Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: gasniecie, lpg, mk3

[MK3] Na gazie silnik raz pracuje raz nie -brak logicznego z
Autor Wiadomość
pucio2 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 57
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 114
Skąd: Jaryszki k.Poz.
Wysłany: 21 Cze 2010, 20:05   

JoeMix: Zauważ, że massur ma dwa elektrozawory: jeden na reduktorze i drugi nad filterkiem gazu - o ile dobrze widzę na foto 1. Zakładając, że elektrozawór na butli działa poprawnie, podałem możliwości wyeliminowania zepsutego (ewentualnie) jednego z pozostałej dwójki. Poza tym Kolega nie dysponuje czasem (pracuje, gdy możliwa wizyta u gazownika), stąd dywagacje, czy "gdyby babcia miała koła, to byłby traktor"... :czatownik:
_________________
Fiesta forever...
 
 
massur 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 24 Wrz 2007
Posty: 70
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 21 Cze 2010, 22:57   

Najgłupsze jest to, że nie ma zależności kiedy instalacja działa dobrze a kiedy nie, 3 dni idealnie, kolejnego dnia nie, w połowie trasy przestanie działać itd.
Jeśli nawet umówię się z gazownikami, urwę w pracy, pojadę tam i co -wszystko śmiga idealnie? Za jakiegoś durnia mnie wezmą, że pewnie nie umiem jeździć i zwalam na instalację gazową. Odjadę, wieczorem będę chciał gdzieś podjechać i trzeba będzie na benzynie...

Nadal męczy mnie pytanie czy elektrozawór może być tylko trochę otwarty, bo stawiając na elektrozawór sytuacje gdzie silnik ma z połowę mocy (a kilka dni temu też tak miałem) byłyby to tylko wtedy możliwe...
 
 
pucio2 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 57
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 114
Skąd: Jaryszki k.Poz.
Wysłany: 22 Cze 2010, 08:37   

massur: toteż napisałem Ci żebyś kolejno odłączał elektrozawory, najpierw ten, co jest bezpośrednio na reduktorze i po nim ten nad filterkiem gazu.
massur napisał/a:
Nadal męczy mnie pytanie czy elektrozawór może być tylko trochę otwarty
Na to pytanie nikt z biegłych w temacie gazu chyba nie odpowie, bo wymagałoby to rozebrania tegoż elektrozaworu; może być uszkodzona cewka, w której porusza się trzpień i taki jest elektrozawór. Właściwie takie przerwy znienacka, które wymieniasz wskazywałyby właśnie na zakłócenia pracy zespołu cewka-trzpień/elektrozawór. Który? Metodę przedstawiłem. Kupno elektrozaworu - http://www.shopgaz.pl
Może jednak na początek zleć regulację luzów zaworów silnika...?
_________________
Fiesta forever...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - Dlaczego 1.8 Diesel nie chce odpalić
Zajrzyjcie tutaj zanim spytacie o to samo.
Rkalitka Silniki diesla 230 23 Gru 2014, 20:23
Jaszczur
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Błąd EAC FAIL, ABS, Brak przebiegu
Czyli problemy z układem ABS itp.
TOMASSS Silniki diesla 1 27 Maj 2012, 11:38
TOMASSS
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Brak nowych postów Przyklejony: Strony i linki o Fiestach i nie tylko
Nikuś Linkownia 23 22 Gru 2017, 09:59
autovairas
Brak nowych postów Przyklejony: Koło dwumasowe - jest czy nie ma? Wątek zbiorczy
Brak pewności co masz w swojej MK6? Pytaj tutaj.
medrek Mechanika ogólna 17 18 Lip 2021, 10:46
ttomek71


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.