Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
26 Mar 2014, 20:54
[MK3] Wygłuszenie diesli
Autor Wiadomość
Blackknight88 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Imię: Karol
Wiek: 35
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 263
Skąd: Kielce
Wysłany: 2 Mar 2010, 20:45   

czyli na podlogę 30 mm będzie ok ? W sumie nie widziałem na allegro cieńszej wełny chyba, że kijowo patrzyłem.

Skoro w zimę mata bitumiczna pęka to czym w takim razie wygłuszyć drzwi od środka (chodzi mi blachę za szybą - blacha zewnętrzna drzwi) No i czym wygłuszyć między blachą a boczkami ?

Ja mam wlasnie w tej ost opcji mate bitumiczna i cacy.

Co do pekania to moze chodzi Ci o to, że pęka jak kładzie się na nią jakiś nacisk ? Wtedy podłoga jak najbardziej zrozumiała, ale co do drzwi to nie pęka ?. Gienek Wichura u siebie w projekcie zastosował jakąś folię budowlaną do wygluszenia. Pomaga to ? W sumie ciężko włożyć cokolwiek między blachę a boczek, bo już nawet przy 5mm wygłuszeniu nie jest tak cacy założyć boczki by nie wyskakiwały z kołków.
_________________
.:Aktualnie poruszam się Seatem Ibizą II FL 1.9TDI 2000r. :.
.:Projektowanie w programie MaterCAM - toczenie, frezowanie:.
.:Programowanie sterowników PLC:.
.:Projektowanie 3D - SolidWorks:.
.:Projektowanie i wykonywanie instalacji pneumatycznych i hydraulicznych:.
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 2 Mar 2010, 22:40   

Boze swiety co wy kombinujecie... sa maty bitumiczne sa maty dekarskie dla upartych skapcow... jakos nie widzialem zeby w ktorymkolwiek aucie z konkretnym car audio byl problem z pekaniem mat bitumicznych... a nie chcecie robic dom z auta... toc to robienie drugiego zwiazku radzieckiego, a ludzie to czytaja i pomysla ze tak mozna... NIE TAK SIE NIE ROBI...
Jedziemy na szrot wypruwasz wygluszenia z auta i masz nowe wygluszenia, tylko to wysuszyc i wykladac sobie auto, reszta zalatwia maty bitumiczne...
Koniec kropka.
_________________

 
 
 
Blackknight88 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Imię: Karol
Wiek: 35
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 263
Skąd: Kielce
Wysłany: 2 Mar 2010, 22:52   

No i dzięki wielkie za wyjaśnienie i uspokojenie bo już się bałem, że maty są do dupy -_- co było mym zdziwieniem wielkim.
_________________
.:Aktualnie poruszam się Seatem Ibizą II FL 1.9TDI 2000r. :.
.:Projektowanie w programie MaterCAM - toczenie, frezowanie:.
.:Programowanie sterowników PLC:.
.:Projektowanie 3D - SolidWorks:.
.:Projektowanie i wykonywanie instalacji pneumatycznych i hydraulicznych:.
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2 Mar 2010, 22:52   

Fordon napisał/a:
chcecie robic dom z auta


bardzo popularne jest używanie taśm dekarskich w CA ;)
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 2 Mar 2010, 22:56   

Tak maty dekarskie OK... ale nie welna mineralna to juz przegiecie...
_________________

 
 
 
portier 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Mateusz
Wiek: 34
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 309
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2 Mar 2010, 23:07   

czemu? jest lzejsza i lepiej tlumi..poza tym czym innym wygluszyc sciane grodziowa jak ma sie turbine tak jak Kamil??
maty bit ok moze troche przesadzilem ale na oczy widzialem jak kumplowi w aucie po prostu zrobily sie twarde i popekane a mial w drzwiach..
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 2 Mar 2010, 23:12   

portier, seryjnym wygluszeniem jest ono cienke jak D... weza... nie reaguje na temperature kolektora wydechowego bo 1.8 klekota mialem i to nie jednego... nawet jak bylo porwane wytlumienie w jednej ktore lezalo na kolektorze wydechowym nic sie z nim nie dzialo a to bylo zaraz po zakupie gdzie mialem blisko 200km do domu i wracalem przez polowe trasy na pelnym bucie...
Tam u Kamila jest jeszcze duzo miejsca, bo wiem co skladalem, a jako ze te wygluszenia mi nie byly potrzebne albo nadawaly sie tylko do kibla to je wywalilem...
_________________

 
 
 
portier 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Mateusz
Wiek: 34
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 309
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2 Mar 2010, 23:17   

a jak to seryjne wygluszenie pochlania dzwiek? bo wydaje mi sie ze do dupy;]
ja tam bede kombinowal by miec jak najciszej w aucie.
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 2 Mar 2010, 23:22   

