Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przytarte tłoki
Autor Wiadomość
Pele 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 757
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2 Mar 2010, 20:35   Przytarte tłoki




Zdjęcia przedstawiają tłok, wszystkie są w ten sposób przytarte z obu stron, ale ten na zdjęciu wygląda najgorzej ...

Coś z nim nie tak ?? Od czego to ?? Nada się jeszcze ??
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 2 Mar 2010, 21:04   

ja tam jestem teoretyk, ale to wygląda na przytarcie z powodu przerwania filmu olejowego. teoretycznie (nie lubią tu tego słowa :-P ) powierzchnia metalu nie trzyma już pierwotnych właściwości.
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 2 Mar 2010, 21:12   

Cytat:
powierzchnia metalu nie trzyma już pierwotnych właściwości.
I kształtu pierwotnego...
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 2 Mar 2010, 21:15   

kwalifikuja sie do wymiany cylindry jak wygladaja? przytarte nie sa bo przytarcie inaczej wyglada te tłoki o prosut sie zuzyły
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 45
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2 Mar 2010, 22:45   

Może się nie znam ale tłok, tłokiem a pierścień jest najważniejszy. To pierścienie uszczelniają a nie tłok.
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 2 Mar 2010, 22:53   

tak ale to jest czesc prowadzaca tłoka i jest juz zuzyta taki tłok bedzie udezał o cylinder i powodował hałas moze nawet peknac
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Pele 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 757
Skąd: Szczecin
Wysłany: 3 Mar 2010, 16:47   

qarwa w żadnym IC, Focie itp znaleźć nie mogę tłoków, nawet do Fiesty. Orientujecie się jaka może być cena tłoka z pierścieniami ??
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 3 Mar 2010, 16:49   

nowe pierścienie do HCSa w okolicach 60-70pln za jeden cylinder
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 3 Mar 2010, 17:35   

bo tłoki zapewne sprowadzaja z niemcowni...
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 3 Mar 2010, 17:47   

Pele napisał/a:
IC, Focie itp znaleźć nie mogę tłoków

Poszukaj raczej w sklepach specjalizujących się w częściach silnikowych. Może coś znajdziesz :)



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
MARIUSZ.B 


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 45
Dołączył: 02 Lut 2005
Posty: 1961
Skąd: Warszawa
Wysłany: 3 Mar 2010, 17:59   

DziDzia napisał/a:
Pele napisał/a:
IC, Focie itp znaleźć nie mogę tłoków


Poszukaj raczej w sklepach specjalizujących się w częściach silnikowych. Może coś znajdziesz

Np. tu http://www.cermotor.com.pl/
_________________
PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
 
 
Freeman 
Zarząd / Administrator


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 42
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 3513
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 3 Mar 2010, 21:19   

Wczoraj ktoś dawał na forum linka do strony na której mechanicy umieszczają "kwiatki" jakie do nich trafiają i tam też był taki przypadek jak Twój. Chyba pisali że przyczyną jest jakiś luz na korbowodzie?
_________________
Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
Fiesta Klub Polska na YouTube
Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
Pochwal się swoim autem
 
 
 
Pele 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 757
Skąd: Szczecin
Wysłany: 3 Mar 2010, 21:49   

Freeman ja ten link wrzucałem :hihihi: W googlach szukałem i trafiłem na tamten temat, a że takie kwiatki były to wrzuciłem linka :-) Tu cytat:

Cytat:

A teraz zagadka. Dlaczego słychać głuche pukanie w silniku po osiągnięciu temperatury eksploatacyjnej???

Odpowiedź jest prosta - od przyrżnięcia motorka eksploatowanego z cieknącą chłodnicą. Na zdjęciu widoczne przytarcie tłoka w obrębie płaszcza.


Jak już to poprzedni właściciel zajeździł ten silnik bo ja płyn w chłodnicy miałem gy Zresztą jak go kupowałem to kulawo chodził i dlategozdecydowałem się na rozbiórkę.

Dzięki za odp. pojeżdżę po sklepach i popytam :)
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 3 Mar 2010, 22:08   

Ja tam bym stawiał na to co bidżej, - czyli przerwanie filmu olejowego , ale znając życie to według Pumy będzie to Pan Jezus :fox:

Przyczyn może byk kilka , począwszy od starego i kiepskiego oleju , przez przegżanie i notoryczne przepałowywanie silnika , po chybotanie tłoków w cylindrach po megaprzebiegu . ( rozbiórka reszty odpowie Ci na to pytanie )

Jakby co to mam Mhale razem z korbami w dobrym stanie od xr2i i puszczę tanio .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 4 Mar 2010, 02:00   

generalnie to pomierz tłoki ile mają owalizacji to się dowiesz ile są warte . do tego wymierz ile maja wyrobienia cylindry a będziesz już wiedział wszystko . Na moje oko tanio nie będzie jak ma być dobrze bo po tłokach widać że reszta elementów silnika też będzie wspaniała :)
na pocieszenie dodam że większość silników z 10 latków tak wygląda i masakry jak na wiek nie ma :)
 
 
 
Pele 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Dołączył: 24 Sty 2009
Posty: 757
Skąd: Szczecin
Wysłany: 11 Mar 2010, 16:42   

diodalodz napisał/a:
pomierz tłoki ile mają owalizacji to się dowiesz ile są warte . do tego wymierz ile maja wyrobienia cylindry a będziesz już wiedział wszystko


Domyślam się że suwmiarka nie wystarczy ??

Jeśli wymienię pierścienie i zamontuje te tłoki takie jakie są to pochodzą jeszcze trochę ??
 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3353
Skąd: Roskilde
Wysłany: 11 Mar 2010, 17:22   

nie warto tych tłokow ponownie zakłqadac wez te od Zółwia
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
pvzon 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 43
Dołączył: 06 Sie 2004
Posty: 311
Skąd: szczecin
Wysłany: 11 Mar 2010, 17:31   

do jakiego silnika te tłoki? może coś znajdę w garażu
_________________
1.1 clx rally
www.flmg.pl
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Kute tłoki w mk1 1.6
Qba1983 Mechanika silnika 15 12 Cze 2007, 19:50
Żółwik Tuptuś
Brak nowych postów 1.8 ZETEC tłoki z celici
2.0 zetec tłoki z C20LET
Grand Tuning mechaniczny 2 15 Cze 2009, 23:19
Piesek
Brak nowych postów W którą stronę tłoki?
Kazzimo_NH Mechanika silnika 3 16 Lis 2017, 21:54
Kazzimo_NH
Brak nowych postów [MK3] Zawory uderzają o tłoki
Gość Mechanika 17 13 Maj 2006, 18:17
Żółwik Tuptuś
Brak nowych postów [Ogólny] ST , Zetec - kute tłoki ?
ArekBinek_86 Tuning mechaniczny 10 23 Sty 2013, 13:05
ArekBinek_86


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.