[MK3] Spadki mocy, przerywanie, gaśnięcie silnika |
Autor |
Wiadomość |
majdanos
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/71KM
Imię: Wiktor
Wiek: 31 Dołączył: 11 Sie 2010 Posty: 73 Skąd: Bydgoszcz
|
|
|
|
|
Mody9216
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 31 Dołączył: 22 Lis 2010 Posty: 56 Skąd: z zadupia
|
Wysłany: 23 Lut 2011, 20:19
|
|
|
Podepnę się pod ten temat mimo że mój problem jest troszkę inny..używałem szukajki ale coś ni takoś nic nie znaleziono:(..a więc jak kupiłem moja fofi wydawalo mi sie ze jezdzi normalnie 1.3i niby 60 kuców no ale do rzeczy niedawno przejechalem sie fofi z tym samym silnikiem w dodatku moja ma zmiane masy pojazdu na 855kg (z czego mogli ja odchudzic?) tamta wazyla 925kg(tamta tzn 93rok moja 95) i jest bardzo bardzo duza roznica w osiagach itd moja znacznie wolniej sie zbiera do wszystkiego czym to jest wywolane i jeszcze jedno pytanie co to jest za czesc ktorej nie posiadam
Uploaded with ImageShack.us |
|
|
|
|
jackrzec
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 23 Lut 2011, 20:36
|
|
|
Układ napowietrzania spalin. W mk3,5 z tego zrezygnowali |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
|
drzeniow
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI
|
Wysłany: 23 Lut 2011, 20:45
|
|
|
wiem ze to chodziło o ekologię, bez tego auto tez działało normalnie. |
_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
|
|
|
|
|
Mody9216
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 31 Dołączył: 22 Lis 2010 Posty: 56 Skąd: z zadupia
|
Wysłany: 25 Lut 2011, 22:04
|
|
|
no ale cos wiecej ta czesc to akurat mniej mnie interesuje bardziej roznice w osiagach przy tych samych silnikach w dodatku moja wazy 855kg a tamta 925 |
|
|
|
|
drzeniow
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI
|
Wysłany: 26 Lut 2011, 10:08
|
|
|
Mody9216 napisał/a: | no ale cos wiecej ta czesc to akurat mniej mnie interesuje bardziej roznice w osiagach przy tych samych silnikach w dodatku moja wazy 855kg a tamta 925 |
sprawdz kompresję u mechanika.
Bo moze silnik juz swoje przejechał ;>
A ile oleju bierze. Tak na prawdę |
_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
|
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 26 Lut 2011, 10:11
|
|
|
masa akurat ma małe znaczenie
tutaj muwisz o masie własne i masie pojazdu gotowego do drogi
tzn wszystkie płyny i zbiorniki napełnione na maks waza razem z autkiem 925 kg
masa własna autka to(bez płynow w stanie suchym) 855 kg |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
Mody9216
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 31 Dołączył: 22 Lis 2010 Posty: 56 Skąd: z zadupia
|
Wysłany: 26 Lut 2011, 13:50
|
|
|
Nie moja w karcie pojazdu ma wbita zmiane masy pojazdu wiec nawet jakby z pelnymi plynami to same zalanie tam 4 czy 5 zbiornikow nie da Ci nigdy 75kg plyn do spryskiwaczy plyn chlodniczy olej hamulcowy i wspomaganie no i masz miec bak..to ci nie da 75kg.. |
|
|
|
|
majdanos
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/71KM
Imię: Wiktor
Wiek: 31 Dołączył: 11 Sie 2010 Posty: 73 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 26 Lut 2011, 14:20
|
|
|
a paliwo liczyles ?? |
|
|
|
|
Mody9216
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 31 Dołączył: 22 Lis 2010 Posty: 56 Skąd: z zadupia
|
Wysłany: 26 Lut 2011, 20:05
|
|
|
drzeniow,
szczerze z reka na sercu nawet po wlaniu tego uzczelniacza nie ma juz nic;/ w miesiac litr oleju sobie wejznie^^ a w miesiacu przejade moze z jakies 500-1000km najdziwniejsze jest to ze jak ma na minimum to juz nie bierze ^^ minimum trzyma baaaaaaaaardzo dlugo |
|
|
|
|
drzeniow
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI
|
Wysłany: 26 Lut 2011, 21:03
|
|
|
Mody9216 napisał/a: | w miesiac litr oleju sobie wejznie^^ a w miesiacu przejade moze z jakies 500-1000km |
to troche duzo bierze
Moze być juz silnik słaby dlatego nie chce jechać szybko |
