Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Odcięcie przy 2500 obrotów
Autor Wiadomość
Kondziu 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Konrad
Wiek: 42
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 205
Skąd: Lubin
Wysłany: 13 Lis 2010, 16:10   

próbowałem 2 sposobów

1.opaski samozaciskowe (trytytki) wężyk sie nie zsuwa ale dalej bierze lewe powietrze
2.opaski samozaciskowe metalowe na śrube efekt ten sam...
_________________

 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 13 Lis 2010, 16:24   

No to może wężyki stwardniały i są do wymiany,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Kondziu 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Konrad
Wiek: 42
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 205
Skąd: Lubin
Wysłany: 13 Lis 2010, 20:06   

No nie uwierzę w to ze nikt nigdy nie miał takiej usterki... a tym bardziej w to ze nikt tego nie naprawił we własnym zakresie... mniej teorii więcej praktyki..
_________________

 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 13 Lis 2010, 20:15   

No to Ci piszę,,, jak nie rozumiesz to nie wiem jak Ci inaczej to wytłumaczyć, jak ori zapięcie nie są szczelne to się zakłada stalowe opaski i się skręca, jak nadal przepuszcza to się wymienia węzę na nowe podwójne w oplocie i się skręca opaskami - wtedy już nie ma bata żeby puściło,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 14 Lis 2010, 02:44   

długo nad tym myślałem i nie ma takiej możliwości by przez węże paliwowe zaciągnęła powietrze . odpal auto na benie i zmierz jeszcze napięcie na wtryskiwaczu względem masy . dodaj gazu i obserwuj czy nie zaniża się napięcie .
ponadto

Zdejmij wąż między mikserem a parownikiem . Zaślep wąż po stronie parownika(parownik odpięty a coś włożone w wąż) i odpal na benie auto zobacz czy jest różnica . To wyeliminuje pracę na obu paliwach jednocześnie , co może się zdarzyć gdy ktoś zakładał przekaźnik i pomylił styk 87 z 87a .

w następnym ruchu pomierzymy zasilania MAP .Masz wersję z EDIS czy bez bo z tego co pamiętam to bez Edisa masz .
 
 
 
Kondziu 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Konrad
Wiek: 42
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 205
Skąd: Lubin
Wysłany: 14 Lis 2010, 07:45   

Krzychu z wężyka "ssącego" normalnie słychać takie "siorpanie" a z wężyka powrotu paliwa wywala benzyne na bak bo się zsuwa .
ja mam wersje bez Edisa odpinałem już zasilanie elektrozaworu przy mixie aby wykluczyć 2 paliwa. ciemnma dupa chyba juz wszystkiego próbowałem
_________________

 
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 14 Lis 2010, 09:31   

ale pompę masz w baku, wiec w przewodach robi sie nadciśnienie, wiec jeżeli by była jakaś nieszczelność to by się lało.
A patrzyłeś pod spód nie jest gdzieś przewód załamany albo coś??
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 14 Lis 2010, 09:36   

luki86 napisał/a:
ale pompę masz w baku
Według profilu niekoniecznie,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Kondziu 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Konrad
Wiek: 42
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 205
Skąd: Lubin
Wysłany: 14 Lis 2010, 09:41   

Pompę mam w baku... dziś już wyciągnąłem siedzisko kanapy,nożyce do blachy w dłoń i zrobiłem sobie eleganckie dojście do pompy od góry, tak jak mówiłem oba wężyki się zsuwają, zapięcia w ogóle się nie zatrzaskują... coś muszę pokombinować. Ps.cieknie z obu wężyków
_________________

 
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 14 Lis 2010, 10:00   

weź opuść bak wywal te plastikowe wężyki, i puść gumowy przewód od metalowych do baku, poskręcaj dobrymi opaskami.
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 14 Lis 2010, 14:53   

zwróć jeszcze uwagę na kierunek przepływu paliwa przez mono wtrysk czy jest właściwy bo miałem kiedyś takiego escorta w którym ktoś obrócił węże i auto jeździło . Mało widowiskowo jeździło i pompy padały :)
 
 
 
Kondziu 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Konrad
Wiek: 42
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 205
Skąd: Lubin
Wysłany: 14 Lis 2010, 15:54   

A więc obciąłem te główki które się zatrzaskują na wężykach pompy, zrobiłem przedłużki z wężyków gumowych i auto ożyło.... wszystko pięknie ładnie i padł cpp.... jak jest podpięty auto się dusi jak go wypiąłem auto na nowo hula.. Także na tym możemy zamknąć temat. Dziękuję wszystkim za pomoc. Winą w tej usterce okazały się uszkodzone wężyki zatrzaskujące wężyki pompy paliwa oraz CPP.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.