[MK3] MTX75 |
Autor |
Wiadomość |
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 7 Mar 2010, 22:59
|
|
|
a po co komplikowac sobie zycie ?? i jaki to ma sens ? |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
Darekmk3
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39 Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 917 Skąd: Żory
|
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 8 Mar 2010, 16:25
|
|
|
ale po co ?? |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
luzak123 [Usunięty]
|
Wysłany: 8 Mar 2010, 22:26
|
|
|
to najlepsze jakie wyszły skrzynie do forda, jeśli seryjne nie wytrzymują to trzeba coś z tym zrobić
[ Dodano: Pon Mar 08, 2010 22:29 ]
poza tym potrzebuję informacji, jeśli ktoś to robił to niech mi powie czy to wejdzie między podłużnice do fiesty bez cięcia, czy półosie od escorta trzeba będzie jakoś fachowo skracać?
[ Dodano: Pon Mar 08, 2010 23:25 ]
W zasadzie to buduję samochód od podstaw Fiesta dostała nową blacharkę i czeka na lakier. Ma nowy silnik 1.8 16v i skrzynie MTX 75, do skrzyni mam sprzęgło (od fiesty nie pasuje) półosie,zwrotnice, piasty przod tył od escorta rs i wybierak biegów jeszcze , tak wogóle to dość sporo roboty żeby włożyć tą skrzynię do fiesty ale się da <8>po złożeniu samochodu biorę się za modyfikację silnika (turbo) pytanie mam jedno czy ktoś wkładał już to do fiesty?? |
|
|
|
|
Darekmk3
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39 Dołączył: 30 Lip 2005 Posty: 917 Skąd: Żory
|
Wysłany: 8 Mar 2010, 23:30
|
|
|
luzak123 napisał/a: | to najlepsze jakie wyszły skrzynie do forda, jeśli seryjne nie wytrzymują to trzeba coś z tym zrobić
[ Dodano: Pon Mar 08, 2010 22:29 ]
poza tym potrzebuję informacji, jeśli ktoś to robił to niech mi powie czy to wejdzie między podłużnice do fiesty bez cięcia, czy półosie od escorta trzeba będzie jakoś fachowo skracać?
[ Dodano: Pon Mar 08, 2010 23:25 ]
W zasadzie to buduję samochód od podstaw Fiesta dostała nową blacharkę i czeka na lakier. Ma nowy silnik 1.8 16v i skrzynie MTX 75, do skrzyni mam sprzęgło (od fiesty nie pasuje) półosie,zwrotnice, piasty przod tył od escorta rs i wybierak biegów jeszcze , tak wogóle to dość sporo roboty żeby włożyć tą skrzynię do fiesty ale się da <8>po złożeniu samochodu biorę się za modyfikację silnika (turbo) pytanie mam jedno czy ktoś wkładał już to do fiesty?? |
turbo czy mtx ? , mtx na fkp nikt chyba nie wkładal a turbo tak,Daras cos sie tak uparł jedni wkladaja rs2000 a inni mtx , wlozy to wlozy nie to nie
pozdro |
_________________ mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji |
|
|
|
|
Bober
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Wiek: 41 Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 9 Mar 2010, 00:25
|
|
|
Ale moje zdnie na temt tej skrzyni jest jedno mialem je w RS2000 i to byla najslbsza zecz w tym aucie pomijam brak precyzji wbijnia biegu poprostu masakra a srubka w wybierku uryw sie caly czas maskra juz wole ta co mam teraz pozdrawiam |
_________________ NAJSZYBSZA FIESTA W POLSCE
23.08.09 Kamien Slaski ET-14.1
08.05.10 WST Bemowo ET-14.0
19.06.11 SSS Sosnowiec ET-13.2
|
|
|
|
|
luzak123 [Usunięty]
|
Wysłany: 9 Mar 2010, 10:18
|
|
|
o miło wiedzieć że pierwszy zabieram sie do skrzyni ale to sie wiąze z wymianą zwrotnic plus przeróbki mocowań większość pasuje od escorta no a odelżanie koła zamachowego od RS-a to droga sprawa(profeska kosztuje 500 pln). półosie też są inne bo wzmacniane,a do tego dłuższe i trzeba skracać jeszcze nie wiem ile.Fakt skrzynia nie chodzi zbyt lekko ale to najmocniejsza fordowska skrzynia stworzona we współpracy z cosworthem a do tego ma fabryczną szpere rozłączaną przy chyba 40% skrętu ,wytrzymuje do 220 nm momentu czyli powyżej 230KM już robi się słaba. Jedyna muka leży w tym że w dieslach też były takie skrzynie ale bez szpery i to jest ta różnica trzeba uważać przy kupnie bo z zewnątrz one niczym sie nie różnią. Co do silnika to nie chciałem 2.0 od RS-a bo jest większy i cięższy a ma tylko 150 koni poza tym uturbić to to spory wydatek(spójrz forum escort) inaczej jest z zeteciem tańsze graty i bezpiecznie wyciągasz 200 koni bez specjalnych modów (patrz www.fastford.uk) seryjne graty w zetach są dość mocne |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 9 Mar 2010, 10:41
|
|
|
to ty chyba masz mtx-a z Focusa RS bo w zadnym innym MTX-sie seryjnie szpery nie było.
