[MK3] Przeróbka 1.4 cvh na 1.6 cvh efi |
Autor |
Wiadomość |
majdanos
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/71KM
Imię: Wiktor
Wiek: 31 Dołączył: 11 Sie 2010 Posty: 73 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 14 Lut 2011, 23:23 [MK3] Przeróbka 1.4 cvh na 1.6 cvh efi
|
|
|
Witam.Spogladajac ostatnio na moj silnik 1.4 cvh efi na pelnym wtrysku doszedlem do wniosku ze 75 km to dla mnie za malo interesuje mnie przerobka tego silnika na 1.6 cvh efi.i teraz kilka pytan:
1.silniki maja taki sam blok(tzn srednice tloka,skok tloka itd.)?
2.podeszla by glowica od 1.6 badz czy glowica z 1.4 jest jaka sama jak w 1.6 tylko trzeba np.zmienic walek?
3.czy nie zmieniając glowic zmiana wtryskow,kolektora,oraz wydechu (bez katalizatora) cos by dala (wiem ze wyciety kat cos tam mocy daje)
4.czy po modyfikacjach z pkt.3 cos jeszcze musialbym cos jeszcze zmieniac ?
5.czy zmiana kompa od silnika 1.6 cos by dala po modyfikacjach z pkt.3 ?
Pytanie dodatkowe czy da sie z silnika 1.4 wykoksic 90-100 kucy powiedzmy za 2000 zl ?
pozdrawiam kill2 |
|
|
|
|
Pele
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 757 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 14 Lut 2011, 23:26
|
|
|
majdanos napisał/a: | 1.silniki maja taki sam blok(tzn srednice tloka,skok tloka itd.)? |
1.6 nie może się równać (być takie same jak) 1.4 ...
majdanos napisał/a: | Pytanie dodatkowe czy da sie z silnika 1.4 wykoksic 100 kucy powiedzmy za 2000 zl ? |
Za tyle to zrobisz swapa na 1.6 albo i 1.8 |
|
|
|
|
majdanos
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.4i/71KM
Imię: Wiktor
Wiek: 31 Dołączył: 11 Sie 2010 Posty: 73 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 14 Lut 2011, 23:34
|
|
|
Chyba te pytanie dodatkowe usune bo bedzie spam o swapa
Odnosnie pyt.1 gdzies czytalem ze skok jest taki sam tylko srednica tloka jest inna i mozna cylindry przewalkowac ale co ja tam wiem ... |
|
|
|
|
marlas666
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.4/73KM
Wiek: 32 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 27 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 15 Lut 2011, 15:55
|
|
|
że tak powiem moim zdaniem jest to bez sensu jeżeli masz zmieniać pojemność w 1.4
rozumiem jak chcesz sie troche po bawić to
-musisz zmienić wiązke na xr2i 1.6 cvh wkładasz sobie kolektor wtryski itp wywalasz przepływke i już troche lepiej powinno być
- możesz głowice zmienic bo na 99% z tego co mi wiadomo to chyba pasuje od xr2i 1.6 cvh i juz bedzie lepiej
a co do zmiany pojemności to najpierw zrób to a jak znowu będzie tobie mało to wsadzisz sobie dół silnika od xr2i i tyle i napewno będzie taniej niż bawić sie w zmiane pojemności z 1.4 na 1.6 |
|
|
|
|
Pele
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 757 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 15 Lut 2011, 19:52
|
|
|
marlas666 napisał/a: | i napewno będzie taniej niż bawić sie w zmiane pojemności z 1.4 na 1.6 |
Przecież Ty opisałeś swap na 1.6 ale na raty ... najpierw wiązka, później kolektor i głowica, a w końcu blok ... to nie lepiej wszystko na raz ??
majdanos napisał/a: | Chyba te pytanie dodatkowe usune bo bedzie spam o swapa |
Żaden spam, tylko prosta opinia ...
Jak już chcesz wydawać kasę na tuningi to jedź do Fordona i on Ci doradzi i przerobi, jesteś z Bydgoszczy więc masz blisko |
|
|
|
|
MARIUSZ.B
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 45 Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 1961 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.