Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś
4 Maj 2006, 15:16
1.3 Rasowanie
Autor Wiadomość
Sobot 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 40
Dołączył: 04 Lut 2005
Posty: 67
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 24 Lut 2005, 09:17   1.3 Rasowanie

Witam jestem nowy to moze i głupi pytam :P
Mianowicie czy da sie zamienic (podmienic) głowice z 1,3 wtrysk na głowice z 1,4 16V. Jezeli tak to czy jest przy tym duzi rzezby??
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Żółwik Tuptuś 14 Cze 2006, 22:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
mellow
[Usunięty]

Wysłany: 24 Lut 2005, 12:35   

Operacja niewykonalna, nie mowiac juz o oplacalnosci i sensie takiech sztuk...

Pozdrawiam
 
 
Sobot 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 40
Dołączył: 04 Lut 2005
Posty: 67
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 24 Lut 2005, 18:39   

To inaczej zapytam: co z takich lepszych rzeczy jest do zrobienia z tym silnikiem nie liczas podswaw (swiece, filtr stozkowy, ulkad wydechowy itp) Jkie sztuczki, podmiany moze delikatne swapy dadza rade zaistniec z tym silnikiem. Walek o spotrowej charakterystyce na razie nie wchodzi w gre. Prosze o jakies informacne lub adresy stron internetowych poruszajacych tą tematyke
Pozdrawiam
 
 
 
orzysz
[Usunięty]

Wysłany: 24 Lut 2005, 19:10   

Napisz jaki masz konkretnie silnik na gazniku czy na wtrysku itp.
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 24 Lut 2005, 20:42   

Sobot co to je dla cie delikatny zwamp ?
Czemu wałek nie wchodzi w grę ?
Ile masz kasy ?
O co biega z stożkiem filtrowym i wydechem ? ( o jakie podstawy ci chodzi ? )

No i jak napisał Orzysz miło by było jakbyśnapisał jaki masz silnik z jakim osprzętem ( i co chcesz osiągnąć )
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Sobot 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 40
Dołączył: 04 Lut 2005
Posty: 67
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 24 Lut 2005, 21:24   

Ok pisze
Fiesta 93/94, silnik 1,3 pełny wtrysk
Kasy mam tyle co na samochód poszło + rejestracja więc na razie soft tuning czyli filtr, układ wydechowy i taki kosmetyczne zabiegi przy silniku. Jezeli chodzi o mocniejsza ingerencje w silnik to no to przyjdzie czas i kasa. W ruch pojdzie koło zamachowe, głowica i wałek. Dlatego pytałem sie czy da sie swapnąć głowice 16V. Poprostu pytam bo nie wiem.
pozdrawiam
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 24 Lut 2005, 21:34   

Soft Tuning - to jakieśnowe określenie wiejskiego tuningu ? ( nie jestem na bierząco )

No dobra masz w takim razie 1.3 OHV 60 ( ? ) KM

Ale nie odpowiedziałeś na pytanie co chcesz osiągnąć ?
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Sobot 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 40
Dołączył: 04 Lut 2005
Posty: 67
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 24 Lut 2005, 21:53   

soft tuning to nie zaden wiejski, skad wy jestescie ?? Soft tuning oznacza lakka ingerencje w np silnik, ktora ma na celu polepszenie jego warunków pracy i uzyskanie nieznacznego (dosłownie kilku %) przyrostu mocy mozliwie jak najmniejszymi nakładami pienieznymi a wiekszym nakladem pracy wlasnej. Czyli np lepszy filtr, swiece, ulk wydechowy itp. boshe :?
Ja chce uzyskac informacje czy da sie jakos do mojego 1,3 zaladopwac glowice 16V??
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 24 Lut 2005, 21:59   

Łooo . aha to już wiem co to soft tuning .
Heh widzę że znasz sięnieco na rzeczy :) .
Piszesz że chcesz dużo pracy włożyćprzy małych nakładach $ i piszesz o filtrze , świecach i wydechu .
Napisz coś więcej - Jak zrobisz filtr we własnym zakreesie albo co z tymi świecami ( no bo wydech to rozumiem że można od polda przystosowaći jest tanio tylko się trzeba narobić )

Aha a z jakiego poziomu mocy startujesz ? ( no coby można później jakoś przyrost pomierzyc )

Co do twojego głównego pytania - Już ci kolega Mellow napisał że sie nie da .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Sobot 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 40
Dołączył: 04 Lut 2005
Posty: 67
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 24 Lut 2005, 22:19   

Zółwik bez urazy ale albo chcesz mnie sprowokowac albo po prostu głupiego udajesz. Jakie robienie filtra jakie dostosowywanie ukladu od poldasa :? Filtr sie kupuje swiece tez ja nic takiego nie bede tworzył np dac samochod do jakiegos mechanika/zakladu co za kase porobi to i owo to kazdy co ta kase ma potrafi. Mi chodzi o to co mozna wykonac we wlasnym zakresie. Kiedy jeszcze jezdzilem malcem to Swiatek wołał 470 zł za zrobienie głowicy a ja sam zrobiłem to samo tylko ze dłużej i minimalnie uzywajac pomocy zakładów mechanicznych (planowanie i osadanie wiekszych zaworów). Mnie ta operacja wyszła 150 zł + browarki jakie wypiłem :P wiec pytam co moge sam zrobic w zaciszu mojej piwnicy uzywajac podstawowych narzedzi.
rozmowa prowadzi do nikad, odpowiedz otrzymałem wiec dziekuje Mellow.
a jak niekiedy cos glupiego zapytam to dlatego ze dopiero poznaje fieste.
Pozdrawiam
 
 
 
orzysz
[Usunięty]

Wysłany: 24 Lut 2005, 22:24   

Nie przejmuj sie zlowikiem kazdy musi to przejsc:D. Mierzyles kompresje w swoim silniku?? W jakim on jest wogole stanie?? Ciagnie jeszcze czy juz ledwo zipie??
 
