Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: brak mocy, cvh, gasniecie, mk3, obroty, szarpanie

[MK3] Spadki mocy, przerywanie, gaśnięcie silnika
Autor Wiadomość
majdanos 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/71KM
Imię: Wiktor
Wiek: 31
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 73
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 23 Lut 2011, 17:26   

http://www.fiestaklubpols...0addd03d4311571 tu chce chlop za odme 10 zl :-)
 
 
 
Mody9216 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 31
Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 56
Skąd: z zadupia
Wysłany: 23 Lut 2011, 20:19   

Podepnę się pod ten temat mimo że mój problem jest troszkę inny..używałem szukajki ale coś ni takoś nic nie znaleziono:(..a więc jak kupiłem moja fofi wydawalo mi sie ze jezdzi normalnie 1.3i niby 60 kuców no ale do rzeczy niedawno przejechalem sie fofi z tym samym silnikiem w dodatku moja ma zmiane masy pojazdu na 855kg (z czego mogli ja odchudzic?) tamta wazyla 925kg(tamta tzn 93rok moja 95) i jest bardzo bardzo duza roznica w osiagach itd moja znacznie wolniej sie zbiera do wszystkiego czym to jest wywolane i jeszcze jedno pytanie co to jest za czesc ktorej nie posiadam :V: :V:

Uploaded with ImageShack.us
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 23 Lut 2011, 20:36   

Układ napowietrzania spalin. W mk3,5 z tego zrezygnowali
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 23 Lut 2011, 20:45   

wiem ze to chodziło o ekologię, bez tego auto tez działało normalnie.
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
Mody9216 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 31
Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 56
Skąd: z zadupia
Wysłany: 25 Lut 2011, 22:04   

no ale cos wiecej ta czesc to akurat mniej mnie interesuje bardziej roznice w osiagach przy tych samych silnikach w dodatku moja wazy 855kg a tamta 925
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 26 Lut 2011, 10:08   

Mody9216 napisał/a:
no ale cos wiecej ta czesc to akurat mniej mnie interesuje bardziej roznice w osiagach przy tych samych silnikach w dodatku moja wazy 855kg a tamta 925

sprawdz kompresję u mechanika.
Bo moze silnik juz swoje przejechał ;>
A ile oleju bierze. Tak na prawdę :hihihi:
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 26 Lut 2011, 10:11   

masa akurat ma małe znaczenie
tutaj muwisz o masie własne i masie pojazdu gotowego do drogi
tzn wszystkie płyny i zbiorniki napełnione na maks waza razem z autkiem 925 kg
masa własna autka to(bez płynow w stanie suchym) 855 kg
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Mody9216 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 31
Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 56
Skąd: z zadupia
Wysłany: 26 Lut 2011, 13:50   

Nie moja w karcie pojazdu ma wbita zmiane masy pojazdu wiec nawet jakby z pelnymi plynami to same zalanie tam 4 czy 5 zbiornikow nie da Ci nigdy 75kg plyn do spryskiwaczy plyn chlodniczy olej hamulcowy i wspomaganie no i masz miec bak..to ci nie da 75kg..
 
 
majdanos 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/71KM
Imię: Wiktor
Wiek: 31
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 73
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 26 Lut 2011, 14:20   

a paliwo liczyles ??
 
 
 
Mody9216 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 31
Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 56
Skąd: z zadupia
Wysłany: 26 Lut 2011, 20:05   

drzeniow,

szczerze z reka na sercu nawet po wlaniu tego uzczelniacza nie ma juz nic;/ w miesiac litr oleju sobie wejznie^^ a w miesiacu przejade moze z jakies 500-1000km najdziwniejsze jest to ze jak ma na minimum to juz nie bierze ^^ minimum trzyma baaaaaaaaardzo dlugo
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 26 Lut 2011, 21:03   