_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
|
|
|
|
|
Mody9216
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 31 Dołączył: 22 Lis 2010 Posty: 56 Skąd: z zadupia
|
Wysłany: 26 Lut 2011, 22:08
|
|
|
drzeniow,
wiesz szybko jak szybko...ale zbierac sie..chodzby wcale np na 5 to ona jedzie bo musi a raczej utrzymuje predkosc tzn z tym utrzymywaniem predkosci to jest tak ze jak na 4 dobije do 130 to na 5 zejdzie na 120-110-120-110-120 i tak w kolo..we wtorek dostane garaz zobacze bo moze to uszczelniacze zaworow poszly..a moze uszczelka pod glowica?chociaz silnik jest suchy od przodu i od tylu nic nie ma jedynie glowica z zaworow troszku zapocona no i jak bys patrzal od strony chlodnicy(maski) to po lewej stronie(tam gdzie jest zbiorniczek na plyn chlodniczy) na silniku jest olej lub woda nie wiem co dokladnie bo dostkniesz sie to klejace (chodzby olej)albo woda wiec moze sie pomieszalo co nie co moze pompa wodna;p..poszla...i uszczelniacze(podobno z boku wycieka jak uszczelniacz albo uszczelka pod glowica) |
|
|
|
|
drzeniow
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI
|
Wysłany: 26 Lut 2011, 22:12
|
|
|
Mody9216 napisał/a: | .we wtorek dostane garaz zobacze bo moze to uszczelniacze zaworow poszly..a moze uszczelka pod glowica?chociaz silnik jest suchy od przodu i od tylu nic nie ma jedynie glowica z zaworow troszku zapocona no i jak bys patrzal od strony chlodnicy(maski) to po lewej stronie(tam gdzie jest zbiorniczek na plyn chlodniczy) na silniku jest olej lub woda nie wiem co dokladnie bo dostkniesz sie to klejace (chodzby olej)albo woda wiec moze sie pomieszalo co nie co moze pompa wodna;p..poszla...i
uszczelniacze(podobno z boku wycieka jak uszczelniacz albo uszczelka pod glowica) |
Uszczelniacze do mocy za bardzo nic nie mają.
Jakby uszczelka poszła to by Ci się silnik przegrzewał olej mieszałby się z wodą, albo by Ci plynu chłodniczego ubywało. To napewno nie uszczelka. Wymiesz uszczelkę pod pokrywą zaworów gdy bedziesz ogladać uszczelniacze. Wtedy pokrywa przestanie się pocić. |
_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
|
|
|
|
|
Mody9216
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 31 Dołączył: 22 Lis 2010 Posty: 56 Skąd: z zadupia
|
Wysłany: 26 Lut 2011, 23:53
|
|
|
drzeniow,
to co teraz napisales sie zgadza bo wpiepzyla juz 15litrow plynu chlodniczego z czego az albo tylko 5 mialem w aucie pod nogami (nagrzewnica usczelniacz czy co to takie dupstwo do chlodnic zatkalo dziure) i nic juz mi nie leci wszystko okej tylko gdzie plyn?!..chlodnica sucha nic nie ma wiec wnioskujac z tego co napisales wszystko sie zgadza..tylko sie nie przegrzewa i chyba raczej olej nie miesza sie z woda chociaz po tym jak wyglada blok silnika z lewej strony...to sam nie wiem nic narazie foi stoi zeby jej nie zaszkodzic..odpalam ja jedynie zeby nie miec niespodzianki...we wtorek dopiero sie zobaczy co jest grane..a jeszcze czy to ze u niej odpalanie wyglada tak "brrr..brrr...brrr..brrr..wrum.." te brr to tyle ile razy silnik sie zdarzy przekrecic wpieprzyc za ten czas troche aku i odpalic jak jest ciepla to troche inaczej dpala cos typu brr..wrum ino te "wrum" jest zduszone przez ok 1/10sekundy i pali normalnie (nie gasnie przez to) kable do swiec i świeczki sa nowe..
Cytat: |
dostaniesz kolejny kawałek paska za spapraną interpunkcję. nie idzie tego czytać |
|
Ostatnio zmieniony przez szynszyl 27 Lut 2011, 10:18, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Adziu [Usunięty]
|
Wysłany: 3 Mar 2011, 16:06
|
|
|
Widzę, że temat poszedł w inną stronę
Ciąg dalszy mojego auta:
Dzisiaj dostałem odmę ale okazało się, że puszka jest nieco inna.
Mam jeszcze jedno rozwiązanie :
zielony: filtr powietrza
niebieski: kapa zaworowa
czerwony: odpowietrzenie kolektora dolotowego
Czy mogę podłączyć zielony wąż idący od filtra powietrza bezpośrednio do kapy zaworowej, a czerwony wężyk zostawić zaślepiony i wywalić całą tą puszkę ? Rozwiązanie (żółty )
|
|
|
|
|
|