 
Sobot 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 40
Dołączył: 04 Lut 2005
Posty: 67
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 24 Lut 2005, 22:27   

Swierzo co go kupilem i na razie odmoolam po dziadku. w najblizszym czasie jade do Swiatka na rolki i wyedy bede miał wszystkie dane. więc prosze uzbrois sie w cierpliwosc. :) A ciagnie dobrze. 3 dorosle osoby i nadal dawal moim zdaniem dobzre rady. POjezdzimy zobaczymy
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 24 Lut 2005, 22:28   

Dobra - Zadałeś drugie pytanko - co możesz zrobić sam ? - wymienić olej i ustawić zawory .
Mówisz o malcu - i inż Świątku - nie napisałeś tylko jak siemiały osiągi i trwałość twojej przeróbki do tej robionej przez pana Świątka .

Co do zadawania głupich pytań - ok poznajesz fiestę, ale silnik w malcu działa na tej samej zasadzie co ten w fieście ( może to byćdla Ciebie szokiem ) więc i ogólne zasady rasowania go sąidentyczne . A rzeczy o których mówisz ( stożki i cośtam ) to duperele i to na dodatek nic nie znaczące ( jeżeli występująw nieodpowiedniej konfiguracji to nawet szkodzące )

Skoro robiłęśgłowicę od malca - to teraz ja nie wiem czy robisz sobie jaja czy mnie prowokujesz ( tym gadaniem o ingerencji w silnik przy pomocy wykręcenia świecy )
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
orzysz
[Usunięty]

Wysłany: 24 Lut 2005, 22:30   

No to najpierw do odmol:) i pojedz do swiatka i jak juz wszystko bedziesz wiedzial zabierz sie za soft tuning.
 
 
Sobot 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 40
Dołączył: 04 Lut 2005
Posty: 67
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 24 Lut 2005, 22:47   

@ zółwik
Malec miał i nawet jeszzce ma 40KM sprawdzone na hamowni trwalosc super. to ze silnik z malca dziala tak samo jak w foescie to wiem ale ze fiest bylo kilka rodzaji zarowno jezeli chodzi o silniki jaki i nadwozia (wyposarzenia itp) to chcialem sie dowiedziec czy byla fiest z silnikiem 1,3 16V odpowiedz byla i jest dobrze.
Co do tego soft tuningu to piszesz dobrze ze zla konfiguracja pogarsza lae dobra polepsza to logiczne. Dlatego szukam i bede szukal tej dobrej. Dlatego nawet to glupie wykrecenie swiecy moze duzo dac. Na roznych swiecach silnikisie roznie zachowuja zarowno maluchowskie jaki i te normalne (4cyl) siedzialem dlubalem wymieniealem swoece, robilem yesty to jednak cos wiem. Prosze zakonczmy ten temat bo nie pojawilem sie zeby sie klucic tylko sluzyc swoja wiedza i dowiadywac sie nowych rozwiazan od Was. KOniec

@ orzysz
To sie robi najpierw sprawzde stan ogolny i co nieco powymienam i soe okarze. Wyniki na pewno opublikuje :P

Pozdrawiam
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 24 Lut 2005, 22:54   

Fiesty z silnikiem 1.3 16 fał nie było ( ford chyba wogóle takiego cuda nie popełnił chyba że w mk6 coś namieszali ) .

Co do reszty pozostaje mi tylko życzyć Ci powodzenia ( będzie ci potrzebne )
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Sobot 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 40
Dołączył: 04 Lut 2005
Posty: 67
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 24 Lut 2005, 22:57   

:spoko:
 
 
 
Bodo
[Usunięty]

Wysłany: 24 Lut 2005, 23:04   

[quote="orzysz"]Nie przejmuj sie zlowikiem kazdy musi to przejsc:D. ....quote]

Dokładnie. Ja też jak pisałem pierwsze posty to byłem zjechany z ziemią. Pamiętam pierwsze odpowiedzi JoeMix-a.Porażka.
Ale jak zostaniesz z nami to się przyzwyczaisz i zobaczysz że wiele dobrego tu znajdziesz.
Pozdrawiam i życzę powodzenia.
Bodo
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów 1.3 Rasowanie , remont
soryu Tuning mechaniczny 1 19 Sie 2005, 18:26
Gość
Brak nowych postów Rasowanie , Podnoszenie mocy , Chiptuning , Czip , Chip
Gość Tuning mechaniczny 5 12 Lis 2004, 13:07
Rycho


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.