Przesunięty przez: szynszyl 26 Mar 2014, 20:34 |
[MK6] Odpalanie diesla zimą |
Autor |
Wiadomość |
losmichal
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Inna
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Dołączył: 05 Gru 2010 Posty: 11 Skąd: Żabno
|
Wysłany: 5 Gru 2010, 18:23
|
|
|
a da się jakoś skasować ten błąd czy lepiej poczekać aż sam zniknie .... tylko czy zniknie i kiedy powinienem się zacząć tym martwic ?? |
|
|
|
|
swallow
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 33 Dołączył: 13 Sty 2010 Posty: 17 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 5 Gru 2010, 21:28
|
|
|
Ja tak z ciekawości się zapytam, co do punktu 3. Jak długo powinien się nagrzewać diesel w zimie przy ujemnej temp? Bo u mnie po 5 minutach po zapaleniu leci już ciepłe powietrze a silnik osiągnie temp w Norm po jakiś 25 minutach. To nie za długo? Sorry musiałem zapytać... |
|
|
|
|
sledge
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Family
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 37 Dołączył: 05 Lip 2010 Posty: 65 Skąd: esce city
|
Wysłany: 5 Gru 2010, 21:56
|
|
|
swallow napisał/a: | u mnie po 5 minutach po zapaleniu leci już ciepłe powietrze a silnik osiągnie temp w Norm po jakiś 25 minutach |
skoro od razu włączasz grzanie(nawiew) zanim się silnik zagrzeje, to nie dziw się że silnik dłużej się grzeje
u mnie po 6-7 minutach jazdy ( bez włączania ogrzewania ) silnik ciepły (ok 80 st) to i ciepłe powietrze leci od razu. im później włączasz ogrzewanie tym szybciej silnik się zagrzeje.
pzdr |
_________________ Navigarre necesse est
wisienka
http://www.fiestaklubpols...hlight=wi%B6nia |
|
|
|
|
tomasz1982
Model: Ford Fiesta Mk6`02
Wersja: Ghia
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Wiek: 42 Dołączył: 27 Cze 2009 Posty: 42 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 5 Gru 2010, 22:02
|
|
|
Podłącze się do tematu. Mam Fiestę 1.4TDCI MK6 z manualna klimatyzacja. I tu nasuwa się pytanie czy działa ona w zimę?? Bo słyszałem, że trzeba włączać raz na jakiś czas w zimę i tak robię. Ale nie czuć różnicy. W lato chłodzi bez problemu. Jak to jest? |
|
|
|
|
odyniec
Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 5 Gru 2010, 22:17
|
|
|
Trzeba od czasu do czasu włączyć, to jej pomaga.
A jakie metody tu wyczytałem to masakra...nigdy w życiu bym nie wpadł na to by polewać gorącą wodą silnik...dno, totalne dno. |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
|
kamil wolski
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 5 Gru 2010, 23:26
|
|
|
swallow napisał/a: | Bo u mnie po 5 minutach po zapaleniu leci już ciepłe powietrze a silnik osiągnie temp w Norm po jakiś 25 minutach. To nie za długo? Sorry musiałem zapytać... |
To zależy. Ja odpalam auto i zaczynam odśnieżać z włączonym nawiewem na drugim biegu żeby ewentualnie odparowywały szyby czy się rozmrażały jak zamarzną w środku. Po odśnieżeniu leci już letnie z nawiewów. Wtedy ruszam. Po jakichś 5-10min jazdy (zależnie czy więcej jadę czy stoję) mam temp w pionie. |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
|
sledge
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Family
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 37 Dołączył: 05 Lip 2010 Posty: 65 Skąd: esce city
|
Wysłany: 6 Gru 2010, 00:02
|
|
|
kamil wolski napisał/a: | żeby ewentualnie odparowywały szyby |
polecam przed zamknięciem auta zostawić otwarte drzwi na parę chwil na mrozie, następnego dnia temperatura wewnątrz nie pozwoli na tak szybkie zaparowanie, a i nie ma co zamarznąć, po takowym wietrzeniu, wewnątrz
pzdr |
_________________ Navigarre necesse est
wisienka
http://www.fiestaklubpols...hlight=wi%B6nia |
|
|
|
|
CzaRmaX
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Paweł
Wiek: 51 Dołączył: 13 Wrz 2010 Posty: 194 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 6 Gru 2010, 01:33
|
|
|
odyniec napisał/a: | A jakie metody tu wyczytałem to masakra...nigdy w życiu bym nie wpadł na to by polewać gorącą wodą silnik...dno, totalne dno. |
Jesteś taki mądrala? To podaj lepsze metody!!! A ponad to czytaj uważniej - bo wtryski i pompa paliwa to nie cały silnik i gwarantuję Ci, że potrafi skutecznie pomóc ta denna metoda ale nie musisz nigdy z niej korzystać i zawsze możesz pognać komunikacją miejską po mechanika. |
_________________ Każdy powinien mieć taki dupowóz z załącznikami. Życzę Wam tego pod choinką ja wraz z moją Fieściną
|
|
|
|
|
rafantek
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 19 Cze 2010 Posty: 171 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 6 Gru 2010, 02:47
|
|
|
Nowoczesne DIESLE odpala sie po zgasnieciu kontrolki i juz,
A blad jak sam nie zniknie to albo klema albo diagnoskop i kasowanie. Skoro skasował sie licznik, to bylo malo prądu. |
_________________ Mechanika - Elektryka!!! Warsztat - adres: Niezapominajki 1
Ford - porady, naprawy (mechanika - elektryka) WDS-programowanie, diagnostyka, czesci
Mail: serwis@fordscorpio.pl tel: 791 054 854 Gadu-Gadu: 765214 |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.