|
Przesunięty przez: van 22 Cze 2014, 13:54 |
Weber 2V parę pytań, parę problemów. |
Autor |
Wiadomość |
Maćko
Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/84KM
Imię: Maciek
Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 135 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 2 Mar 2010, 21:00 Weber 2V parę pytań, parę problemów.
|
|
|
Mam w obu xrkah Webera 2V niby wszystko działa jednak w białej pojawia mi się taki problem, że przy pewnych obrotach około 2000 obr/min (o ile dobrze pamiętam) "zamula" czyli chwilowo traci moc a czasem w korku przy wciśnięciu w tym momencie sprzęgła kończyło się zgaśnięciem silnika. Czerwona z kolei, pali kosmiczne ilości benzyny i na benzynie kopci, a na gazie przestaje, zużywa olej w jakichś tam ilościach i nie przejmowałbym się kopceniem gdyby występowało cały czas. Wyciągając może pochopne wnioski doszedłem do tego, że gaźnik może mieć z tym coś wspólnego. Ktoś wie jak ustawić domowym sposobem skład mieszanki ? (Pamiętam, że w poldku wystarczyło 2,5 obr wykręcić śrubę regulacyjną ;p) Mam też kilka dysz więc dobiorę najlepsze i najbliższe zalecanym, chyba, że ktoś ma jakieś doświadczenia z innymi "lepszymi" rozmiarami dysz. No i jeszcze elektryczne ssanie, zasadę działania już mniej więcej ogarnąłem, jednak zastanawia mnie kwestia zasilania (elektryki) Po przekręceniu stacyjki ma się pojawić + zasilający, jest on tam stale ? nie powoduje nadmiernego grzania bimetalu ? Nie odkryłem żadnych tajemnych zapadni tam ale kto wie. I jeszcze skąd ten tajemny + się bierze, w obu autach mam pomieszaną instalację elektryczną i w obu było to zlikwidowane. To ten sam + co na zaworku elektromagnetycznym ? Ma ktoś jakieś rady, doświadczenia z tym gaźnikiem ? Wszystko się przyda. Pozdrawiam |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 3 Mar 2010, 01:07
|
|
|
Maćko napisał/a: | Ktoś wie jak ustawić domowym sposobem skład mieszanki ? | Udać się do dobrego speca od gaźników, usługa może i z 200 zeta kosztować,,,
Maćko napisał/a: | Mam też kilka dysz więc dobiorę najlepsze i najbliższe zalecanym, chyba, że ktoś ma jakieś doświadczenia z innymi "lepszymi" rozmiarami dysz. | Najlepciejsza fabryczna dysza, mniejsze zmniejszy zużycie paliwa i znacząco moc, większa zwiększy niewiele moc i znacząco zużycie paliwa,,,
Maćko napisał/a: | Po przekręceniu stacyjki ma się pojawić + zasilający, jest on tam stale ? nie powoduje nadmiernego grzania bimetalu ? | Tak, ma grzać cały czas, nie ogrzewany bimetal stygnie, czyli ssanie się załączy ponownie,,,
Maćko napisał/a: | To ten sam + co na zaworku elektromagnetycznym ? | |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Maćko
Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/84KM
Imię: Maciek
Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 135 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 15 Mar 2010, 18:18
|
|
|
Odnalazłem idealnie odpowiadający zestaw dysz do mk 1 xr2 tylko teraz, która dysza w które miejsce ma iść ? Ma to jakieś znaczenie (pewnie ma ale tak profilaktycznie pytam ;p) wiadomo są dwie "małe" i dwie "duże" małe wchodzą po zewnętrznej a duże w dwa środkowe otwory. I teraz czy jest ktoś w stanie powiedzieć czy np od strony ssania wkręcamy najpierw "małą" dyszę 50, następnie tą F30/160/115 następnie tą F30/150/120 i ostatecznie tą "małą" dyszę 60. |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|