Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Strzały w wydechu.
Autor Wiadomość
DANIEL mk1 

Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 12 Lip 2009
Posty: 31
Skąd: Myczków
Wysłany: 24 Lis 2009, 23:32   

Z tego co znalazłem to da się opóźnić zapłon



Złącze to wykorzystywane jest do zmiany prędkości na biegu jałowym i/lub ustawień zapłonu.

Podłączyć końcówkę 3 do uziemienia aby zwiększyć regulowaną prędkość na biegu jałowym o 100 obr/min.
Podłączyć końcówkę 23 do uziemienia aby opóźnić ustawienie zapłonu o 2 - 3°.
Podłączyć końcówkę 24 do uziemienia aby opóźnić ustawienie zapłonu o 4 - 6°.
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 25 Lis 2009, 08:31   

Tak jest taki zapis w książce, tylko jaki serownik to obsługuje?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Kristoph 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Krzysztof
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 78
Skąd: DZG
Wysłany: 25 Lis 2009, 11:31   

Tylko Panowie pamiętajcie, że mowa ciągle o mk3 1.1 mono .

Jeśli to zdjęcie jednak jest od mk3 to może ktoś mi wskazać gdzie dostane te piny(końcówki) i czy nie rozwalę silnika jak przestawię ten zapłon ? :)

P.S W której książce DANIEL mk1 znalazłeś te opisy i fotkę ???
_________________
3 FORDY W RODZINIE ZOBOWIĄZUJĄ... :)
 
 
DANIEL mk1 

Model: Ford Fiesta Mk1`83
Wersja: Inna
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 12 Lip 2009
Posty: 31
Skąd: Myczków
Wysłany: 25 Lis 2009, 16:42   

Według schematów złącze "serwisowe" połączone jest bezpośrednio z EEC IV

Moduł wzmocnienia zapłonu EDIS jest sterowany przez elektroniczne urządzenie sterujące EEC IV, określające kąt wyprzedzenia zapłonu i przekazujące odpowiedni sygnał do modułu zapłonu EDIS,który wzmacnia sygnał sterowania uzwojeniem pierwotnym cewki zapłonowej.

To zdjęcie raczej z mk3 nie jest, moje niedopatrzenie dane pochodzą z programu INFO-TECH 2005 i jest to pewnie tylko zdjęcie poglądowe ale opis zgadza się jak najbardziej co do umiejscowienia złącza to na tej stronce : http://fiesta.abla.piwko.pl/por_tester/#tester
jest fotka,obok złącza auto diagnostyki jest również złącze "serwisowe"

Kolory kabelków
3-żółty
23-czerwony
24-niebieski

Sam tego nie próbowałem więc odpowiedzialności nie ponoszę :)
 
 
Kristoph 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Krzysztof
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 78
Skąd: DZG
Wysłany: 25 Lis 2009, 20:31   

I co myślicie , że mam spróbować z tymi pinami ???

Może najpierw 3-pin do masy dam bo on jak coś mi tylko te obroty podniesie. A jak z tymi obrotami bedzie sie zgadzać to wtedy spróbuje z przestawieniem zapłonu o te 2-3 stopnie :)

Szkoda mi mojego jedynego środka transportu :D :hahaha:
_________________
3 FORDY W RODZINIE ZOBOWIĄZUJĄ... :)
 
 
wojchr 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Courier
Silnik: 1.3i/50KM
Wiek: 71
Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 31
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30 Gru 2009, 10:03   

Pogorszyła się sytuacja.
Nie dość że strzela na LPG, to pali 16 litrów, i nie ma siły, pedał do podłogi a pod mizeną górke jadę 50 i zwalniam. Na benie idzie jak burza.
Pozdrawiam.
Wojtek.
 
 
mareno 


Model: Inne auto
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Marek
Wiek: 44
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 456
Skąd: Wierzejewice
Wysłany: 30 Gru 2009, 13:18   

wojchr wymien kable WN i jedz na regulacje.
_________________
Kiedyś xr2i, obecnie Mondeło.
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 2 Sty 2010, 23:04   

masz rozszczelniony dolot za mikserem . Albo zacięty zawór między 1 a 2 sekcją parownika . Weź odpal auto weź plaka do tapicerek i psiknij w okolicy serwa i kolektora ssącego przepustnicy . Jak obroty wzrosną to jest nieszczelność . mogła się pokrywka rozkręcić na te długie śruby od góry . Zobacz jeszcze czy po paru minutach pracy silnika masz gorący parownik .
 
 
 
gunderian
[Usunięty]

Wysłany: 14 Sty 2010, 12:20   

Jakiś czas temu pisałem o bolączkach swojego autka. Za radą kolegów z forum mechanik wymienił mi kable WN oraz świeczki, a także sprawdził parownik- parownik okazał się w porządku. Po tych naprawach samochód jezdzi normalnie na bęzynie. Jednak na gazie mocno obciązone autko traci moc i strzela na wysokich obrotach, spalanie gazu nadal na wysokim poziomie. Z tego co słyszałem muszę przeprowadzić regulacje.

O jaką regulacje chodzi i czy dam radę to zrobić sam, względnie gdzie można znaleźć dobrego i w miare niedrogiego mechanika w gliwicach który to zrobi?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MK3] szarpanie i strzały - prosze o pomoc
joseph23 Mechanika 4 6 Gru 2008, 14:07
Gość
Brak nowych postów [MK3] Problem z odpaleniem, strzały pod maską
Gość Elektryka 7 16 Lip 2010, 13:22
JoeMix
Brak nowych postów projekt wydechu do 1,25
zefir Tuning mechaniczny 28 9 Lip 2007, 01:20
zefir
Brak nowych postów Korozja wydechu
mario3991 Hyde-Park 15 6 Mar 2017, 20:46
damianisko5
Brak nowych postów bandaż do wydechu
Gość Tuning mechaniczny 5 5 Gru 2009, 20:35
Marcinowaty


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.