Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK4] Brak kompresji na trzecim cylindrze!
Autor Wiadomość
wojteq 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 44
Dołączył: 08 Kwi 2010
Posty: 29
Skąd: Katowice
Wysłany: 21 Kwi 2010, 11:31   [MK4] Brak kompresji na trzecim cylindrze!

W mojej fieście wystąpił zupełny brak kompresji na 3-cim cylindrze. Świece, kable, cewka są sprawdzone. Macie może podobne doświadczenia ze swoimi silnikami 1,25 zetec? Ciśnienie na pozostałych trzech cylindrach to 11. Proszę o rady osoby, które mają jakieś pojęcie o takich przypadkach. Z góry dziękuję.
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 21 Kwi 2010, 11:56   

wojteq napisał/a:
Świece, kable, cewka są sprawdzone
A co to ma do kompresji? Jeśli dobrze zostało zmierzone to albo uwalona głowica (zawory niedomknięte, nadpalone i tak dalej) albo uwalony dół czyli tłok (np. dziura), pierścienie lub porysowany cylinder w środku,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
NOWITEK 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 46
Dołączył: 21 Cze 2004
Posty: 188
Skąd: Małopolska
Wysłany: 21 Kwi 2010, 11:57   

Pasuje nalać trochę oleju do cylindra żeby sprawdzić czy wtedy poprawiła się kompresja. Jeśli się nie poprawi to najprawdopodobniej coś nie tak z zaworami, i na to najbardzie mi to pasuje bo żeby niebyło nic ciśnienia to musiało by z pół tłoka nie być
_________________
 
 
wojteq 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 44
Dołączył: 08 Kwi 2010
Posty: 29
Skąd: Katowice
Wysłany: 21 Kwi 2010, 12:23   motorschade

Mierzyłem kilka razy i cały czas przyrząd nic nie pokazywał, wlałem trochę oleju do tego cylindra ale dalej 0. Napisałem o kablach, świecach i cewce bo od tego zacząłem poszukiwania przyczyny dziwnej pracy silnika. Czyli bez zdjęcia głowicy się nie obędzie, załamka, coś czuję, że koszty naprawy będą jakieś kosmiczne. Acha tłok z góry się zaolejony, świeci się, a po dodaniu gazu kopci na czarno z wydechu jeśli to ma coś do rzeczy.
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 21 Kwi 2010, 12:27   

Zdejmij dekiel zaworów, może coś będzie widać,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 21 Kwi 2010, 13:21   

zawory klasyka w tym silniku .
 
 
 
wojteq 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 44
Dołączył: 08 Kwi 2010
Posty: 29
Skąd: Katowice
Wysłany: 21 Kwi 2010, 13:48   

JoeMix napisał/a:
Zdejmij dekiel zaworów, może coś będzie widać,,,


Dekiel zaworów to chyba w innym silniku, w tym czegoś takiego nie widzę.

Pocieszyliście mnie, że może na zaworze się skończy. W poniedziałek idzie na warsztat. Jeśli to zawór, to wymienią odrazu pasek rozrządu. Dam znać jak już głowica będzie zrzucona, jak to wygląda. Dzięki
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 21 Kwi 2010, 14:00   

dekiel zaworów to pokrywa na głowicy, masz ją :fox:
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
wojteq 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 44
Dołączył: 08 Kwi 2010
Posty: 29
Skąd: Katowice
Wysłany: 27 Kwi 2010, 12:57   

jednak zawór pierdyknięty, koszt zrobienia głowicy na cacy z regulacją zaworów 700pln + wymiana rozrządu i uszczelek = 1500. Mam nadzieję, że po takim remonciku będzie zasuwała, mniej oleju i beny brała. :fox:
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3094
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 27 Kwi 2010, 16:33   

800pln za rozrząd i uszczelki :yyy:
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
pablon 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 39
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 497
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 27 Kwi 2010, 17:07   

Auto było zagazowane czy tak dawałeś po garach?.
 
 
 
gramek81 

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Łukasz
Wiek: 42
Dołączył: 18 Mar 2008
Posty: 11
Skąd: Poznań
Wysłany: 27 Kwi 2010, 18:00   

wojteq napisał/a:
jednak zawór pierdyknięty, koszt zrobienia głowicy na cacy z regulacją zaworów 700pln + wymiana rozrządu i uszczelek = 1500. Mam nadzieję, że po takim remonciku będzie zasuwała, mniej oleju i beny brała. :fox:

Potwierdzam u mnie również tyle wyszło :|
 
 
 
wojteq 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 44
Dołączył: 08 Kwi 2010
Posty: 29
Skąd: Katowice
Wysłany: 1 Maj 2010, 12:38   

Jestem pierwszym właścicielem od nowości, auto nigdy nie śmigało na gazie, czasem zdarzało się pokręcić do 5500 obrotów, ale ten silnik jak zapewne wiecie lubi wyższą prędkość obrotową, a co do rozrządu to kosztował z napinaczem 190pln, uszczelka pod głowicę ponad 100, trzeba było też wymienić uszczelniacze wtryskiwaczy i uszczelniacze wałków rozrządu o ile się nie mylę + uszczelkę pod pokrywę zaworów+ robocizna. Chodzi teraz jak zegarek, ale nie zawsze bo zdarzyło się 3x, że wcisnąłem mocniej gaz, a auto jakby nie dostawało paliwa, gdyż nie chciało przyspieszać??? Fuck :9: !! Wczoraj odebrałem od mechanika i przejechałem dopiero ze 30 kilometrów, mam nadzieję, że to tylko chwilowe kaprysy, gdyż przed naprawą takie cuda się nie zdarzały. Dzisiaj na krótkiej trasie wszystko ok i w porównaniu z jazdą na 3,5 gara osiąga zdecydowanie wyższe prędkości na poszczególnych biegach przy niższej prędkości obrotowej silnika. :yes:
 
 
pablon 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 39
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 497
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 1 Maj 2010, 16:35   

Lepiej zmierz jeszcze raz kompresje.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Błąd EAC FAIL, ABS, Brak przebiegu
Czyli problemy z układem ABS itp.
TOMASSS Silniki diesla 1 27 Maj 2012, 11:38
TOMASSS
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:34
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - lampy MORETTE / WOLF - regeneracja
LOY Tuning stylistyczny 1 6 Cze 2011, 23:16
hubi_2006
Brak nowych postów brak ciśnienia/kompresji na cylindrze, co teraz?
luke Mechanika silnika 4 29 Sty 2023, 23:30
diodalodz


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.