nawet do 1,8T nie potrzeba MTX-a, oczywiście ze da sie go wsadzic, pólosie na wymiar, wymiana zamachu i sprzęgla na ten z SR2000 oraz inne mocowania i bedzie jeździc tylko po co?? BC/IB5 wytrzyma moc z 1,8 Turbo, a jak jesteś katem to nie ma znaczenia którą skrzynie bedziesz miał i tak padnie - szkda czasu i kasy. wsadzaj oryginalą od 1,8 i bedzie OK |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 9 Mar 2010, 14:22
|
|
|
dokladnie chyba zle sie naczytales mtx z esioka to padaka, pomijajac to ze wywala satelity tak samo jak w ib5 to synchro drugiego biegu szybko mowi papa
szkoda zachodu! |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
Fordon
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 9 Mar 2010, 16:11
|
|
|
luzak123 napisał/a: | wytrzymuje do 220 nm |
Moja ib5 powinna sie ukrecic tyle razy ze szok a wcale lekko nie ma i to juz sporo czasu dostaje strzaly ze sprzegla, baaa nawet sprzeglo powinno sie smazyc jak zabawka a tak nie jest...
Posluchaj chlopakow i daj sobie spokoj z MTX |
_________________
|
|
|
|
|
Bober
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Wiek: 41 Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 9 Mar 2010, 21:03
|
|
|
Ps. apropo forum essiego przecie tam nikt nie podniusl mocy w rs 2000 prucz mnie i bez obrazy ale tam znwcow nie ma.
A do uturbiania rs-a to to samo moim zdaniem jak zetec-a bo trza wszystko ze strojeniem robic ,a przepraszam rs nie ma studzenia denka tloka wiec tylko to cza wiecej dorobic i na 200km powinny graty wystarczec pozdrawiam |
_________________ NAJSZYBSZA FIESTA W POLSCE
23.08.09 Kamien Slaski ET-14.1
08.05.10 WST Bemowo ET-14.0
19.06.11 SSS Sosnowiec ET-13.2
|
|
|
|
|
luzak123 [Usunięty]
|
Wysłany: 9 Mar 2010, 22:51
|
|
|
dobra dzięki za wyczerpujące wypowiedzi, jak skończe napewno zobaczymy się na zlocie czyli koło wakacji PZDR :ganja: ... |
|
|
|
|
tommirs
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008 Posty: 614 Skąd: Pyrlandia
|
Wysłany: 19 Mar 2010, 01:05
|
|
|
Bober napisał/a: | Ale moje zdnie na temt tej skrzyni jest jedno mialem je w RS2000 i to byla najslbsza zecz w tym aucie pomijam brak precyzji wbijnia biegu poprostu masakra a srubka w wybierku uryw sie caly czas maskra juz wole ta co mam teraz pozdrawiam |
Dokładnie, w moim ś.p. RS2000 dwa razy ją wyciągałem żeby wkręcać tą cholereną śrubkę, a użytkowałem go cywilnie.
Teraz ori skrzynia od xr2i przelatała 2 sezony (odpukać) bez żadnego problemu , a lekko nie ma..... |
_________________ ...były XR2i i RS1800
__________________
"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
|
|
|
|
|
|