[MK4] Dławi się na wysokich obrotach |
Autor |
Wiadomość |
Puenter
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 2 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 18 Maj 2010, 21:43 [MK4] Dławi się na wysokich obrotach
|
|
|
Witam
Zacznę że jestem totalnie zielony w sprawach mechaniki.
Jak kilka osób miałem problem z gaśnięciem na niskich. Porobiłem co było wypisane zrobiłem reset ( wersja 3 minuty na lizie i 8km spokojnej jazdy) wyczyściłem filtr powietrza i w sumie tyle. ALE po jakimś czasie patrze że jak dociskam pedał gazu na maxa to samochód się dusi krztusi i zaczyna zwalniać. Na luzie jak dam gaz na maxa tak samo... Czy nadal się autko dostraja po resecie... ? W sumie po resecie było przejechane koło 20 km...
Silnik 1,3...
POMOCY... |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 20 Maj 2010, 01:00, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
matrix-1990
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 33 Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 570 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 19 Maj 2010, 09:55
|
|
|
Było już wiele razy na pewno. Zczytałeś błędy? Filtr paliwa sprawdziłeś? |
_________________
|
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
|
|
|
|
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 19 Maj 2010, 16:22
|
|
|
prawdopodobnie dziury w oporoności cpp (reanimacja może pomoże), więcej to nie wiem co tam kosiarki boli, ale...
matrix-1990 napisał/a: | Zczytałeś błędy |
musi mieć interfejs...
bidżej napisał/a: | przepływomierz |
tego nie znajdzie... |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 19 Maj 2010, 17:36
|
|
|
możliwe, myślałem, że przepływki wyszły z Endury w 1998... |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 19 Maj 2010, 18:14
|
|
|
bidżej napisał/a: | myślałem, że przepływki wyszły z Endury w 1998... |
to dotyczy zeteca |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
|
|
|
|
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 19 Maj 2010, 20:30
|
|
|
Cytat: | endury też były najpierw z przepływką, a potem bez. |
sprawdziłem, mój błąd, zasugerowałem się mk3, mają przepływkę, co do zmian po 98 to już nie wiem. |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 19 Maj 2010, 20:34
|
|
|
wydaje mi się, że przepływki wyleciały z endur mniej więcej wtedy, co z zeteców. MK4 z końcówki (98-99?) produkcji i MK5 z silnikiem 1.3 przepływek nie mają, wcześniej były |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3094 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 19 Maj 2010, 21:23
|
|
|
bidżej napisał/a: | MK4 z końcówki (98-99?) |
z tego co ja wiem to był to maj 98, moja jest z września i jej nie ma |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
|
|