|
[MK3] Zawor LPG na butli |
Autor |
Wiadomość |
Yankes
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: S
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 39 Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 181 Skąd: Toruń / R2
|
Wysłany: 6 Maj 2010, 17:39 [MK3] Zawor LPG na butli
|
|
|
Mam pytanko czy w jakim stopniu(odkrecony troche czy na maxa) jest otwarty zawor butli ma jakies znaczenie(spalanie,moc)? |
_________________ LIVE FAST DIE YOUNG
CARPE DIEM |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 6 Maj 2010, 18:05
|
|
|
Zawór na butli? Jak będzie zakręcony za bardzo to będzie za mało gazu leciało i silnik będzie słaby,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Yankes
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: S
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 39 Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 181 Skąd: Toruń / R2
|
Wysłany: 6 Maj 2010, 18:50
|
|
|
JoeMix, no oki a jak za bardzo to bedzie za duzo go lecialo i nie bedzie go spalal? |
_________________ LIVE FAST DIE YOUNG
CARPE DIEM |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 6 Maj 2010, 19:43
|
|
|
Butla powinna być odkręcona na MAX,,, to ile gazu leci do silnika redukuje jak nazwa wskazuje reduktor (parownik) i register na wężu lub co tam jest,,, w skrócie, kręcąc zaworem na butki możesz tylko ustawić za mało gazu jak za bardzo zakręcisz,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
pucio2
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 57 Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 114 Skąd: Jaryszki k.Poz.
|
Wysłany: 6 Maj 2010, 20:40
|
|
|
JoeMix: JoeMix napisał/a: | to ile gazu leci do silnika redukuje jak nazwa wskazuje reduktor (parownik) i register na wężu lub co tam jest, | Reduktor nie redukuje lecącej ilości gazu, tylko ciśnienie pod którym był on - ten gaz - wtłoczony do zbiornika...jeśli wolno zasugerować. |
_________________ Fiesta forever... |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 6 Maj 2010, 21:13
|
|
|
pucio2, wiem, wiem,,, to był taki skrót myślowy,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
|
Podobne Tematy |
Temat |
Autor |
Forum |
Odpowiedzi |
Ostatni post |
|
Przyklejony: Pomocne materiały z LPG
Różne marki samochodów, softy, instrukcje, schematy.
|
Blackknight88 |
LPG |
7 |
4 Sty 2017, 23:32 cargo |
|
Przyklejony: LPG w mk1/2 , Eksploatacja,naprawa,regulacja i opłacalność
Hm czyli LPG z różnych perspektyw .
|
diodalodz |
Mechanika ogólna |
5 |
31 Sty 2006, 09:10 Gość |
|
Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
|
Freeman |
Nasze auta |
0 |
12 Lip 2011, 16:36 Freeman |
|
Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
|
TomeX500 |
Tuning mechaniczny |
39 |
25 Cze 2013, 22:37 rybek121 |
|
Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
|
Longer_007 |
Hyde-Park |
205 |
2 Wrz 2015, 14:13 szagrad |
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|