Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
26 Mar 2014, 20:43
[MK3] Mixol
Autor Wiadomość
SebeG 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 102
Skąd: Wrocław
Wysłany: 19 Mar 2010, 16:00   [MK3] Mixol

Ojca mego znajomy (ma golfa IV 2.0 TDI) dowiedział się od swojego syna (też jakiegoś niemca diesla ma), który słyszał od mechanika :rotfl: , że do ropki najlepiej dolewać troche mixola. Ponoć pomaga to bardzo w utrzymaniu wtrysków w czystości. Co o tym koledzy sądzą?
 
 
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 44
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1447
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 19 Mar 2010, 18:51   

Mixol powodował zadżebisty nagar w dwusuwach. Jedyne zastosowanie wg. mnie to smarowanie łańcucha w pile spalinowej. Dbanie o wtryski? Tankowanie dobrego paliwa, a nie czerwonki :rotfl:
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
http://fiestaklubpolska.p...ghlight=#743167
 
 
 
ramses123 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Trend
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Łukasz
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 334
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 19 Mar 2010, 19:39   

ja sądze żę to wierutna bzdura ! :2xf:

oraz że koledzy nie wiedzą czym jeżdżą bo golfa 4 z 2.0 TDI nie było :hahaha:
 
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 19 Mar 2010, 20:15   

Lej lej, pomaga, szybciej się oddaje wtryski do regulacji, dzięki czemu pośrednio wpływa to pozytywnie na ich stan - częściej są po regeneracji.
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 19 Mar 2010, 20:57   

Mixol do benzynki tylko w dwusuwach...
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
Freeman 
Zarząd / Administrator


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 41
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 3513
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 19 Mar 2010, 22:02   

Ja się nie znam, ale mam kilku klientów którzy leją mixol do ropy. W tym jeden taki co mówi, że zawsze leje do escorta i już 400 tys km auto przejechało beż większych problemów ze strony układu paliwowego oraz, że nie było takich mrozów, żeby auto mu nie odpaliło.
_________________
Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
Fiesta Klub Polska na YouTube
Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
Pochwal się swoim autem
 
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 19 Mar 2010, 22:39   

pytanie brzmi, ile z tych 400 tys przejechal on, bo może dopiero co kupił tego escorta ;) . Panowie, wystarczy lać dobrą ropę a nie uszlechetniać najtańszy syf - jest to bezsensowne ekonomicznie ;) .
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
Freeman 
Zarząd / Administrator


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 41
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 3513
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 19 Mar 2010, 22:43   

Cytat:
pytanie brzmi, ile z tych 400 tys przejechal on, bo może dopiero co kupił tego escorta
nie no myślę, że nie kupił chwilę przed tym jak mi to mówił. No i wcalę nie mówie, że to dobre rozwiązanie
_________________
Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
Fiesta Klub Polska na YouTube
Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
Pochwal się swoim autem
 
 
 
jajcyk 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Jacek
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 69
Skąd: Świebodzin
Wysłany: 20 Mar 2010, 00:00   

Znów wielcy forumowi znawcy się wypowiadają, którzy jeżdża po kilka kilometrów dziennie, i wiele wiedzą...
Może nie do końca wpływa na czystość, ale dobrze smaruje wtryski.Mała ilość na dużą ilość paliwa nie jest szkodliwa. Diesel lubi tłuste, prawda ? <8>
Zalecany szczególnie do układów elektronicznego wtrysku CR. Ja leję raz na jakiś czas, auto pracuje znacznie ciszej- polecany od ludzi z serwisu Boscha i innych warsztatów zajmujących się ukł. wtryskowym Diesla.
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 20 Mar 2010, 00:13   

Tak samo jak do gazu są potrzebne inne przewody WN,,, :1xf:
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 20 Mar 2010, 15:25   

jajcyk napisał/a:
Znów wielcy forumowi znawcy się wypowiadają, którzy jeżdża po kilka kilometrów dziennie, i wiele wiedzą...
Może nie do końca wpływa na czystość, ale dobrze smaruje wtryski.Mała ilość na dużą ilość paliwa nie jest szkodliwa. Diesel lubi tłuste, prawda ?
dobra ropa jest tłusta - opał tak samo ale ma za to więcej siarki w sobie - w czym ma ten mixol tu pomóc :?:
_________________
 
 
 
jajcyk 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Jacek
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 69
Skąd: Świebodzin
Wysłany: 20 Mar 2010, 21:02   

Siarka wysusza cały układ, a tego szczególnie nie lubi pompa i wtryski. Na stacjach masz lepsze paliwo, które teoretycznie ma mniej siarki. Mimo to tylko teoria, praktycznie wygląda to inaczej. Ma dobre właściwości smarujące, a że mixol lepiej się spala, może być stosowany do ropy.
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 20 Mar 2010, 21:04   

W jakich ilościach?
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
jajcyk 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Jacek
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 69
Skąd: Świebodzin
Wysłany: 20 Mar 2010, 21:14   

To zależy od zbiornika, na dobro sprawy do fiesty 100 ml, można nawet ciut więcej.
Do dużych 60-70 L można 500ml. Tylko Diesla, żeby nie przyszło nikomu do benzyny lać !
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 20 Mar 2010, 21:39   

podaj najlepiej w stosunkach, bo nie zawsze się leje 100% baku.
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
jajcyk 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Jacek
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 69
Skąd: Świebodzin
Wysłany: 20 Mar 2010, 22:20   

Nie ma proporcji. Fiesta ma tak mały zbiornik, że nie opłaca wlewać się mixolu na kilku litrów, przynajmniej ja zawsze leję do pełna. Najlepiej przy małych ilościach paliwa, odpuść sobie dolewanie - taka moja rada. <8>
 
 
Horbik1 

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Dawid
Wiek: 33
Dołączył: 18 Lut 2010
Posty: 14
Skąd: Legnica
Wysłany: 21 Mar 2010, 11:53   

Pierwsze słyszę ;O ja za małolata mixol dolewałem do benzyny do komara :D a dziadek jak zalewa swoją Cytryne AX to tylko i wyłącznie verve z orlena i nie ma mowy o jakiejś domieszce z mixolem xD
_________________
Było Renault Clio I '92 1.2
Jest Mk4 '96 1.3 EFI oraz Mk3 '94 1.1
 
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 21 Mar 2010, 11:58   

Horbik1 napisał/a:
ja za małolata mixol dolewałem do benzyny do komara


To jeszcze teraz pomyśl dlaczego tam dolewałeś a dziadek nie dolewał.
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
Horbik1 

Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Dawid
Wiek: 33
Dołączył: 18 Lut 2010
Posty: 14
Skąd: Legnica
Wysłany: 21 Mar 2010, 12:44   

Oj jezu wiem, komar dwu sów, tutaj dizel. Pierwszy raz spotykam się zeby dolewac mixol do ropy! Dla mnie nie do pojęcia i tyle :P
_________________
Było Renault Clio I '92 1.2
Jest Mk4 '96 1.3 EFI oraz Mk3 '94 1.1
 
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 21 Mar 2010, 12:52   

A to po co lecisz z ot? Zeby zaistnieć?
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 21:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.