Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Czujnik poziomu paliwa 1.1
Autor Wiadomość
Bez 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 32
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 123
Skąd: Orzysz (NPI)
Wysłany: 1 Paź 2010, 23:33   [MK3] Czujnik poziomu paliwa 1.1

Witam
Mam taki problemik a mianowicie po wymianie czujnika poziomu paliwa nie wiem czemu ale coś mnie oszukuje. Jak bak jest pełen to pokazuje rezerwę a jak jest pusto to pokazuje że mam full. próbowałem zamiany kabelków nic nie dało macie jakieś pomysły ??
_________________
Była Fiesta 1,1 HCS
Był Escort 1,6 16v zetec-e
Była Alfa Romeo 156 1.6 twin spark
Bylo Mondeo mk3 2.0 Duratec HE
Jest Ford Sierra 2.0 DOHC BITURBO
A4 B7 1.8T
 
 
 
przemo_rsr 


Model: Ford Fiesta Mk5`99
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Przemek
Wiek: 33
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 916
Skąd: Markuszowa(RSR)
Wysłany: 1 Paź 2010, 23:37   

a to ten w liczniku?
_________________
 
 
 
Bez 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 32
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 123
Skąd: Orzysz (NPI)
Wysłany: 1 Paź 2010, 23:39   

nie niestety w baku w baku
_________________
Była Fiesta 1,1 HCS
Był Escort 1,6 16v zetec-e
Była Alfa Romeo 156 1.6 twin spark
Bylo Mondeo mk3 2.0 Duratec HE
Jest Ford Sierra 2.0 DOHC BITURBO
A4 B7 1.8T
 
 
 
przemo_rsr 


Model: Ford Fiesta Mk5`99
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: Przemek
Wiek: 33
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 916
Skąd: Markuszowa(RSR)
Wysłany: 1 Paź 2010, 23:42   

może źle zamontowałeś czy coś :fox:
_________________
 
 
 
Bez 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 32
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 123
Skąd: Orzysz (NPI)
Wysłany: 1 Paź 2010, 23:43   

wydaje mi się że dobrze w sumie źle tego się nie da zamontować
_________________
Była Fiesta 1,1 HCS
Był Escort 1,6 16v zetec-e
Była Alfa Romeo 156 1.6 twin spark
Bylo Mondeo mk3 2.0 Duratec HE
Jest Ford Sierra 2.0 DOHC BITURBO
A4 B7 1.8T
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 1 Paź 2010, 23:48   

To ile tam idze kableków ze próbowałeś zamiany,,, wydawało mi się ze jeden,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Bez 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 32
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 123
Skąd: Orzysz (NPI)
Wysłany: 1 Paź 2010, 23:59   

jeden ale to w wersji z pompką w silniku a 2 w wersji z pompką w baku
_________________
Była Fiesta 1,1 HCS
Był Escort 1,6 16v zetec-e
Była Alfa Romeo 156 1.6 twin spark
Bylo Mondeo mk3 2.0 Duratec HE
Jest Ford Sierra 2.0 DOHC BITURBO
A4 B7 1.8T
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 2 Paź 2010, 00:00   

a ten "czujnik" nie jest przypadkiem od mk4/5?
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Bez 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 32
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 123
Skąd: Orzysz (NPI)
Wysłany: 2 Paź 2010, 00:04   

nie taki sam jak był znaczy się oznaczenia bo mój był biały a ten jest zielony
_________________
Była Fiesta 1,1 HCS
Był Escort 1,6 16v zetec-e
Była Alfa Romeo 156 1.6 twin spark
Bylo Mondeo mk3 2.0 Duratec HE
Jest Ford Sierra 2.0 DOHC BITURBO
A4 B7 1.8T
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 2 Paź 2010, 00:08   

Bez napisał/a:
jeden ale to w wersji z pompką w silniku a 2 w wersji z pompką w baku
No to drugi przewód jest od zasilania pompki - nie powinno się ich zamieniać bo nie wiadomo co się stanie z czujnikiem jak dostanie +12 na wejście zamiast masy,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Bez 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 32
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 123
Skąd: Orzysz (NPI)
Wysłany: 2 Paź 2010, 00:10   

do pompki lecą 2 i do czujnika lecą dwa !!
od pompki nie ruszałem kabli tylko te od czujnika
_________________
Była Fiesta 1,1 HCS
Był Escort 1,6 16v zetec-e
Była Alfa Romeo 156 1.6 twin spark
Bylo Mondeo mk3 2.0 Duratec HE
Jest Ford Sierra 2.0 DOHC BITURBO
A4 B7 1.8T
 
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 2 Paź 2010, 00:31   

Bez napisał/a:
macie jakieś pomysły ??
Rozebrać licznik i zamienić oznaczenia... Najmniej kombinowania...
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
Maki 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 35
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 625
Skąd: CWA XX00
Wysłany: 2 Paź 2010, 16:06   

Cytat:
No to drugi przewód jest od zasilania pompki - nie powinno się ich zamieniać bo nie wiadomo co się stanie z czujnikiem jak dostanie +12 na wejście zamiast masy,,,


Nic się nie stanie bo czujnik to zwykły potencjometr, czyli drut oporowy. To tak samo jak byś miał podłączyć odwrotnie żarówkę i miała by się spalić przez to.
_________________
Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 2 Paź 2010, 16:23   

Maki, ja to pisałem w przeświadczeniu że jeden przewód to czujnik a drugi to zasilanie pompki,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Bez 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 32
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 123
Skąd: Orzysz (NPI)
Wysłany: 2 Paź 2010, 21:16   

Dziś wziąłem i położyłem obok siebie dwie płytki starą i tą co kupiłem. Doszedłem do wniosku że to tak musi być ponieważ na staraj jest gdzie indziej początek układu a na taj co kupiłem jest gdzie indziej więc to normalnie nie pojedzie może da się coś zmienić w zegarach ??
_________________
Była Fiesta 1,1 HCS
Był Escort 1,6 16v zetec-e
Była Alfa Romeo 156 1.6 twin spark
Bylo Mondeo mk3 2.0 Duratec HE
Jest Ford Sierra 2.0 DOHC BITURBO
A4 B7 1.8T
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 2 Paź 2010, 21:23   

W zegarach nie ma co zmieniać, najprościej będzie kupić czujnik o odpowiedniej charakterystyce (im więcej paliwa tym mniejszy opór) albo dorobić odpowiedni okład który przetłumaczy to co daje nowy czujnik na to co zrozumie wskaźnik, przy okazji można zrobić kontrolkę rezerwy i dokładnie pokalibrować wskaźnik,,, nie znam się już dobrze na elektronice, ale to będzie kilka elementów po parędziesiąt groszy,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Bez 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 32
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 123
Skąd: Orzysz (NPI)
Wysłany: 2 Paź 2010, 21:28   

W sumie dałem mi dobry pomysł w piątek albo środę podjadę do kumpla elektryka i pogadam z nim o tym. Wielkie dzięki
_________________
Była Fiesta 1,1 HCS
Był Escort 1,6 16v zetec-e
Była Alfa Romeo 156 1.6 twin spark
Bylo Mondeo mk3 2.0 Duratec HE
Jest Ford Sierra 2.0 DOHC BITURBO
A4 B7 1.8T
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: ORLEN Biznestank - rabaty na paliwa
trzeci Firmy współpracujące z FKP 461 23 Wrz 2018, 14:05
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.