Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK4] gaśnie mi silnik w trakcie jazdy
Autor Wiadomość
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 25 Wrz 2010, 22:05   

masz zdjecie?
krokowca?
krokowiec znajduje sie z przodu kolektora ssacego nieco powyzej pokrywki zaworow mocowany na dwie sruby bodaj 8 kluczyk
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
Ostatnio zmieniony przez kuba87 25 Wrz 2010, 22:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 25 Wrz 2010, 22:06   

bo krokowy moze zamulac i nie pracowac w 100% sprawnie.
i za wolno sie zalaczac.
Dlatego jak spokojnie go traktujesz to czasami zadziala.
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
klifford 

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Courier
Silnik: 1.3/66KM
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 8
Skąd: Ząbki
Wysłany: 25 Wrz 2010, 22:07   

odpalam nie wciskam gazu na luzie to jest wszystko ok jak ruszę do przodu lub do tyłu nic sie nie dzieje. Po odpaleniu na ssaniu gaśnie mi jak mu wrzuce jakieś powyżej 3000 obrotów ale bodajże i po 2000 tys. zgaśnie cos jest nie tak. Za wolne obroty odpowiada krokowy ale gaśnie tylko przy spadku obrotów tak chodzi ładnie
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 25 Wrz 2010, 22:11   

jak odepniesz wtyczkę od krokowca to jest bez zmian?
wrzuc go na noc w nafte niech się sadza wymoczy i przedmuchaj go sprezonym powietrzem
i wtedy zobacz czy jest poprawa
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
klifford 

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Courier
Silnik: 1.3/66KM
Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 8
Skąd: Ząbki
Wysłany: 25 Wrz 2010, 22:17   

w sumie za stówkę są na szrocie ale chodzi mi oto , że kupic krokowy i go wyn=mienić to jest 5 minut roboty tylko czy na 51% to jest to czy może byc jakaś inna przyczyna
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 25 Wrz 2010, 22:19   

moze byc to a moze byc cos innego...
wyczysc go porządnie i wydmuchaj sprezonym powietrzem
i zobacz w jakim stanie są o- ringi na otworach w silniczku krokowym
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 33
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 25 Wrz 2010, 22:19   

to pojedz swoim autem na szrot i tam sprawdz czy dziala jak nie ma roznicy oddaj im go spowrotem, wszedzie idzie sie dogadac :)
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 25 Wrz 2010, 22:59   

Odkręć zawór bocznikowy (silniczek) i niech ktoś zakręci silnikiem (raczej nie odpali) jedną dziura będzie ciągnąć powietrze,,, zatkaj (może być ręką) i niech ktoś uruchomi silnik (będzie trzeba dodać gazu) jak już będzie chodził i zrób niewielką szczelinę tak by mogło lecieć trochę powietrza (jak dasz za mało to zgaśnie, jak trochę za dużo to będą wole wysokie, jak dużo za dużo to tez zgaśnie - jeśli ręką uda Ci się ustawić taką przesłonę że silnik będzie chodził dobrze (będziesz szczelinom mógł sobie wolne ustawić) to 1) albo uwalony zawór albo 2) uwalone sterowanie zaworem,,, - jak się nie uda to gdzieś jest nieszczelność i łapie lewe powietrze zapewne,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:34
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - lampy MORETTE / WOLF - regeneracja
LOY Tuning stylistyczny 1 6 Cze 2011, 23:16
hubi_2006
Brak nowych postów [MK6] Silnik gaśnie w trakcie jazdy.
milas6396 Mechanika silnika 3 25 Mar 2014, 17:23
mkapi


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.