Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
26 Mar 2014, 20:41
[MK4] Niska prędkość maksymalna - 125 km/h
Autor Wiadomość
Mirosław 

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Classic
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 54
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 40
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 19 Wrz 2010, 20:06   [MK4] Niska prędkość maksymalna - 125 km/h

Witam,niewiem czy to odpowiedne miejsce ale spytam dlaczego fiestka niechce jechać więcej jak 125 i to z górki,pedał gazu wciśnięty na full,spalanie w trasie to 6 litrów w zakresie 60-100 km.
_________________
żmijka
Ostatnio zmieniony przez trzeci 19 Wrz 2010, 20:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kazio-n 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Kazimierz
Wiek: 36
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 170
Skąd: Bogatynia
Wysłany: 19 Wrz 2010, 20:12   

Przyczyn może być wiele - np. źle ustawiony kąt wtrysku... aż po sprzęgło. Opisz czy wkręca się na obroty, jak się silnik zachowuje. Czy za Tobą nie idzie chmura dymu itp. wszystkie spostrzeżenia.
_________________
 
 
 
Mirosław 

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Classic
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 54
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 40
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 19 Wrz 2010, 21:51   

Na postoju przy dużym dodaniu gazu idzie sporo czarnego dymu,w czasie jazdy niewidoczne,na luzie ładnie się wkręca,przekroczenie 100 na/h zajmuje dużo czasu i idzie to topornie,mam wrażenie że maluch lepiej przyspeszał,może się pospieszyłem z zakupem tego egzemplaża,przy dwóch wtryskach widoczne pocenie się pomimo nowych wężyków,oznaczenie na wtryskach Bosch France KCA 30 S44 130 bar 861069 BNB a pompę to niewiem jaką mam.
_________________
żmijka
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 19 Wrz 2010, 22:15   

Do warsztatu na sprawdzenie wtryskiwaczy, to na początek.
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 19 Wrz 2010, 22:21   

kamil wolski napisał/a:
na początek.

to moze cisnienie spręzania :D

ale jezeli kopci to moze tez problem z pompą
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
Mirosław 

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Classic
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 54
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 40
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 23 Paź 2010, 20:02   

Jest poprawa pomiar sprężania wskazał tak:29,30,31,30 mechanik lekko skorygował ustawienie pompy,pali narazie dobrze,do około 120 na/h można pociągnąć na czwórce,wspomniał że można jeszcze zwiększyć dawkę paliwa to fiesta powinna być trochę żwawsza ale z tym jest trochę zabawy i narazie tak zostawiłem.Jest dobrze tylko z portfela ubyło 330zł,(pasek klinowy,spr.ciśnienia spr.,zerowanie silnika.spr.ustawienie pompy),przepłaciłem?
_________________
żmijka
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 23 Paź 2010, 22:22   

pasek 30zł spr cisnienia 50zł.
Zerowanie silnika :yyy: co to?

Mirosław napisał/a:
spr.ustawienie pompy)


250zł ;/
Chyba trochę drogo..
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
Radhezz 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Radek
Wiek: 36
Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 23
Skąd: OPO87**
Wysłany: 24 Paź 2010, 16:02   

drzeniow napisał/a:
Zerowanie silnika :yyy: co to?
Odłączył akumulator, żeby zresetować ustawienia sterownika monowtrysku* :rotfl:

Sorry, nie mogłem się powstrzymać od durnego komentarza :-)



* - żart, jakby ktoś nie wiedział
_________________
Bo Mogę Wszystko 520i 24V 150KM :twisted:
----------
- Będę brał cie,
w Aucie
- Gdzie?!
- W Fieście... :twisted:
 
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 24 Paź 2010, 16:52   

zresetowac to nie z zerować..
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
Mirosław 

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Classic
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 54
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 40
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 24 Paź 2010, 17:40   

Zerowanie to chyba ustawienie tłoka pierwszego cylindra,mechanik założył nowe podkładki zapłonowe takie miedziane do wtrysków,wtrysk sprawdził,założył przewód paliwowy przezroczysty i obejmki,niestety dzisiaj zauważyłem że 1i 3 wtrysk się poci.
_________________
żmijka
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:34
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 21:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - lampy MORETTE / WOLF - regeneracja
LOY Tuning stylistyczny 1 6 Cze 2011, 22:16
hubi_2006
Brak nowych postów 1.25 - prędkość maksymalna
kalosz25 Mechanika silnika 44 23 Paź 2014, 22:17
kosa006
Brak nowych postów MK4 maksymalna głębokość montażu?
MKL Car Audio i CB 2 3 Paź 2007, 17:24
MKL


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.