Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] MTX75
Autor Wiadomość
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 7 Mar 2010, 22:59   

a po co komplikowac sobie zycie ?? i jaki to ma sens ?
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 8 Mar 2010, 11:50   

Daras84 napisał/a:
a po co komplikowac sobie zycie ?? i jaki to ma sens ?

niech wkłada :) , sam kiedys tez miales taki pomysl :P ,

pozdro :)
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 8 Mar 2010, 16:25   

ale po co ??
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
luzak123
[Usunięty]

Wysłany: 8 Mar 2010, 22:26   

to najlepsze jakie wyszły skrzynie do forda, jeśli seryjne nie wytrzymują to trzeba coś z tym zrobić :-P

[ Dodano: Pon Mar 08, 2010 22:29 ]
poza tym potrzebuję informacji, jeśli ktoś to robił to niech mi powie czy to wejdzie między podłużnice do fiesty bez cięcia, czy półosie od escorta trzeba będzie jakoś fachowo skracać?

[ Dodano: Pon Mar 08, 2010 23:25 ]
W zasadzie to buduję samochód od podstaw :ok: Fiesta dostała nową blacharkę i czeka na lakier. Ma nowy silnik 1.8 16v i skrzynie MTX 75, do skrzyni mam sprzęgło (od fiesty nie pasuje) półosie,zwrotnice, piasty przod tył od escorta rs i wybierak biegów jeszcze , tak wogóle to dość sporo roboty żeby włożyć tą skrzynię do fiesty ale się da <8>po złożeniu samochodu biorę się za modyfikację silnika (turbo) pytanie mam jedno czy ktoś wkładał już to do fiesty??
 
 
Darekmk3 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Darek
Wiek: 39
Dołączył: 30 Lip 2005
Posty: 917
Skąd: Żory
Wysłany: 8 Mar 2010, 23:30   

luzak123 napisał/a:
to najlepsze jakie wyszły skrzynie do forda, jeśli seryjne nie wytrzymują to trzeba coś z tym zrobić :-P

[ Dodano: Pon Mar 08, 2010 22:29 ]
poza tym potrzebuję informacji, jeśli ktoś to robił to niech mi powie czy to wejdzie między podłużnice do fiesty bez cięcia, czy półosie od escorta trzeba będzie jakoś fachowo skracać?

[ Dodano: Pon Mar 08, 2010 23:25 ]
W zasadzie to buduję samochód od podstaw :ok: Fiesta dostała nową blacharkę i czeka na lakier. Ma nowy silnik 1.8 16v i skrzynie MTX 75, do skrzyni mam sprzęgło (od fiesty nie pasuje) półosie,zwrotnice, piasty przod tył od escorta rs i wybierak biegów jeszcze , tak wogóle to dość sporo roboty żeby włożyć tą skrzynię do fiesty ale się da <8>po złożeniu samochodu biorę się za modyfikację silnika (turbo) pytanie mam jedno czy ktoś wkładał już to do fiesty??


turbo czy mtx ? :P , mtx na fkp nikt chyba nie wkładal a turbo tak,Daras cos sie tak uparł jedni wkladaja rs2000 a inni mtx :P , wlozy to wlozy nie to nie :)

pozdro :)
_________________
mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
www.fiesta-squad.prv.pl
www.fiesta-squad.forum.prv.pl
cos dla grupy jebax teoretix
fiesta rs 1300 w akcji
 
 
 
Bober 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Wiek: 41
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 214
Skąd: Kraków
Wysłany: 9 Mar 2010, 00:25   

Ale moje zdnie na temt tej skrzyni jest jedno mialem je w RS2000 i to byla najslbsza zecz w tym aucie pomijam brak precyzji wbijnia biegu poprostu masakra a srubka w wybierku uryw sie caly czas maskra juz wole ta co mam teraz pozdrawiam
_________________
NAJSZYBSZA FIESTA W POLSCE
23.08.09 Kamien Slaski ET-14.1
08.05.10 WST Bemowo ET-14.0
19.06.11 SSS Sosnowiec ET-13.2
 
 
 
luzak123
[Usunięty]

