Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: monowtrysk

[MK3] Rozbieranie wtrysku.
Autor Wiadomość
limus 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: S
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 197
Skąd: pomorze
Wysłany: 26 Paź 2010, 21:59   [MK3] Rozbieranie wtrysku.

Jak w temacie .
Sam modół wtryskowy jest zaprasowany z dwóch stron.
Od strony gdzie wchodzi elektryka jest mosiężny bolec wewnątrz podfrezowanego obustronnie stalowego kołnierza .
Wydaje się że ów bolec jest mocowany kołkiem przechodzącym przez niego i ten stalowy kołnierz .
Dobierał się może już ktoś do tego , albo może ma ktoś rysunek przedstawiający ten wtrysk w przekroju ?
Uparcie szukam przyczyny ciężkiego odpalania z rana , lub po kilkugodzinnym postoju .
Jeszcze do sprawdzenia został ten wtrysk .

Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez trzeci 26 Paź 2010, 22:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 26 Paź 2010, 22:09   

jaki kołek?
sciagasz filtr powietrza odkcecasz dwie srobki na srubokret krzyzowy i wyciagasz wtryskiwacz.....
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
limus 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: S
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 197
Skąd: pomorze
Wysłany: 26 Paź 2010, 22:22   

Ja piszę o rozebraniu tego co wyciągniesz .

Pozdrawiam.
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 26 Paź 2010, 22:33   

ale tego się nie rozbiera <wow>
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
limus 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: S
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 197
Skąd: pomorze
Wysłany: 26 Paź 2010, 22:42   

Chyba prawie wszystko można rozebrać , gorzej ze składaniem ;))

Pozdrawiam.
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 26 Paź 2010, 22:45   

dlatego lepiej nie rozbieraj
bo juz go nie złozysz
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 26 Paź 2010, 23:22   

kuba87, herezje opowiadasz.

limus, zarzuć fotki tego szitu od góry i od dołu to może sobie przypomnę jak to się rozbierało :-P
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
limus 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: S
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 197
Skąd: pomorze
Wysłany: 27 Paź 2010, 00:16   

Dobra , tylko ma meila muszę ci wysłać , bo wstawiać fotek nie potrafię .

Pozdrawiam.
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 27 Paź 2010, 07:14   

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=13174
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Andre
[Usunięty]

Wysłany: 27 Paź 2010, 07:34   

@ bidżej - jakbyś mógł po otrzymaniu tej foty zapodać ją tutaj - byłbym wdzięczny, gdyż temat mnie tez interesi mocno :)
 
 
limus 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: S
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 197
Skąd: pomorze
Wysłany: 27 Paź 2010, 09:05   

Fotki postaram się zrobić po południu .
Jeszcze jedna kwestia - jak działa taki wtrysk.
Czy jest to na zasadzie , że jedno otwarcie ma zawsze stałą dawkę , a cała odpowiednia w danym momencie dawka jest realizowana przez bardzo szybkie otwieranie / zamykanie wtrysku z częstotliwością odpowiednią do zapotrzebowania w danej chwili ?
Czy tez nie ma cykli , a wtrysk działa na zasadzie mniejszego lub większego otwarcia ?

Pozdrawiam.
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 27 Paź 2010, 09:06   

komputer steruje czasem otwarcia wtrysku - tzn. momentem otwarcia i zamknięcia zaworka.
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
limus 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: S
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 197
Skąd: pomorze
Wysłany: 27 Paź 2010, 09:48   

To wiem , chodzi o to jak jest realizowane podawanie paliwa przez sam wtrysk .
Foty już zrobione .
Światło słabe , ale widać o co chodzi .

Pozdrawiam.
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 29 Paź 2010, 13:05   



[ Dodano: Pią Paź 29, 2010 13:06 ]
limus napisał/a:
Czy tez nie ma cykli , a wtrysk działa na zasadzie mniejszego lub większego otwarcia
Wtrysk może być zamknięty albo otwarty, nie ma stanów pośrednich,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
kwas
[Usunięty]

Wysłany: 2 Sty 2011, 19:47   

Szanowni koledzy na początek witam :) mam z kumplem spór w jaki sposób zamontowany jest wtrysk ,chodzi dokładnie o kierunek w jaki zwrócony jest otwór zasilający wtrysk gdy montuje się go w gardzieli
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 2 Sty 2011, 21:41   

tymi 2 wąsami co widać na zdjęciu do góry
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
kwas
[Usunięty]

Wysłany: 3 Sty 2011, 08:13   

Wiem że wąsami do góry ale chodzi mi o otwór który widać na korpusie wtrysku 1 foto czy zwrócony ma być w kierunku otworu zasilającego go w benzynę cz w drugą
 
 
limus 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: S
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 197
Skąd: pomorze
Wysłany: 13 Sty 2011, 22:54   

U mnie ten otwór we wtryskiwaczu był zwrócony w kierunku dwóch otworów w obudowie.

Pozdrawiam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.