIJ OD NAŁĄDOWANIA AKUMULATORA, JAK W BUTLI MASZ GAZ TO TAKI STRZAŁ NA ZAWORZE WYSTARCZY NA KILKA MINUT PRACY SILNIKA,,,

[ Dodano: Pon Mar 28, 2011 11:16 ]
Sorka za capsa,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
mathieu8909 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: S
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Mateusz
Wiek: 34
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 36
Skąd: ok 20 Km od PZ
Wysłany: 28 Mar 2011, 19:52   

Sprawdziłem dzisiaj prąd na wszystkich zaworach, i wszędzie jest. Odpalałem pierwszy raz i strzelało, pojeździłem doładował się aku i ustało. Widocznie aku był tak słaby, że rozrusznik zabierał cały prąd. Musze się wziąć za regenerację alternatora, ale na szczęście do Boscha szczotki dostanę od ręki.
_________________
Dwieście we Fieście;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.