Wysłany: 9 Mar 2010, 10:18   

o miło wiedzieć że pierwszy zabieram sie do skrzyni :devil: ale to sie wiąze z wymianą zwrotnic plus przeróbki mocowań większość pasuje od escorta no a odelżanie koła zamachowego od RS-a to droga sprawa(profeska kosztuje 500 pln). półosie też są inne bo wzmacniane,a do tego dłuższe i trzeba skracać jeszcze nie wiem ile.Fakt skrzynia nie chodzi zbyt lekko ale to najmocniejsza fordowska skrzynia stworzona we współpracy z cosworthem a do tego ma fabryczną szpere rozłączaną przy chyba 40% skrętu ,wytrzymuje do 220 nm momentu czyli powyżej 230KM już robi się słaba. Jedyna muka leży w tym że w dieslach też były takie skrzynie ale bez szpery i to jest ta różnica trzeba uważać przy kupnie bo z zewnątrz one niczym sie nie różnią. Co do silnika to nie chciałem 2.0 od RS-a bo jest większy i cięższy a ma tylko 150 koni poza tym uturbić to to spory wydatek(spójrz forum escort) inaczej jest z zeteciem tańsze graty i bezpiecznie wyciągasz 200 koni bez specjalnych modów (patrz www.fastford.uk) seryjne graty w zetach są dość mocne :hihihi:
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 9 Mar 2010, 10:41   

to ty chyba masz mtx-a z Focusa RS bo w zadnym innym MTX-sie seryjnie szpery nie było.

nawet do 1,8T nie potrzeba MTX-a, oczywiście ze da sie go wsadzic, pólosie na wymiar, wymiana zamachu i sprzęgla na ten z SR2000 oraz inne mocowania i bedzie jeździc tylko po co?? BC/IB5 wytrzyma moc z 1,8 Turbo, a jak jesteś katem to nie ma znaczenia którą skrzynie bedziesz miał i tak padnie - szkda czasu i kasy. wsadzaj oryginalą od 1,8 i bedzie OK
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 9 Mar 2010, 14:22   

dokladnie chyba zle sie naczytales mtx z esioka to padaka, pomijajac to ze wywala satelity tak samo jak w ib5 to synchro drugiego biegu szybko mowi papa

szkoda zachodu!
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 9 Mar 2010, 16:11   

luzak123 napisał/a:
wytrzymuje do 220 nm

Moja ib5 powinna sie ukrecic tyle razy ze szok :) a wcale lekko nie ma i to juz sporo czasu dostaje strzaly ze sprzegla, baaa nawet sprzeglo powinno sie smazyc jak zabawka a tak nie jest...
Posluchaj chlopakow i daj sobie spokoj z MTX :)
_________________

 
 
 
Bober 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Wiek: 41
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 214
Skąd: Kraków
Wysłany: 9 Mar 2010, 21:03   

Ps. apropo forum essiego przecie tam nikt nie podniusl mocy w rs 2000 prucz mnie i bez obrazy ale tam znwcow nie ma.
A do uturbiania rs-a to to samo moim zdaniem jak zetec-a bo trza wszystko ze strojeniem robic ,a przepraszam rs nie ma studzenia denka tloka wiec tylko to cza wiecej dorobic i na 200km powinny graty wystarczec pozdrawiam
_________________
NAJSZYBSZA FIESTA W POLSCE
23.08.09 Kamien Slaski ET-14.1
08.05.10 WST Bemowo ET-14.0
19.06.11 SSS Sosnowiec ET-13.2
 
 
 
luzak123
[Usunięty]

Wysłany: 9 Mar 2010, 22:51   

dobra dzięki za wyczerpujące wypowiedzi, jak skończe napewno zobaczymy się na zlocie czyli koło wakacji PZDR :ganja: peace ...
 
 
tommirs 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 614
Skąd: Pyrlandia
Wysłany: 19 Mar 2010, 01:05   

Bober napisał/a:
Ale moje zdnie na temt tej skrzyni jest jedno mialem je w RS2000 i to byla najslbsza zecz w tym aucie pomijam brak precyzji wbijnia biegu poprostu masakra a srubka w wybierku uryw sie caly czas maskra juz wole ta co mam teraz pozdrawiam


Dokładnie, w moim ś.p. RS2000 dwa razy ją wyciągałem żeby wkręcać tą cholereną śrubkę, a użytkowałem go cywilnie.

Teraz ori skrzynia od xr2i przelatała 2 sezony (odpukać) bez żadnego problemu , a lekko nie ma.....
_________________
...były XR2i i RS1800

__________________

"Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.