Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Problem z odpalaniem na zimnym silniku
Autor Wiadomość
Dariusos 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: L
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 11
Skąd: Poznań
Wysłany: 3 Paź 2010, 09:51   [MK3] Problem z odpalaniem na zimnym silniku

Witam wszystkich forumowiczów i fiestomaniaków.
Otóż mój problem polega na tym iż na zimnym silniku mam problem z odpaleniem.
Odpalając muszę go dłużej przytrzymać bo jest tak jak by nie miał siły :(
Jak już pochodzi i wyłącze zapłon i odpalę go na ciepłym silniku to bierze odrazu.
Dodam iż ładowałem akumulator na prostowniku, dolałem elektrolitu i sytuacja jest podobna.
Jeszcze obstawiam taką możliwość iż przewody zapłonowe są zawilgocone i to jest powodem że tak się dzieje.

Pozdrawiam :)
Ostatnio zmieniony przez trzeci 3 Paź 2010, 11:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mechcom 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 397
Skąd: Wolsztyn (PWL)
Wysłany: 3 Paź 2010, 09:57   

paliwo Ci sie moze po prostu cofa
_________________
Kupiłem Forda i śmieje mi sie morda :D
Moja Fiestka Zapraszam :) http://www.fiestaklubpols...p=416613#416613 :devil:
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 3 Paź 2010, 10:03   

mechcom napisał/a:
paliwo Ci sie moze po prostu cofa
Na mono to teoretycznie bez znaczenia, niech 2-3 razy włączy na 10 sekund tylko zapłon (by się kontrolki zapaliły) - jak po takim czymś zaskoczy bez problemów, to faktycznie będzie coś nie tak z pompką i prowadzeniem paliwa,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
matrix-1990 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 33
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 570
Skąd: Szczecin
Wysłany: 3 Paź 2010, 10:15   

na pewno masz wtrysk?
_________________
 
 
 
mechcom 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 397
Skąd: Wolsztyn (PWL)
Wysłany: 3 Paź 2010, 10:18   

a jeszcze powiedz ile senkund go krecisz? :fox:

bo moj jak postoi w garazu na noc i nast dnia ide go odpalic to musze pokrecic 5s a pozniej jak go odrazu zgasze to pali odrazu na szczała :-)
_________________
Kupiłem Forda i śmieje mi sie morda :D
Moja Fiestka Zapraszam :) http://www.fiestaklubpols...p=416613#416613 :devil:
 
 
 
Dariusos 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: L
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 11
Skąd: Poznań
Wysłany: 3 Paź 2010, 11:38   

Jest na wtrysku jedno punktowym.
Przy odpalaniu muszę go przytrzymać ok. 5 sek. i jak mówię ciężej kręci na zimnym.
Wcześniej nie było problemu z odpalaniem, więc już sam nie wiem co to może być... :|
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 3 Paź 2010, 11:45   

weź aku do elektryka nich sprawdzi bo może to jego wina.
To ze elektrolit zmienisz na nowy nie daje zawsze duzo ;]
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
acti357 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0 16V
Imię: Wiktor
Wiek: 33
Dołączył: 16 Lip 2009
Posty: 259
Skąd: Lubań
Wysłany: 3 Paź 2010, 14:24   

Sprawdź może czujnik temperatury (ten od komputera).
_________________
Kolejna czarna i nudna XRka
1,4EFi
 
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 3 Paź 2010, 16:17   

acti357 napisał/a:
Sprawdź może czujnik temperatury (ten od komputera).

czyjnik na zimnym silniku raczej malo pomocny :)
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
acti357 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0 16V
Imię: Wiktor
Wiek: 33
Dołączył: 16 Lip 2009
Posty: 259
Skąd: Lubań
Wysłany: 3 Paź 2010, 16:37   

drzeniow napisał/a:
czyjnik na zimnym silniku raczej malo pomocny :)


Wydaje mi się, że jak ustalisz zerową rezystancję na tym czujniku (np. zwarcie przez brak izolacji) to komp widzi wysoką temperaturę i przez to odłącza ssanie.
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 3 Paź 2010, 16:41   

To nie wydaje się, tylko tak jest, jeśli faktycznie jest zwarcie,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 21:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.