|
[MK3] Remont silnika |
Autor |
Wiadomość |
pP
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 38 Dołączył: 15 Mar 2008 Posty: 832 Skąd: Frampol
|
Wysłany: 24 Maj 2010, 17:03
|
|
|
extreme113 napisał/a: | Poradzcie co moge zrobic by doprowadzic silnik do ładu |
a teraz popatrzcie, które posty są na temat a które nie..
ps. mój też nie jest |
_________________ Ex
BlackRS
BlackST |
|
|
|
|
extreme113 [Usunięty]
|
Wysłany: 24 Maj 2010, 19:56
|
|
|
Hehe, Mam niby z góry nałożony punkt myślenia tak? Auto w takim stanie dostałem za free, więc staram się go utrzymac dalej takim jak jest. Gdybym wiedział co trzeba robic, nie pytałbym na forum. Są tacy co doradzą, a inni zgnębią za punkt myślenia. Poza tym jeśli ktoś miał już kilka samochodów to nie znaczy że od razu musi się na nich znac. Ja nie cackam się nad nim tylko pytam doświadczonych co najlepiej zrobic. Tyle, więc zakończcie te komentarze. Dziękuje tym co poradzili i pojechali. Pozdrawiam wszystkich! |
|
|
|
|
q_tarantino
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 17 Sie 2009 Posty: 36 Skąd: Radom
|
Wysłany: 24 Maj 2010, 21:46
|
|
|
extreme113 -jeszcze się wtrącę. Z tego co piszesz to wynika że nie powinieneś robić teraz pochopnie jakiś remontów auta bo nie wiesz w jakim ono jest stanie. Żeby takie decyzje podejmować to zrób sobie tym autem ze 2000 km i będziesz wiedział co może być lepiej.Jeździj i czukiereczek się w auto,w zawieszenie,zwracaj uwagę jak się zachowuje podczas jazdy i hamowań.
Dowiedz sie ile naprawde pożera oleju np: raz w miesiącu sobie spisz przebieg i poziom oleju na bagnecie.Olej o ile mi wiadomo sprawdzasz na zimnym silniku,jak auto stoi na płaskim podłożu,raczej trzeba ze 3 godz żeby po jeździe olej spłynął w dół -najlepiej rano ,przed jazdą.
Po tych 2 tys km będziesz miał pojęcie o tym co wycieka,co stuka,co puka.Zwracaj uwage na poziom płynu hamulcowego,chłodniczego.W pigułce jest tu: http://www.fiestaklubpols...02c98a931553a27
Być może masz zadbany,niezakatowany silnik w którym wystarczy raz na rok ustawić luzy na popychaczach zaworów.
Co do instalacji gazowych to te modele MK3 dobrze tolerują nawet najprostsze instalacje gazowe -ja mam taką 10 lat i jest OK .Silnik 1.1 jak zagazujesz to musisz się liczyć ze znacznym spadkiem mocy -na trasie ,przy wyprzedzaniu pewnie trzeba będzie przełączać na benzyne albo w sytuacji,gdzie ciągle szybko musisz się włączać do ruchu.
Ja mam gaz w 1.3 i czasem muszę tak robić. Z tego co czytałem o 1.1 z gazem to chłopaki biją rekordy w niskim zużyciu gazu na trasie !
Więc kasa do kieszeni i testuj auto ! |
|
|
|
|
extreme113 [Usunięty]
|
Wysłany: 24 Maj 2010, 21:59
|
|
|
Wiesz co troche już wcześniej jeżdziłem tym autem i znam je troszke. Płynów wcześniej nie brało ale pojade do mechanika i zapytam o tą regulacje zaworow, bo tak piszą na tym linku co wysłales. dzieki za niego i pozdrawiam serdecznie! |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|