[MK4] Silnik 1.7 a skrzynia biegów |
Autor |
Wiadomość |
chudy [Usunięty]
|
Wysłany: 9 Wrz 2010, 00:06 [MK4] Silnik 1.7 a skrzynia biegów
|
|
|
Więc tak... mam u siebie w fiescie 1.7 z pumy razem ze skrzynia iwszystko fajnie razem dziala ale do momentu az sie nie pojedzie w dluzsza trase, przy 100 km/h na 5 mam juz lekko 3 tys obr. i teraz pytanko co by tu pokombinowac zeby zbieralo sie tak jak teraz do 5 bieg tyle zeby na 5 bieg nie dostawal juz takich obrotow, rozmawialem juz ze swoim mechanikiem i mowi ze albo wymiana kola 5 biegu albo skrzynia z mnijszego silnika podobno z KA powinna pasowac. jakies propozycje ??? |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 9 Wrz 2010, 08:06, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 9 Wrz 2010, 00:10
|
|
|
z mniejszego silnika? zawsze myślałem, że im mniejszy/słabszy silnik, tym skrzynia krótsza |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
Nikuś
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34 Dołączył: 10 Lis 2009 Posty: 672 Skąd: Rz
|
Wysłany: 9 Wrz 2010, 06:46
|
|
|
W Fofi mam 1.3, czyli to samo co w Ka i osiągam podobną prędkość przy tych obrotach
poza tym w skrzyni z Pumy to nie będzie to samo przełożenie główne co w Fieście? proszę mnie poprawić jeśli się mylę. |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 9 Wrz 2010, 08:57
|
|
|
puma ma najdłuższą skrzynie ze wszystkich jakie były przy Zetec-se. dyfer 3,84:1 mniejsze pojemności maja 4,06:1 a najfajniejsza skrzynia do tego silnika jest w MK6 sport gdzie dyfer jest 4,27:1 oj auto zaczyna latać jak głupie.
Piątego biegu też nie zmienisz bo nie ma z czego go brać. wszędzie jest 0,76 (0,78) nie pamiętam dokładnei wartosci. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 9 Wrz 2010, 16:37
|
|
|
dyfer z diesla, ale wtedy to się chyba za długa zrobi... Mafios coś kiedyś kombinował ze skrzyniami. |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 9 Wrz 2010, 18:08
|
|
|
z dyfrem od Diesla to auto przestanie przyspieszać. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 9 Wrz 2010, 22:55
|
|
|
Znalazłem coś takiego, co prawda tabelka spalania, ale są też przełożenia i o dziwo kosiarka 1,3 ma większe przełożenie albo to błąd... może ktoś kto ma 1,3 sprawdzić przy stówce ile ma obrotów?
|
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
|
chudy [Usunięty]
|
Wysłany: 12 Wrz 2010, 23:22
|
|
|
nie no przyspieszenie wlasnie ma zostac no nic autko zostaje do jazdy po miescie na dluzsze mam ze swoja kobieta Clio 1,2 w 8 zaworach tylko ze to juz nie przyspiesza w takim razie moze jakis pomysl na wiecej kucy tyle ze od zanzaczam ze turbo burbo odpada bo pisalem juz z gosciem z pumy klub i silnik nie daje rady, owszem mozna ale niskie doladowanie co nie daje zbyt duzego przyrostu a kasa jak wiadomo spora i ciezko cos z pasowac do tego silnika. |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 13 Wrz 2010, 08:37
|
|
|
ta gadałeś ze speedem czy jakoś tak on ma nick, powiem tak w tym projekcie maczał łapy Nasz Piesek, więc chodziło to jak każde auto które Piesek robił.
Jak chcesz szybciej to:
skrzynia ze sporta (w ostateczności z 1,25), kolektor wydechowy, cały wydech, jakiś dolot i zakłdając że masz zdrowy silnik bedzie +/- 140KM na krótkiej skrzyni bedzie bardzo miło, do tego wałeczki plus strojenie i bedzie jakoś w okolicy RacingPuma czyli 150-155KM |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 13 Wrz 2010, 16:37
|
|
|
chudy chcesz mój kolektor wydechowy? do tego co puma napisał dodałbym jeszcze ITB |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
|
dark86ford
Model: Inne auto
Wersja: X100
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Darek
Wiek: 37 Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 760 Skąd: bydgoszcz
|
Wysłany: 15 Wrz 2010, 20:51
|
|
|
Marcin napisał/a: | dodałbym jeszcze ITB | + mała cysterna na przyczepke |
_________________ 2009-2013-mk5 1,25
2013 - mk3... ale niestety nie fiesta...
www.bkib.pl
www.audytbezpieczenstwa.com.pl
|
|
|
|
|
chudy [Usunięty]
|
Wysłany: 15 Wrz 2010, 23:43
|
|
|
Marcin napisał/a: | chudy chcesz mój kolektor wydechowy? | a co masz ??
PumaRST napisał/a: | skrzynia ze sporta | piszesz o MKV 1.6 ?? PumaRST napisał/a: | cały wydech, | co proponujesz ?? na razie jest standard bez kata i koncowy ulter PumaRST napisał/a: | jakiś dolot | dokladniej ?? bo jakis to jest teraz, znaczy sie przepustnica--->standardowa gumowa rura---->przeplywka--->stozek |
|
|
|
|
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 16 Wrz 2010, 16:25
|
|
|
dark86ford napisał/a: | Marcin napisał/a:
dodałbym jeszcze ITB
+ mała cysterna na przyczepke |
przy każdym ciśnięciu jest wir w baku
chudy napisał/a: | Marcin napisał/a:
chudy chcesz mój kolektor wydechowy?
a co masz ?? |
przejrzyj mój temat, ten kolektor co mam na aucie, był liczony na zapas więc w 1,7 na pewno da rade i na pewno jest lepszy niż seria. |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
|
chudy [Usunięty]
|
Wysłany: 17 Wrz 2010, 00:23
|
|
|
a to czemu zmieniasz ?? wyglada ciekawie, szkoda ze nie byles na hamowni ciekawe ile te wszystkie mody daly, w sumie bylbym nim zainteresowany ... tylko ciekawe jak z flansza bedzie ... |
|
|
|
|
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 17 Wrz 2010, 15:17
|
|
|
Jeszcze nie zmieniam, ale jakby się ktoś znalazł na mój, to sobie wyspawam drugi ale to już trochę innej konstrukcji. Z tego co wiem, to ktoś od nas miał po swapie na 1,7 miał kolektor z 1,25, więc flansza jest taka sama. Co do mocy, zlot pokazał, że seria zostaje sporo w tyle, a Parzychowa zhamowana na 82 też dostała ok sekundy. W tej chwili szkoda mi kasy na hamownie, jak dojdą docelowe mody to wtedy na pewno się wybiorę. |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
|
chudy [Usunięty]
|
Wysłany: 17 Wrz 2010, 17:35
|
|
|
jak uzbieram kaske to biore |
|
|
|
|
|