W tak malym aucie dobrze dziala... ale jak sie tak uparles na kombinowanie to sciagasz wygluszenie tak aby go nie uszkodzic, dajesz maty bitumiczne i dopiero ukladasz sobie wygluszenie, tak samo w srodku, ma drzwi maty dekarskie, bagaznik maty bitumiczne albo dekarskie + seryjne wygluszenia... ale auto tak utyje ze to juz wogole nie bedzie chcialo jezdzic...
_________________

 
 
 
portier 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Mateusz
Wiek: 34
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 309
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2 Mar 2010, 23:41   

dlatego bede kombinowal z welna mineralna.
mat bitumicznych bardziej niz do wygluszenia uzywa sie w celu wyeliminowania drgan np. w drzwiach i do tego chyba je zastosuje..
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 2 Mar 2010, 23:46   

No wlasnie nie tylko... ale ja sie nie znam :hihihi:
_________________

 
 
 
Blackknight88 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Imię: Karol
Wiek: 35
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 263
Skąd: Kielce
Wysłany: 3 Mar 2010, 00:06   

portier napisał/a:
dlatego bede kombinowal z welna mineralna.
mat bitumicznych bardziej niz do wygluszenia uzywa sie w celu wyeliminowania drgan np. w drzwiach i do tego chyba je zastosuje..


Uwierz mi, że maty dobrze wygłuszają. Ja je zastosowałem tylko między drzwi a boczki (w środek drzwi nie dawałem) i sporo to dało. Zresztą sam się przekonasz. Po drugie nie widzę innej opcji by tam coś innego włożyć, chyba że dekarskie ale wolałbym bitumiczne jednak.

Seryjne wygłuszenie w bagażniku plus nadkola tylne dają radę ? Pytam bo nie mam, a głośno jest jak jadę po wodzie czy piachu :D
_________________
.:Aktualnie poruszam się Seatem Ibizą II FL 1.9TDI 2000r. :.
.:Projektowanie w programie MaterCAM - toczenie, frezowanie:.
.:Programowanie sterowników PLC:.
.:Projektowanie 3D - SolidWorks:.
.:Projektowanie i wykonywanie instalacji pneumatycznych i hydraulicznych:.
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 3 Mar 2010, 00:12   

Tak daje, lacznie w wygluszeniem na wewnetrznej czesci zaraz za tapicerka tylna...
W S2000 oprucz mat bylu dokladane najpierw male klocki MDFu i dopiero maty miekkie... zeby lepiej pochlanialy rezonasn z wooferow... ale tu juz zchodzimy na tematy CA, a chodzi o wygluszenie auta...
_________________

 
 
 
Blackknight88 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Imię: Karol
Wiek: 35
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 263
Skąd: Kielce
Wysłany: 3 Mar 2010, 00:30   

No i teraz takie pytanie. Bo z tego co widać to chyba nie było tylnych nadkoli (wewnętrznych plastikowych) w MK3. Od jakiej wersji można sobie "zapożyczyć" i najwyżej dopasować (dociąć) po swojemu ?
_________________
.:Aktualnie poruszam się Seatem Ibizą II FL 1.9TDI 2000r. :.
.:Projektowanie w programie MaterCAM - toczenie, frezowanie:.
.:Programowanie sterowników PLC:.
.:Projektowanie 3D - SolidWorks:.
.:Projektowanie i wykonywanie instalacji pneumatycznych i hydraulicznych:.
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 4 Mar 2010, 11:03   

Dzisiaj zdobyłem kawałek wełny gr. 5cm takiej tam zwykłej. Zrobiłem sobie mini-test przysłaniając głośnik matą i byłem w szoku jak to eliminuje dźwięki :yyy:
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
Czepus 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.8D/60KM
Dołączył: 31 Lip 2009
Posty: 24
Skąd: Świebodzin
Wysłany: 7 Mar 2010, 00:56   

W mk3 jak i mk4 jako wygłuszenie podłogi zastosowali mate filcową.
Do mojej fofi dostawała się woda, musiałem wywalić starą mate. (strasznie śmierdziała)

Po wymianie wygląda to tak:





Miałem okazje chwile pojeździć bez wygłuszenia i jak dla mnie zbyt głośno.

Miedzy matą seryjną a tą z allegro nie widzę różnicy....
W końcu mam cisze;) :joint:

Zostało mi jeszcze trochę maty. Możemy się dogadać....

Pozdr.
Czepus
_________________


"Gdyby Bóg chciał, żeby człowiek latał, dałby mu skrzydła,jednak gdyby nie chciał - nie dałby mu wyobraźni."
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wygłuszenie drzwi - fotorelacja
Gość Car Audio i CB 15 22 Sie 2016, 15:24
slawomirro
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.