Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Po odpaleniu wysokie obroty, przy odłączonym krokowcu.
Autor Wiadomość
przemek_bundy 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 46
Dołączył: 22 Paź 2007
Posty: 42
Skąd: Kętrzyn
Wysłany: 28 Maj 2010, 15:38   [MK3] Po odpaleniu wysokie obroty, przy odłączonym krokowcu.

Mam pytanie jak w temacie.
Jak odpalam auto, obroty wchodzą ponad 2000.
Odłączyłem krokowca, został w pozycji całkowicie schowanej.
Po odpaleniu znów wysokie obroty ponad 2000.
Jeżeli nie dotykam gazu a krokowiec jest odłączony i schowany na maxa.
Kto steruje obrotami? Krasnoludki?
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 28 Maj 2010, 16:23   

Przepustnica przymknięta na maxa? Może się o coś opiera jednak?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5647
Skąd: Łódź
Wysłany: 28 Maj 2010, 19:16   

Cytat:
Kto steruje obrotami? Krasnoludki?

hehe ja to mawiają mechanicy romantycy nie ma pełnego zaćmienia .
 
 
 
przemek_bundy 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 46
Dołączył: 22 Paź 2007
Posty: 42
Skąd: Kętrzyn
Wysłany: 28 Maj 2010, 22:15   

Kurcze, nie wiem.... opiera się jak zawsze o ten grzybek przy lince.
Chyba w kolektorze dolotowym nic się nie poprzestawiało?
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 28 Maj 2010, 22:47   

a nie odczepiło Ci się gdzieś podciśnienie? mam na myśli szczególnie przewód podciśnieniowy między kolektorem dolotowym a dolnym króćcem trójnika w patelni.
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5647
Skąd: Łódź
Wysłany: 29 Maj 2010, 02:00   

wyczyść przepustnicę . Łatwo ją wyjąć . Sprawdź czy się szczelnie zamyka . tego dotyczyła moja metafora .
 
 
 
przemek_bundy 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 46
Dołączył: 22 Paź 2007
Posty: 42
Skąd: Kętrzyn
Wysłany: 30 Maj 2010, 20:54   

Dzięki chłopaki za pomoc, robiąc jedną rzecz nie myślałem o drugiej.
spadł wężyk ten co idzie od filtra i wchodzi niżej w silnik.
(nie ten co idzie do korka oleju) I tu mam pytanie czy ten wężyk powinien być
oprócz tego że jest wsunięty, dodatkowo jeszcze zaciśnięty opaską zaciskową?
To jedna rzecz, druga to w trakcie jazdy silnik momentami jest pobudzony, tzn.
tak jak by gdzieś jeszcze lewego powietrza dostawał. Momentami wchodzi na wysokie obroty i się zaraz uspokaja, albo jak nie trzymam nogi na gazie to sam się rozpędza.
Czy coś oprócz tego wężyka co mi spadł trzeba sprawdzić? Dodam tylko że i pedał gazu
twardnieje, i czuje że hamuje jak by był silnik zgaszony, tzn. ciężko.
Odnośnie przepustnicy, jakaś podpowiedź jak się do niej dobrać?
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 30 Maj 2010, 20:58   

przewód ma być z zaciskiem, takim ściąganym kombinerkami (podobny jak przy korku od oleju, tylko mniejszy).

skoro silnik świruje i hamowanie zdycha, przyjrzyj się podciśnieniu od serwa i/lub samemu serwu - nie syczy gdzieś?

zanim zabierzesz się do przepustnicy, posprawdzaj te podciśnienia. a dostaniesz się do niej po ściągnięciu patelni - trzeba porozpinać paliwo, wodę, podciśnienia, linkę gazu i wykręcić 4 szpilki na torx bodajże 30. będzie to w 2 częściach - na górze wtryskiwacz i krokowy+cpp, na dole przepustnica, a między korpusem przepustnicy a samym kolektorem jeszcze bakielitowa przekładka. przydałoby się wtedy przy składaniu dorobić nowe uszczelki z kartonu (szuk 3) :)
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
przemek_bundy 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: Classic
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 46
Dołączył: 22 Paź 2007
Posty: 42
Skąd: Kętrzyn
Wysłany: 31 Maj 2010, 07:57   

Faktycznie, coś syczało! (Myślałem że to może jakieś łożyska albo alternator)
Z tym że na razie jakby ustało. Podpowiesz mi co dalej zrobić?
Mam znaleźć konkretne miejsce gdzie słychać to syczenie?!
I jak temu zaradzić?
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 31 Maj 2010, 08:16   

odpal silnik, dodawaj gazu (najlepiej na mocowaniu linki gazu do przepustnicy) i słuchaj pod maską gdzie syczy. a zaradzić temu można przez uszczelnienie :-P
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Bonus 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 11 Lip 2005
Posty: 64
Skąd: Lublin
Wysłany: 31 Maj 2010, 22:34   

odpięte CPP steruje a raczj centralak która nei zobaczy CPP idze w tryb awaryjny, oraz zresetuj kompa
_________________
nr gadu 5593077
 
 
Bezimienny 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 1185
Skąd: Torzym/ZG
Wysłany: 5 Cze 2010, 18:56   

Wiem że problem może być już rozwiązany, ale dodam cos od siebie, dzisiaj miałem identyczny problem(tylko nie mam obrotka i nie wiem ile miał obrotów ale coś około 2000) pedał gazu stwardniał i oboty wzrosły, mogłem spokojnie ruszyć bez gazu, okazało sie że wystarczyło dokręcić filtr powietrza (te trzy śruby z wierzchu) po tej operacji i dociśnięciu rury która idzie od filtra w głąb silnika (po lewej stronie silnika patrząc z przed samochodu) obroty odrazu wróciły do normalnego stanu a pedał gazu zelżał i działa jak przedtem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 20:17
Mizer 59
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 21:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.