Mody9216 napisał/a:
w miesiac litr oleju sobie wejznie^^ a w miesiacu przejade moze z jakies 500-1000km

to troche duzo bierze :)
Moze być juz silnik słaby dlatego nie chce jechać szybko :)
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
Mody9216 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 31
Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 56
Skąd: z zadupia
Wysłany: 26 Lut 2011, 22:08   

drzeniow,

wiesz szybko jak szybko...ale zbierac sie..chodzby wcale np na 5 to ona jedzie bo musi a raczej utrzymuje predkosc tzn z tym utrzymywaniem predkosci to jest tak ze jak na 4 dobije do 130 to na 5 zejdzie na 120-110-120-110-120 i tak w kolo..we wtorek dostane garaz zobacze bo moze to uszczelniacze zaworow poszly..a moze uszczelka pod glowica?chociaz silnik jest suchy od przodu i od tylu nic nie ma jedynie glowica z zaworow troszku zapocona no i jak bys patrzal od strony chlodnicy(maski) to po lewej stronie(tam gdzie jest zbiorniczek na plyn chlodniczy) na silniku jest olej lub woda nie wiem co dokladnie bo dostkniesz sie to klejace (chodzby olej)albo woda wiec moze sie pomieszalo co nie co moze pompa wodna;p..poszla...i uszczelniacze(podobno z boku wycieka jak uszczelniacz albo uszczelka pod glowica)
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 26 Lut 2011, 22:12   

Mody9216 napisał/a:
.we wtorek dostane garaz zobacze bo moze to uszczelniacze zaworow poszly..a moze uszczelka pod glowica?chociaz silnik jest suchy od przodu i od tylu nic nie ma jedynie glowica z zaworow troszku zapocona no i jak bys patrzal od strony chlodnicy(maski) to po lewej stronie(tam gdzie jest zbiorniczek na plyn chlodniczy) na silniku jest olej lub woda nie wiem co dokladnie bo dostkniesz sie to klejace (chodzby olej)albo woda wiec moze sie pomieszalo co nie co moze pompa wodna;p..poszla...i

uszczelniacze(podobno z boku wycieka jak uszczelniacz albo uszczelka pod glowica)

Uszczelniacze do mocy za bardzo nic nie mają.
Jakby uszczelka poszła to by Ci się silnik przegrzewał olej mieszałby się z wodą, albo by Ci plynu chłodniczego ubywało. To napewno nie uszczelka. Wymiesz uszczelkę pod pokrywą zaworów gdy bedziesz ogladać uszczelniacze. Wtedy pokrywa przestanie się pocić.
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
Mody9216 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 31
Dołączył: 22 Lis 2010
Posty: 56
Skąd: z zadupia
Wysłany: 26 Lut 2011, 23:53   

drzeniow,
to co teraz napisales sie zgadza bo wpiepzyla juz 15litrow plynu chlodniczego z czego az albo tylko 5 mialem w aucie pod nogami (nagrzewnica usczelniacz czy co to takie dupstwo do chlodnic zatkalo dziure) i nic juz mi nie leci wszystko okej tylko gdzie plyn?!..chlodnica sucha nic nie ma wiec wnioskujac z tego co napisales wszystko sie zgadza..tylko sie nie przegrzewa i chyba raczej olej nie miesza sie z woda chociaz po tym jak wyglada blok silnika z lewej strony...to sam nie wiem nic narazie foi stoi zeby jej nie zaszkodzic..odpalam ja jedynie zeby nie miec niespodzianki...we wtorek dopiero sie zobaczy co jest grane..a jeszcze czy to ze u niej odpalanie wyglada tak "brrr..brrr...brrr..brrr..wrum.." te brr to tyle ile razy silnik sie zdarzy przekrecic wpieprzyc za ten czas troche aku i odpalic jak jest ciepla to troche inaczej dpala cos typu brr..wrum ino te "wrum" jest zduszone przez ok 1/10sekundy i pali normalnie (nie gasnie przez to) kable do swiec i świeczki sa nowe..
Cytat:


dostaniesz kolejny kawałek paska za spapraną interpunkcję. nie idzie tego czytać
Ostatnio zmieniony przez szynszyl 27 Lut 2011, 10:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Adziu
[Usunięty]

Wysłany: 3 Mar 2011, 16:06   

Widzę, że temat poszedł w inną stronę :-P
Ciąg dalszy mojego auta:
Dzisiaj dostałem odmę ale okazało się, że puszka jest nieco inna.
Mam jeszcze jedno rozwiązanie :
zielony: filtr powietrza
niebieski: kapa zaworowa
czerwony: odpowietrzenie kolektora dolotowego
Czy mogę podłączyć zielony wąż idący od filtra powietrza bezpośrednio do kapy zaworowej, a czerwony wężyk zostawić zaślepiony i wywalić całą tą puszkę ? Rozwiązanie (żółty :D )
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.