Strzały w wydechu. |
Autor |
Wiadomość |
DANIEL mk1
Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 12 Lip 2009 Posty: 31 Skąd: Myczków
|
Wysłany: 24 Lis 2009, 23:32
|
|
|
Z tego co znalazłem to da się opóźnić zapłon
Złącze to wykorzystywane jest do zmiany prędkości na biegu jałowym i/lub ustawień zapłonu.
Podłączyć końcówkę 3 do uziemienia aby zwiększyć regulowaną prędkość na biegu jałowym o 100 obr/min.
Podłączyć końcówkę 23 do uziemienia aby opóźnić ustawienie zapłonu o 2 - 3°.
Podłączyć końcówkę 24 do uziemienia aby opóźnić ustawienie zapłonu o 4 - 6°. |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 25 Lis 2009, 08:31
|
|
|
Tak jest taki zapis w książce, tylko jaki serownik to obsługuje? |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Kristoph
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Krzysztof
Dołączył: 15 Lip 2009 Posty: 78 Skąd: DZG
|
Wysłany: 25 Lis 2009, 11:31
|
|
|
Tylko Panowie pamiętajcie, że mowa ciągle o mk3 1.1 mono .
Jeśli to zdjęcie jednak jest od mk3 to może ktoś mi wskazać gdzie dostane te piny(końcówki) i czy nie rozwalę silnika jak przestawię ten zapłon ?
P.S W której książce DANIEL mk1 znalazłeś te opisy i fotkę ??? |
_________________ 3 FORDY W RODZINIE ZOBOWIĄZUJĄ... |
|
|
|
|
DANIEL mk1
Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 12 Lip 2009 Posty: 31 Skąd: Myczków
|
Wysłany: 25 Lis 2009, 16:42
|
|
|
Według schematów złącze "serwisowe" połączone jest bezpośrednio z EEC IV
Moduł wzmocnienia zapłonu EDIS jest sterowany przez elektroniczne urządzenie sterujące EEC IV, określające kąt wyprzedzenia zapłonu i przekazujące odpowiedni sygnał do modułu zapłonu EDIS,który wzmacnia sygnał sterowania uzwojeniem pierwotnym cewki zapłonowej.
To zdjęcie raczej z mk3 nie jest, moje niedopatrzenie dane pochodzą z programu INFO-TECH 2005 i jest to pewnie tylko zdjęcie poglądowe ale opis zgadza się jak najbardziej co do umiejscowienia złącza to na tej stronce : http://fiesta.abla.piwko.pl/por_tester/#tester
jest fotka,obok złącza auto diagnostyki jest również złącze "serwisowe"
Kolory kabelków
3-żółty
23-czerwony
24-niebieski
Sam tego nie próbowałem więc odpowiedzialności nie ponoszę |
|
|
|
|
Kristoph
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Krzysztof
Dołączył: 15 Lip 2009 Posty: 78 Skąd: DZG
|
Wysłany: 25 Lis 2009, 20:31
|
|
|
I co myślicie , że mam spróbować z tymi pinami ???
Może najpierw 3-pin do masy dam bo on jak coś mi tylko te obroty podniesie. A jak z tymi obrotami bedzie sie zgadzać to wtedy spróbuje z przestawieniem zapłonu o te 2-3 stopnie
Szkoda mi mojego jedynego środka transportu |
_________________ 3 FORDY W RODZINIE ZOBOWIĄZUJĄ... |
|
|
|
|
wojchr
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Courier
Silnik: 1.3i/50KM
Wiek: 71 Dołączył: 15 Cze 2009 Posty: 31 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30 Gru 2009, 10:03
|
|
|
Pogorszyła się sytuacja.
Nie dość że strzela na LPG, to pali 16 litrów, i nie ma siły, pedał do podłogi a pod mizeną górke jadę 50 i zwalniam. Na benie idzie jak burza.
Pozdrawiam.
Wojtek. |
|
|
|
|
mareno
Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Marek
Wiek: 44 Dołączył: 25 Cze 2007 Posty: 456 Skąd: Wierzejewice
|
Wysłany: 30 Gru 2009, 13:18
|
|
|
wojchr wymien kable WN i jedz na regulacje. |
_________________ Kiedyś xr2i, obecnie Mondeło. |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5648 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2 Sty 2010, 23:04
|
|
|
masz rozszczelniony dolot za mikserem . Albo zacięty zawór między 1 a 2 sekcją parownika . Weź odpal auto weź plaka do tapicerek i psiknij w okolicy serwa i kolektora ssącego przepustnicy . Jak obroty wzrosną to jest nieszczelność . mogła się pokrywka rozkręcić na te długie śruby od góry . Zobacz jeszcze czy po paru minutach pracy silnika masz gorący parownik . |
|
|
|
|
gunderian [Usunięty]
|
Wysłany: 14 Sty 2010, 12:20
|
|
|
Jakiś czas temu pisałem o bolączkach swojego autka. Za radą kolegów z forum mechanik wymienił mi kable WN oraz świeczki, a także sprawdził parownik- parownik okazał się w porządku. Po tych naprawach samochód jezdzi normalnie na bęzynie. Jednak na gazie mocno obciązone autko traci moc i strzela na wysokich obrotach, spalanie gazu nadal na wysokim poziomie. Z tego co słyszałem muszę przeprowadzić regulacje.
O jaką regulacje chodzi i czy dam radę to zrobić sam, względnie gdzie można znaleźć dobrego i w miare niedrogiego mechanika w gliwicach który to zrobi? |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.