Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
26 Mar 2014, 20:33
[MK3] Wymiana filtra paliwa
Autor Wiadomość
ernest-11
[Usunięty]

Wysłany: 5 Cze 2010, 19:20   [MK3] Wymiana filtra paliwa

Powoli zgodnie z zaleceniami w faq przygotowuje sie do zimy. Mam pytanie odnośnie filtra czy wymieniając filtr na nowy pozbędę sie pompki ręcznej czy wymienia się tylko sam wkład i pozostawia pompke.

Kod:
Proszę pamiętać o tagowaniu tematów.
- trzeci
Ostatnio zmieniony przez trzeci 5 Cze 2010, 20:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 5 Cze 2010, 21:15   

ernest-11 napisał/a:
przygotowuje sie do zimy

Tak trochę późno :-P



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 6 Cze 2010, 10:47   Re: Wymiana filtra paliwa

ernest-11 napisał/a:
Powoli zgodnie z zaleceniami w faq przygotowuje sie do zimy. Mam pytanie odnośnie filtra czy wymieniając filtr na nowy pozbędę sie pompki ręcznej czy wymienia się tylko sam wkład i pozostawia pompke.

Kod:
Proszę pamiętać o tagowaniu tematów.
- trzeci


Wymienia się filtr paliwa a pompkę jeśli trzeba, regeneruje.

Swoją drogą, teraz to wymieniasz na lato nie na zimę ;)
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
ernest-11
[Usunięty]

Wysłany: 6 Cze 2010, 13:46   

Wymieniam teraz bo dopiero kupiłem autko. Niestety strasznie zaniedbane ale za 1400 to trudno. A skoro filtr ma podobną długość życia co rozrząd to starczy na troche dłużej.
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 6 Cze 2010, 20:14   

Ale ktoś ci bzdur naopowiadał...
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
Miły 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 38
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 2084
Skąd: Gostyń/PGS RFxx
Wysłany: 6 Cze 2010, 20:19   

ja tam filtr paliwa wymieniam na zimę i na lato... ale to też z racji tego, że mam za free filtry...
_________________
Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"

Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki"
 
 
 
rapet 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 132
Skąd: Łaziska G
Wysłany: 6 Cze 2010, 21:27   

a ja wymieniam wszystkie filtry i olej co 8tyś czy lato czy zima jak przypadnie :V:
_________________
"Codziennie rano, zaraz po przebudzeniu, sprawdzam, czy nie ma mnie na liscie najbogatszych ludzi swiata.
Jesli nie, to wstaje i ide do roboty."
Był Cougar 2.5 V6 170KM była Fiesta 1.8D 60KM jest Leganza 133KM
 
 
ernest-11
[Usunięty]

Wysłany: 8 Cze 2010, 18:47   

Niestety do regeneracji muszę oddać pompkę ręczną na filtrze wie ktoś może ila taka przyjemność kosztuje.
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 8 Cze 2010, 21:48   

Tyle ile zestaw naprawczy na allegro, łatwa wymiana i zaoszczędzona kasa na mechanika.
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
ernest-11
[Usunięty]

Wysłany: 9 Cze 2010, 12:39   

Wielkie dzięki za pomoc już jade do samochodowego zamówić.
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 9 Cze 2010, 12:53   

Polecam allegro, pewnie taniej.
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
Marcind22
[Usunięty]

Wysłany: 21 Cze 2010, 10:39   

Jeśli chodzi o filtr paliwa do tego diesla to są 2 różne układy paliwowe w silniku 1.8D (Bosh i Lucas). Z pompka na filtrze jest układ Lucas. Zgodnie z instrukcja wymiana filtra paliwa co 30 tyś km. Polecam polski Filtron, kosztuje 32 zł.
Przy okazji po wymianie filtra układ paliwowy będzie zapowietrzony, układ paliwowy Bosh sam się odpowietrza (nie wiem jak Lucas), wystarczy tylko zgodnie z instrukcja pochechłać, 30s chechłania i 10s przerwy aż zaskoczy i potem już normalnie. Bardzo ważne aby wężyki były szczelne.
 
 
ernest-11
[Usunięty]

Wysłany: 21 Cze 2010, 18:38   

Proszę o pomoc mam duży problem z upałem podobny do tego tematu(http://www.fiestaklubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=48838) . Otóż odpala ładnie za pierwszym razem ale jak zgasze to zamula i ma tendencje do zaduszania się. Jak sie zadusi to nie utrzymuje obrotów biegu jałowego i gaśnie. Dodam że, przy gaszeniu z kluczyka dłuższą chwilę jeszcze chodzi. Czy zbyt niskie napięcie ładowania 13.5 na światłach 14,4 bez (wymienam altek po 10) ma na to wpływ? Czy dojdzie wymiana elektrozaworu?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - konserwacja filtra sportowego typu "mokrego"
dla niewiedzących :P
arecki Tuning mechaniczny 12 12 Wrz 2016, 23:23
olo_r
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: ORLEN Biznestank - rabaty na paliwa
trzeci Firmy współpracujące z FKP 461 23 Wrz 2018, 14:05
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: FlockArt/Fast-Wheel - flokowanie & wymiana opon
Rasta Tuning stylistyczny 54 21 Sty 2019, 16:19
Rasta


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.