Przesunięty przez: Freeman 25 Wrz 2013, 16:53 |
[MK3] XR2i na rajdowo |
Autor |
Wiadomość |
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 24 Lut 2010, 11:12
|
|
|
chcesz dodać czy zdjąć paliwa?? |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Skfarek
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 44 Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 836 Skąd: Gród Kraka
|
Wysłany: 25 Lut 2010, 13:18
|
|
|
Cosmo, hej, fieścinka fajna bardzo! Spotkaliśmy się kiedyś na torze w Tychach, pytałem cię wtedy o wlepkę klubową. Jak skończę moje "neverendingstory" polo i znajdę chwilkę to może się kiedyś na Tychach spotkamy jeszcze. Pozdrawiam i powodzenia z fiestolotem. |
_________________ Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2 |
|
|
|
|
Cosmo [Usunięty]
|
Wysłany: 26 Lut 2010, 10:05
|
|
|
dodac bo jest zdecydowanie za ubogo. dopiero jutro bede mial dostep do analizatora. domyslam sie ze chcesz powiedziec żebym regulował cisnieniem paliwa na listwie, jednak czy nie jest to pół środek, bo na starym kompie bylo ok wiec chyba nie do końca w tym żecz. coś zuboża mi mieszankę, chyba jest to zawór bocznikowy wolnych obrotów bo po odpięciu znacząco spadają obroty tylko czemu ECU go otwiera, co daje sygnal do jego otwarcia. czujnik temp jest nowy.
Skfarek miło było poznać, na torze jestem często jak nie starty to oglądara. |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 26 Lut 2010, 11:29
|
|
|
jak sie nie myle to otwiera go TPS a w zasadzie zamknięcie przepustnicy.
tak chodziło mi o regulator i z tego co czytałem to wersje 110KM majatrzoszke za mało paliwa i podniesienie o 0,5 bara na wolnych poprawia mieszanke oraz wyzwala kilka KM. Wiec jesli nie znajdziesz gdzieś w elektryce problemu to sie nie krępuj i pokręc śrubeczką w regulatorze. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Cosmo [Usunięty]
|
Wysłany: 5 Mar 2010, 17:04
|
|
|
wczoraj bylem na analizatorze. reakcja zarówno na kręcenie potencjometrem jak i ciśnieniem paliwa niemal zerowa. nie zszedłem z lambdą poniżej 1,2. mimo to auto zaczeło lepiej jechać. powiedziałbym że nawet lepiej niż przed zmianą ECU.
dziś jednak coś jej odbiło. po rozgrzaniu zaczął przerywać, gasnąć wciśnięcie gazu objawiało się muleniem.
założyłem stary ECU i nadal to samo. im cieplejszy silnik tym bardziej przerywa i muli. odpinanie czujników niewiele zmienia. jedynie co mnie zaciekawiło od po odpięciu map sensora ustabilizowały się wolne obroty.
ma ktoś z okolic Katowic na podmiankę do sprawdzenia? |
|
|
|
|
a1topgear
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 40 Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 432 Skąd: Chelsea
|
Wysłany: 6 Mar 2010, 01:44
|
|
|
Powinienem miec mapa na podmianke (w zapasie mam komplet elektroniki do 2i/rst). Wal na PW.
Pozdro |
_________________ HyHy:)
|
|
|
|
|
Cosmo [Usunięty]
|
Wysłany: 8 Mar 2010, 13:22
|
|
|
trafia mnie z tym autem. odpala na sekunde i gaśnie. dodanie gazu przyspiesza zgaśniecie.
przemierzona wiązka silnika, czujniki te które mogłem bez oscyloskopu i wszystko jest ok
albo coś z ciśnieniem paliwa po uruchomieniu (podczas włączania zapłonu pompe slychać) albo edis albo map więcej opcji już nie ma
[ Dodano: Czw Mar 11, 2010 10:22 ]
edis wymieniony, nic to nie zmieniło
[ Dodano: Pon Mar 15, 2010 20:14 ]
i mam winnego. pompa paliwa dawała zbyt niskie ciśnienie. po wymianie odpalił bez problemu (no prawie bez bo okazało się że nowa pompa zamiast pompować zasysa więc zamieniliśmy piny we wtyczce).
nadal jednak jest problem z mułowatością na niskich obrotach (póki co jest stary ECU) i zbyt wysokimi wolnymi obrotami tzn ok 1700rpm (choć ma przebłyski i spada do 1300)
[ Dodano: Wto Lip 06, 2010 10:04 ]
autko w kwietniu zmieniło właściciela.
pod koniec czerwca kupiłem clio sporta 2.0 16V |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 7 Lip 2010, 06:05
|
|
|
no to powodzenia w Clio a temat zamykamy |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.