[MK4] Baranek - czy można go po pewnym czasie usunąć |
Autor |
Wiadomość |
scorpion69
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 64 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 305 Skąd: z planety X
|
Wysłany: 25 Lip 2010, 18:41 [MK4] Baranek - czy można go po pewnym czasie usunąć
|
|
|
jak w temacie, np. po pół roku albo roku i ew. czym/jak |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 27 Lis 2010, 11:38, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
jackrzec
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 25 Lip 2010, 18:58
|
|
|
Usunąć można zawsze - wszystko zalezy jak trzyma. Można użyć chemii, a jak jest oporny to trzeba szlifować. Innej opcji nie ma. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
|
Maki
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 35 Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 625 Skąd: CWA XX00
|
Wysłany: 25 Lip 2010, 20:53
|
|
|
Tylko pytanie po co. Lubisz rudą na samochodzie. |
_________________ Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW |
|
|
|
|
scorpion69
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 64 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 305 Skąd: z planety X
|
Wysłany: 25 Lip 2010, 21:56
|
|
|
Maki napisał/a: | Tylko pytanie po co. Lubisz rudą na samochodzie. |
a widziałeś progi jak wyglądają? jakby przeszedł grad po nich.... |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 25 Lip 2010, 22:23
|
|
|
Dobrze położony baranek nie jest zły,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
scorpion69
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 64 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 305 Skąd: z planety X
|
Wysłany: 25 Lip 2010, 22:53
|
|
|
JoeMix napisał/a: | Dobrze położony baranek nie jest zły,,, |
można na niego kłaść bezpośrednio lakier akryl? czy po uderzeniu większym kamieniem nie odpadnie trochę z tej powłoki? |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 25 Lip 2010, 23:21
|
|
|
W Missty miałem przedni pas pod zderzakiem, progi drzwi, tylny pas pod zderzakiem machnięty barankiem i to było przykryte metalicem jak całe auto,,, nic specjalnego się nie odpryskiwało,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
mikolaj_r
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Mikołaj
Wiek: 36 Dołączył: 25 Paź 2005 Posty: 397 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 26 Lip 2010, 11:52
|
|
|
Prawie każdy tego typu preparat można pokrywać lakierami, dla pewności poczytaj na opakowaniu. |
_________________ Mechanika pojazdowa. Diagnostyka komputerowa. Części do samochodów. tel. 53 111 111 3, email: czescimikolaj@gmail.com |
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 26 Lip 2010, 16:31
|
|
|
mikolaj_r, dobry baranek to .. dobry baranek ja bym nie usowal, skoro auto nie bedzie wystawiane na salonach samochodowych |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
ElGrey
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 49 Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1152 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 26 Lip 2010, 17:09
|
|
|
dobrego baranka praktycznie niczym nie usuniesz, no chyba ze szlifiera i szczota druciana, jak juz klasc to tak by go nie zdejmowac, i baranek lepiej pomalowac, bo niestety te nie fabryczne, to znaczy do nabycia w motoryzacyjnych maja tedecje do szybkiego starzenia sie i potrafia nawet po 2 latach popekac, a taki to raj dla rudej |
_________________ Mk VI 2007 S 1.6 TDCI 115 KM, 280 Nm
Mk IV 1999 style 1.25
Mk IV 1996 focus 1.3 (RIP 08 2010)
|
|
|
|
|
Mody9216
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 31 Dołączył: 22 Lis 2010 Posty: 56 Skąd: z zadupia
|
Wysłany: 27 Lis 2010, 00:01
|
|
|
