Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: trzeci
25 Maj 2010, 20:28
[MK3] Dławi się i gaśnie na LPG
Autor Wiadomość
Crusi 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Dominik
Wiek: 37
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 26
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 25 Maj 2010, 20:03   [MK3] Dławi się i gaśnie na LPG

Koniec końców postanowiłem zatrzymać autko no i niestety dzisiaj Fieścina odmówiła posłuszeństwa. Objawy są takie że przy przełączeniu na gaz nie da się wogóle przygazować bo odrazu go dusi i gaśnie. Na paliwie da się "jechać" z tym że po chwili jak trzymam gaz lub bardziej dociskam to go dusi, muszę wtedy puścić i znowu lekko przygazować i tak co chwile. Jakieś pomysły co to może być?
_________________
What don't kill us will make us stronger...
Ostatnio zmieniony przez trzeci 25 Maj 2010, 20:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
matrix-1990 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 33
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 570
Skąd: Szczecin
Wysłany: 25 Maj 2010, 20:25   

na zimnym czy ciągle? CPP do sprawdzenia, chociaż nie wiem czy w gazie ma też zastosowanie
 
 
 
Crusi 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Dominik
Wiek: 37
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 26
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 25 Maj 2010, 21:31   

Niepotrzebnie ktos przeniosl temat do LPG bo problem jest rowniez na paliwie. Cyrki odprawiaja sie i na zimnym i na cieplym.
_________________
What don't kill us will make us stronger...
 
 
 
matrix-1990 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 33
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 570
Skąd: Szczecin
Wysłany: 1 Cze 2010, 08:27   

ok po kolei, rozumiem, że podczas przełączania na gaz go dławi, a podczas samej jazdy na gazie? i Na paliwie go dławi też. Masz wtrysk, więc na benzynie możliwe, że to CPP jest walnięty, ale jeśli podczas jazdy na gazie też dławi, to być może łapie lewe powietrze albo za mało powietrza dostaje i go przydławia paliwo. Jeśli podczas przełączania tylko na gaz się dławi to z tego co mi się wydaje to jest normalne że na chwilę jest odcinana benzyna i chwile czasu musi potrwać otworzenie się elektrozaworu od gazu
_________________
 
 
 
pucio2 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 57
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 114
Skąd: Jaryszki k.Poz.
Wysłany: 1 Cze 2010, 09:52   

matrix-1990,
matrix-1990 napisał/a:
albo za mało powietrza dostaje i go przydławia paliwo.
Raczej za dużo powietrza dostaje i występuje zjawisko "zdmuchiwania"...
matrix-1990 napisał/a:
Jeśli podczas przełączania tylko na gaz się dławi to z tego co mi się wydaje to jest normalne że na chwilę jest odcinana benzyna i chwile czasu musi potrwać otworzenie się elektrozaworu od gazu
To bardzo ciekawe jest, ale prędzej dotyczy gaźnika.
_________________
Fiesta forever...
 
 
matrix-1990 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 33
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 570
Skąd: Szczecin
Wysłany: 1 Cze 2010, 20:02   

ehh pucio2, po czym poznajesz, że za dużo powietrza a nie za mało?
_________________
 
 
 
Crusi 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Dominik
Wiek: 37
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 26
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 6 Cze 2010, 13:00   

Sorka ze dopiero teraz odpisuje ale mialem ostatnio zawrot glowy i niebylo zabardzo kiedy. Okazalo sie ze problemem byl ten "kolnierz" ktorym leci powietrze do silnika. Poprostu poluzowal sie i za kazdym razem jak szlo powietrze to sie zsuwal. Zauwazylem to calkiem przypadkiem. Dokrecilem go srubka i jest juz dobrze.

Ale pojawil mi sie jeszcze jeden problem. Otoz czasami jak jest troszke zimniej czy wilgotno, a auto postoi kilka- kilkanascie godzin niewlaczane to po odpaleniu nie trzyma obrotow tylko poprostu gasnie. Jak dodaje w tym czasie gazu to tez go zdlawia i gasnie. W takim wypadku zalapuje nieraz dopiero po 2-3 odpaleniu. Pytalem o to jednego mechanika i on mowil ze moga juz siadac popychacze hydrauliczne czy cos takiego. Zastanawiam sie czy moze to byc cos innego czy rzeczywiscie to co mowil?

Tak teraz przegladam forum i wyglada to jak problem opisany w tym temacie Wada fabryczna Zetec-ów
Ktos sie orientuje jak mozna to naprawic i jaki bylby mniej wiecej koszt tego? Warto sie wogole za to brac? Niby problem taki straszny nie jest bo wystepuje zadko, ale jednak jest to denerwujace.
_________________
What don't kill us will make us stronger...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: NASZE OSIĄGNIĘCIA - czyli chwalimy się :)
PUCIO Frakcja wielkopolska 8 5 Gru 2008, 21:51
PUCIO
Brak nowych postów Przyklejony: Pomocne materiały z LPG
Różne marki samochodów, softy, instrukcje, schematy.
Blackknight88 LPG 7 4 Sty 2017, 23:32
cargo
Brak nowych postów Przyklejony: LPG w mk1/2 , Eksploatacja,naprawa,regulacja i opłacalność
Hm czyli LPG z różnych perspektyw .
diodalodz Mechanika ogólna 5 31 Sty 2006, 09:10
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Chciałem/chciałam się przywitać....
Gość Hyde-Park 2067 19 Sie 2023, 14:14
bosscarpl
Brak nowych postów Przyklejony: CZYM SIĘ WOZI TEAM ZACHÓD
:) czyli nasza galeria i przywitalnia ;)
sowa Team Zachód 38 1 Maj 2013, 17:37
Howser


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.