[MK3] Wzrost i spadek obrotów |
Autor |
Wiadomość |
MiSieKce
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.3/58KM
Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 11 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 3 Lis 2010, 14:10 [MK3] Wzrost i spadek obrotów
|
|
|
Witam. Problem z moją fiestą polega na tym że albo obroty mam 2000-3000 po jakimś czasie się poprawiają albo mam 500 i prawie mi silnik gaśnie. Sprawdzałem i czyściłem silnik krokowy kilka krotnie i wszystko wygląda na sprawne tak samo z CPP mierzyłem wartości oporu i wskazuje poprawnie. Zastanawiam się bo przy CPP na końcówkach kabli jest uszkodzona izolacja może to ma coś wspólnego z wilgocią w powietrzu i dlatego tak się dzieje, jeżeli to nie silnik krokowy ani nie CPP to co może być przyczyną? |
|
|
|
|
szynszyl
EKSTERMINATOR
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50 Dołączył: 17 Lip 2004 Posty: 3784 Skąd: jasło
|
Wysłany: 3 Lis 2010, 21:12
|
|
|
to zaizoluj i patrz co sie stanie... za daleko mam żebym Ci to sam zrobił |
_________________ 1% dla mojego syna |
|
|
|
|
KxL
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Kamil
Wiek: 37 Dołączył: 19 Wrz 2010 Posty: 23 Skąd: Szubin
|
Wysłany: 10 Lis 2010, 23:06
|
|
|
dokladnie j/w ujal to szynszyl, ew sprawdz MAP sensor (czujnik cisnienia bezwzglednego), u mnie przy sprawnym krokowcu i cpp to wlasnie po wymianie MAPa problem falowania na wolnych praktycznie zupelnie ustapil. Najlepiej wymnienic na jakikolwiek inny i obserwowac reakcje silnika. |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.