Nie wiem po co chcesz tego barana sciagac?..to nie ma najmniejszego sensu chyba ze chcesz zobaczyc czy moze jednak w ktoryms miejscu rdza wyszla w co watpie chyba ze bylo zle przygotowane itd..w co watpie..ElGrey znasz sie na tym jak na sadzeniu parówek.;P wszystko sie da usunac tylko trzeba wiedziec jak..pędzel namoczony nitro..i jedziesz..mozesz tez wziasc do tego szpachelke zeby po kawaleczku zdzierac to co sie "rozpuscilo" tylko nie wjedz na lakier bo bedzie klapa |
|
|
|
|
Ryba88
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Inna
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Imię: Paweł
Wiek: 36 Dołączył: 07 Mar 2010 Posty: 38 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 27 Lis 2010, 07:53
|
|
|
Kolejny odkop bo kolega coś nadpobudliwy jest Pewnie ma praktyki i kupił swoje pierwsze auto
W każdym razie do zrywania baranka nie ważne po co najlepszy moim zdaniem jest palnik, ale nie każdy ma do niego dostęp. Opalamy palnikiem barana/gumę fabryczną i zeskrobujemy szczotka drucianą nawet ręczną schodzi |
|
|
|
|
ElGrey
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 49 Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1152 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 27 Lis 2010, 16:47
|
|
|
Troche aut juz robilem w zyciu i Dobrego barana nitro nie ruszy, bo probowalem , jak walisz jekiegos bituma to pewnie ze zejdie, ale na nakladane fabrycznie to tylko szlifiera, bo palnikiem to bym sie bal |
_________________ Mk VI 2007 S 1.6 TDCI 115 KM, 280 Nm
Mk IV 1999 style 1.25
Mk IV 1996 focus 1.3 (RIP 08 2010)
|
|
|
|
|
Ryba88
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Inna
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Imię: Paweł
Wiek: 36 Dołączył: 07 Mar 2010 Posty: 38 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 28 Lis 2010, 10:51
|
|
|
Nie ma się czego bać. Podgrzewasz palnikiem na małym płomieniu. Grzejesz po trochu, bo jak od razu zrobisz za mocno to zacznie się palić. Szczotka drucianą zdzierasz podgrzaną warstwę. I tak aż dojdziesz do blachy.
Jak nie masz ciśnienia i nie chcesz zrobić tego w 5 min to nie ma ryzyka, że pofalujesz drzwi itp. |
|
|
|
|
Mody9216
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 31 Dołączył: 22 Lis 2010 Posty: 56 Skąd: z zadupia
|
Wysłany: 30 Lis 2010, 15:19
|
|
|
[quote="Ryba88"]Kolejny odkop bo kolega coś nadpobudliwy jest Pewnie ma praktyki i kupił swoje pierwsze auto
nadpobudliwy to jestes Ty ... praktyk nie mam pracuje od 2 lat ;p w zakladzie blacharsko lakierniczym ;p.fakt jest to moje pierwsze auto.ale co z tego?...doswiadczenie mam wiec wiem co jak schodzi...a gdzie kto napisal ze to oryginalny baran?..ja bym osobiscie palnikiem tego nie robil..ale szlifiera..a jakby schodzilo nitro to nitro..mimo ze mozolna robota no ale coz.. |
|
|
|
|
Mikuś
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: C
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Michał
Wiek: 31 Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 53 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 30 Lis 2010, 15:27
|
|
|
taak bo od 16 lat przyjmują do roboty...
zdzieranie takiej konserwacji mija się z celem bo co lepiej chroni jak nie baranek |
_________________ Żeby sztywna była furka,musi w furce być rozpórka. |
|
|
|
|
Mody9216
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 31 Dołączył: 22 Lis 2010 Posty: 56 Skąd: z zadupia
|
Wysłany: 5 Gru 2010, 10:45
|
|
|
Mikuś napisał/a: | taak bo od 16 lat przyjmują do roboty... |
jak czegos nie wiesz to lepiej sie nie udzielaj:) |
|
|
|
|
Mikuś
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: C
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Michał
Wiek: 31 Dołączył: 07 Kwi 2010 Posty: 53 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 5 Gru 2010, 14:46
|
|
|
od tego jest forum żeby się udzielać |
_________________ Żeby sztywna była furka,musi w furce być rozpórka. |
|
|
|
|
|