Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Słaby hamulec ręczny
Autor Wiadomość
waldekrad 

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 01 Mar 2007
Posty: 8
Skąd: Gdynia
Wysłany: 22 Cze 2007, 19:17   

A moze podciągnij linki przy dzwigni samego hamulca ( pod pkrowcem)
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3094
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 22 Cze 2007, 19:18   

jak za mocno podciagniesz linke to po przejechaniu 10km do bebna sie nie dotkniesz...
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
dtm
[Usunięty]

Wysłany: 22 Cze 2007, 21:29   

Miałem podobnie, wymieniłem w zeszły weekend bębny i linke (stara była tak zardzewiała, że prawie wogóle w pancerzu nie chodzila), i teraz ręczny mam już na 1 ząbku, a jak podciągne na maxa to nie ruszę autem. Więc polecam zmienić linke trochę drogi interes (ja dałem 100zl).

pozdrawiam
 
 
olo 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Fun
Silnik: 1.4 16V/90KM
Imię: Olek
Wiek: 39
Dołączył: 16 Cze 2007
Posty: 136
Skąd: Słupsk
Wysłany: 22 Cze 2007, 21:45   

Zagadzm sie z przedmowca ja tez kupilem autko i wymienilem cale tylnie hamulce od bębna przez linke az do rozpieraczy bo jakis typek wogole nie uzywal recznego i wszystko zardzewialo :/ poprostu tragedia a co do linki wlasnie dosc drogi interes ponad 100 złociszy a i wogule wszystko pociagnelo mnie chyba ciut za duzo. Tak to jest jak sie jest narwanym :/
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 22 Cze 2007, 22:27   

hm
nikt ci tego nie powie bo to tak jak byś chciał z opowieści dowiedzieć sie ile wysokości ma śnieżka. Trzeba wziąść i zmierzyć średnice bembna stan szczęk i cylinderków spuścić linkę do zera i dopiero ustawiać hamulce . Najwięcej krzywdy robicie sobie podciąganiem linek . To nie jest wyjście .
 
 
 
dtm
[Usunięty]

Wysłany: 22 Cze 2007, 23:13   

no dokładnie podciagając reczny tylko naciągasz linke co wcale nie zwiększa skuteczności. Też myślałem o przetaczaniu bębnów ale jak zmierzyłem i miałem 181mm (w TISie wyczytałem, że przy tylu wymiana) więc kupiłem na allegro (udało sie za 134zł). A co do samoregulatorów (rozpiraczy czy jak to się nazywa) przeczyściłem je nasmarowałem smarem miedzio jakimś tam.
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 22 Cze 2007, 23:14   

dtm napisał/a:
stara była tak zardzewiała, że prawie wogóle w pancerzu nie chodzila
No ja nie wiem jak jest w mk4, ale w mk3 linka jest w powłoce teflonowej i wcale tak nie rdzewieje (czego o pancerzu nie można powiedzieć). Owszem teflon może się przetrzeć, ale wtedy to linka zaczyna się rwać, ale żeby przyrdzewiała do pancerza?
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
dtm
[Usunięty]

Wysłany: 23 Cze 2007, 23:37   

wiesz, nie zastanawiałem się czy to teflon czy pancerz ale jest w osłonce i w kilku miejscach była przetarta i chodziła na tyle ciężko, że gołymi rękami nie dało się ruszyć. Może mój przypadek był wyjątkowy ale to co pisałem wcześniej sprawiło, że mam ręczny.
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 24 Cze 2007, 03:16   

jak linka cieżko chodziła to tylko wymiana jej mogła pomóc . To jedyna słuszna koncepcja .
 
 
 
Kubaes
[Usunięty]

Wysłany: 24 Cze 2007, 07:55   

Czyli reasumując jak skoncze sesje to czeka mnie rozbiorka tylnich hamulcow i kontrola grubości okładzin i bębnów, (bembnów - kurde jak to się pisze :/ ) i jeśli te okażą się OK, to wymiana linki.
 
 
Rangers76
[Usunięty]

Wysłany: 30 Cze 2007, 10:19   

Samoregulator nie ma nic wspólnego z ręcznym.
Albo trzeba naciągnąć linkę albo ją wymienić.
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 30 Cze 2007, 11:23   

Rangers76 napisał/a:
Samoregulator nie ma nic wspólnego z ręcznym.
Albo trzeba naciągnąć linkę albo ją wymienić.
mo i to dość duże - jak nie masz dobrego samoregulatora to nie masz ręcznego i choćbyś nie wiem co robił to samą linką nic nie zdziałasz
_________________
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 30 Cze 2007, 22:00   

Cytat:
Samoregulator nie ma nic wspólnego z ręcznym.
Albo trzeba naciągnąć linkę albo ją wymienić.

hm nie komentuje tego bo szkoda mi 5 raz pisać jaki ma wpływ poprzeglądaj tematy a sie dowiesz . A jak nie wierzysz to zapytaj sie jaco jak robił w swojej fieście ręczny . naciąganie linki to najgłupszy proceder jaki da sie zrobić w aucie . Dziwie sie ze producenci to jeszcze robią taka funkcje .
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 1 Lip 2007, 00:25   

diodalodz napisał/a:
hm nie komentuje tego bo szkoda mi 5 raz pisać jaki ma wpływ poprzeglądaj tematy a sie dowiesz . A jak nie wierzysz to zapytaj sie jaco jak robił w swojej fieście ręczny . naciąganie linki to najgłupszy proceder jaki da sie zrobić w aucie . Dziwie sie ze producenci to jeszcze robią taka funkcje .
Nie tylko jaco - ja też ...
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
Radhezz 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Radek
Wiek: 36
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 23
Skąd: OPO87**
Wysłany: 2 Lis 2010, 22:02   

diodalodz napisał/a:
naciąganie linki to najgłupszy proceder jaki da sie zrobić w aucie . Dziwie sie ze producenci to jeszcze robią taka funkcje
Fajnie, to może się dowiem czemu w ogóle ta regulacja jest? Do czego skoro nie należy jej używać?

No ale bębny i tak trzeba będzie obejrzeć ;)
_________________
Bo Mogę Wszystko 520i 24V 150KM :twisted:
----------
- Będę brał cie,
w Aucie
- Gdzie?!
- W Fieście... :twisted:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.