|
Przesunięty przez: szynszyl 29 Mar 2014, 08:53 |
[MK3] Duże spalanie - 1.1 |
Autor |
Wiadomość |
limus
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: S
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 26 Sty 2010 Posty: 197 Skąd: pomorze
|
Wysłany: 16 Mar 2010, 09:33 [MK3] Duże spalanie - 1.1
|
|
|
W mieście ok . 11 l
Wymieniłem filtry , świece , wyregulowane zawory , sprawdzona sonda , połatane portki , autotest wypadł jak należy, resetowany komputer.
Jedynym moim tropem jest to , że ciężko zapala - jak jest zimny , to trzeba pokręcić ok . 4 s . po chociażby lekkim nagrzaniu jest ok .
Rura jest okopcona , styl jazdy ekonomiczny - tylko niewiele razy przegazowałem , bo myślałem ,że coś tam się tam przeczyści i będzie lepiej .
Ma ktoś pomysł co z tym zrobić , jakie dalsze kroki podjąć ?
Pozdrawiam. |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 16 Mar 2010, 09:45, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
cypis290
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Łukasz
Dołączył: 25 Cze 2009 Posty: 206 Skąd: Radom
|
Wysłany: 16 Mar 2010, 11:50
|
|
|
Katalizator masz, może się zapchał już? Sprawdź kompresje. Ile Ci oleju spala? Z tym odpalaniem to zapewne paliwo cofa Ci się do baku. Sam miałem podobny problem. Poszukaj, rozwiązanie było podane ( zawór zwrotny paliwa). |
_________________
|
|
|
|
|
bidżej
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 16 Mar 2010, 12:02
|
|
|
moja ostatnio też pali więcej (co prawda nie 11 ale ponad 8 w mieście przy odcinkach rzędu 15-20km na raz) - jest zimno i mokro niewiele można poradzić :(
jeśli znajdziesz charakterystykę, to możesz pomierzyć czujniki temperatury silnika i powietrza w dolocie... |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
|
limus
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: S
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 26 Sty 2010 Posty: 197 Skąd: pomorze
|
Wysłany: 16 Mar 2010, 23:11
|
|
|
Pomyliłem się z tym spalaniem - żłopie 12,5 l .
Rura okopcona czarna sadzą na ok . 1 cm . od wylotu .
Tez pomyślałem o zaworze zwrotnym , ale nie za bardzo mogę go umiejscowić , jak zrobi się cieplej , to będzie można więcej podłubać .
Jak najlepiej sprawdzić czy katalizator jest zapchany i czy naprawia się jakoś to ustrojstwo ?
Nawsadzali jakiś sond , katalizatorów , silniczków , sensorów , czujników i czego tam jeszcze ,to nie dziw że się psuje .
Szkoda , że nie wiedziałem o tym wcześniej , bo bym szukał fiesty na gazniku ,a tak trzeba ciągle się paprać , pozytywnych efektów brak i końca roboty nie widać .
Pozdrawiam.
Edit.
Już wiem , że katalizatora się nie czyści , natomiast nie wiem jak się sprawdza czy jest zapchany .
Auto dobrze przyśpiesza , wiec moc jest . |
|
|
|
|
Jacek4200
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 39 Dołączył: 07 Lip 2008 Posty: 91 Skąd: Wrocław/okolice
|
Wysłany: 16 Mar 2010, 23:27
|
|
|
Złe spalanie, pewnie masz znowu okopcone świece, ja w swoim gracie mk3 1.1i nigdy do tego nie doszedłem, a kat był pusty |
_________________ Była Fiesta mk3 1.1i jest Seat Ibiza 1.4i |
|
|
|
|
limus
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: S
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 26 Sty 2010 Posty: 197 Skąd: pomorze
|
Wysłany: 16 Mar 2010, 23:51
|
|
|
Jacek4200 napisał/a: | Złe spalanie, pewnie masz znowu okopcone świece, ja w swoim gracie mk3 1.1i nigdy do tego nie doszedłem, a kat był pusty |
Nie za bardzo rozumiem , bo nigdzie nie pisałem ,że mam okopcone świece .
Być może są okopcone , ale jak wymieniałem na nowe , to te stare mały taki jasny ceglany kolor .
Ale dzięki za uwagę , postaram się sprawdzić jak najszybciej te świece - może sprzedali mi nie takie jak trzeba i stąd te problemy ze spalaniem .
Sprzedawca posługiwał się katalogiem i kupiłem świece marki ngk.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|