Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
26 Mar 2014, 20:39
[MK3] Przekładka silnika z Escorta MK7
Autor Wiadomość
pioter2647
[Usunięty]

Wysłany: 1 Sty 2011, 20:33   [MK3] Przekładka silnika z Escorta MK7

Witam, jest to mój pierwszy post - proszę o wyrozumiałość:-)
Mianowicie, posiadam Fieste mk3 diesel 1.8, pękł pasek rozrządu:-(
Mam już całego escorta MK7 i chce przełożyć silnik od niego.
Juz na pierwszy rzut oka widać iż kolektor dolotowy ma inaczej ułożoną rurę do piltra powietrza ( pod maską filt powietrza w escorcie znajduje się w innym miejscu niż we fiescie)
Ale pozatym wszytko wydaje się identyczne.
Pytanie - przekładać całość ze skrzynią itd, czy może sam silnik - gdzie jest mniej roboty?
Co łatwiejsze itd - prosze o sugestie..
Ostatnio zmieniony przez bidżej 4 Sty 2011, 00:43, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 1 Sty 2011, 20:42   

a ten esort to TD?
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Pietrekk 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 32
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1240
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 1 Sty 2011, 20:44   

Generalnie ze skrzynią to masz mniej rozbierania, ale musisz zobaczyć czy przeguby spasują. A jeśli filtr inaczej idzie to kupujesz rury odpowiednie i prowadzisz tak jak chcesz :)
_________________
BMW e36 touring 325tds 1997
Profil Facebook
 
 
 
pioter2647
[Usunięty]

Wysłany: 1 Sty 2011, 20:57   

kolektor dolotowy przełoże od fiesty i będzie ok.
Silnik to 1.8diesel.
Gdyby udalo się łatwo wsadzić całośc do fiesty to byłoby mniej roboty.
Ale z drugiej strony to nie wiem czy skrzynia jest taka sama.. i co z tymi półosiami - może się nie zgrać
 
 
Pietrekk 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 32
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1240
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 1 Sty 2011, 21:02   

No to o to chodzi że musisz zobaczyć, bo pół osie z esioka na pewno będą dłuższe niż z fiesty, a mi chodzi o to czy takie samo jest wejście ich do skrzyni, jeśli nie chce Ci się to przekładaj bez skrzyni, to masz generalnie i tak kilka śrub.
_________________
BMW e36 touring 325tds 1997
Profil Facebook
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 3 Sty 2011, 10:45   

Przekladasz kolektor i puszke filtra z fiesty, silnik jest identyczny, skrzynia tez, a polosie dajesz z twojej fiesty zero kombinacji....
_________________

 
 
 
pioter2647
[Usunięty]

Wysłany: 12 Sty 2011, 21:12   

Niestety skrzynia biegów w escorcie mk7 jest inna - półosie mają inne wejścia, a sama skrzynia jest dłuższa.
Operacja przekładki prawie skończona.
Skrzynia od fiesty a reszta od essiego:-)
wszytko jest już mechanicznie zmontowane w samochodzie.
Jutro składam reszte czyli kable, węże i odpalam:-)
zdam relacje:-)
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 12 Sty 2011, 22:26   

Eee ale skrzynia jak ma byc dluzsza skoro do 1.8D sadzali IB5 lub BC... albo ktos kiedys mial TD i zmienil go na 1.8D osadzajac przy tym MTX-a
Pokaz foto skrzynki ktora byla w essim...
_________________

 
 
 
pioter2647
[Usunięty]

Wysłany: 16 Sty 2011, 13:58   

Silnik odpalił praktycznie od razu:-)
tylko nie mogę wsadzić półosi od strony kierowcy(krótkiej) do skrzyni - coś blokuje...
nie wiem co robic - może w warsztacie gdzieś rzuciłem tą półosią i frezy sie sklepały czy co - jutro będę próbował jeszcze raz ale ręce opadają. może jest jakis sposób....
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 16 Sty 2011, 18:04   

Powinien swobodnie wejsc w kielich i dopiero go dobijasz bo tam jest zabezpieczenie...
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK7] Fiesta MK7
Fordy Fiesta VII generacji (2009-....)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:28
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK7] Wersje wyposażenia - mini FAQ
Mini FAQ o tym jak rozpoznać wersję wyposażenia MK7
FFDriver Przed zakupem 9 21 Kwi 2022, 12:22
ambienT
Brak nowych postów Przyklejony: [MK7] FAQ - Przycisk otwierania klapy - NAPRAWA
Instrukcja demontażu tapicerki klapy oraz naprawy mikrowłącznika - przycisku otwierania klapy w mk7
Kam1l Elektryka ogólna 21 30 Sty 2019, 11:45
jonson22
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.