|
[MK3] Rozładowany akumulator |
Autor |
Wiadomość |
Smoth
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 07 Maj 2009 Posty: 3 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 12 Maj 2010, 14:36 [MK3] Rozładowany akumulator
|
|
|
Witam wszystkich serdecznie.
W poniedziałek przed wyjściem do szkoły spotkał mnie dziwny problem. Naciskam przycisk na pilocie by otworzyć maszynę a tutaj zero reakcji. Otworzyłem więc ją kluczykiem. Po wejściu do środka zobaczyłem, że zegar nie działa, a gdy próbuje przekręcić kluczyk i odpalić samochód to nic się nie dzieje - żadna kontrolka się nie świeci, samochód nie wydaje żadnego dźwięku. Pomyślałem sobie, że może akumulator się rozładował więc go ładowałem cały dzień w poniedziałek i jeszcze trochę przez wczorajszy dzień. Jakoś po południu założyłem go na swoje miejsce no i fiesta ożyła Kontrolki świeciły mocniej niż normalnie no ale jechała normalnie, wszystko okej chodziło. Niestety... dzisiaj przed wyjściem do szkoły znów ten sam problem, akumulator jednak po wyciągnięciu był załadowany na 75% - przynajmniej tak prostownik pokazywał. Wie ktoś co może być przyczyną tego problemu, albo ktoś miał podobnie?? Bardzo byłbym wdzięczny za w miarę szybką odpowiedź. Z góry dziękuje i pozdrawiam.
PS. W niedziele i wczoraj padał deszcz i auto wtedy stało na parkingu. Ale przecieków żadnych na uszczelkach nie widziałem. |
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 12 Maj 2010, 14:39
|
|
|
uszczelki do akumulatora nic nie mają. poszukaj na forum, jest o rozładowywaniu akumulatora duuużo. |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 12 Maj 2010, 15:18
|
|
|
Smoth napisał/a: | Wie ktoś co może być przyczyną tego problemu | Tak, masz gdzieś zwarcie w instalacji i coś żre prąd, ale przez forum tego nie naprawisz,,, tylko własnoręcznie grzebiąc pod maską, włącza się między ujemny biegun akumulatora a klemę masy amperomierz i odczytuje wartość,,, potem się kolejno wyciąga bezpieczniki wyłączając kolejne obwody - jak wskazanie spadnie, to znaczy że trafiłeś na ten obwód co ciągnie prąd,,, jak się już wyłączy co się da to się zaczyna z odłączaniem rzeczy niepodłączonych przez bezpieczniki,,, np. alternator,,, w sumie to pierwsze co możesz sprawdzić, to czy zdjęcie wtyczki z alternatora nie powoduje spadku poboru mocy na postoju,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|