Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Zawor LPG na butli
Autor Wiadomość
Yankes 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: S
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 39
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 181
Skąd: Toruń / R2
Wysłany: 6 Maj 2010, 17:39   [MK3] Zawor LPG na butli

Mam pytanko czy w jakim stopniu(odkrecony troche czy na maxa) jest otwarty zawor butli ma jakies znaczenie(spalanie,moc)?
_________________
LIVE FAST DIE YOUNG
CARPE DIEM
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 6 Maj 2010, 18:05   

Zawór na butli? Jak będzie zakręcony za bardzo to będzie za mało gazu leciało i silnik będzie słaby,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Yankes 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: S
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 39
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 181
Skąd: Toruń / R2
Wysłany: 6 Maj 2010, 18:50   

JoeMix, no oki a jak za bardzo to bedzie za duzo go lecialo i nie bedzie go spalal?
_________________
LIVE FAST DIE YOUNG
CARPE DIEM
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 6 Maj 2010, 19:43   

Butla powinna być odkręcona na MAX,,, to ile gazu leci do silnika redukuje jak nazwa wskazuje reduktor (parownik) i register na wężu lub co tam jest,,, w skrócie, kręcąc zaworem na butki możesz tylko ustawić za mało gazu jak za bardzo zakręcisz,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
pucio2 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 57
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 114
Skąd: Jaryszki k.Poz.
Wysłany: 6 Maj 2010, 20:40   

JoeMix:
JoeMix napisał/a:
to ile gazu leci do silnika redukuje jak nazwa wskazuje reduktor (parownik) i register na wężu lub co tam jest,
Reduktor nie redukuje lecącej ilości gazu, tylko ciśnienie pod którym był on - ten gaz - wtłoczony do zbiornika...jeśli wolno zasugerować. :yes:
_________________
Fiesta forever...
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 6 Maj 2010, 21:13   

pucio2, wiem, wiem,,, to był taki skrót myślowy,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Pomocne materiały z LPG
Różne marki samochodów, softy, instrukcje, schematy.
Blackknight88 LPG 7 4 Sty 2017, 23:32
cargo
Brak nowych postów Przyklejony: LPG w mk1/2 , Eksploatacja,naprawa,regulacja i opłacalność
Hm czyli LPG z różnych perspektyw .
diodalodz Mechanika ogólna 5 31 Sty 2006, 09:10
Gość
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.