|
Przesunięty przez: trzeci 5 Sty 2010, 19:22 |
[MK3] Problem po swapie silnika z 1.1 na 1.3 |
Autor |
Wiadomość |
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 7 Sty 2010, 00:09
|
|
|
Qniu napisał/a: | Tylko zastanawiam się czy w przypadku kosiarki taka operacja w ogóle dałaby jakiś efekt | No dała by, silnik maił fabrycznie 53 konie,,, z tego przez 20 lat uciekło 10, to masz pod maską 43,,, wywalisz od cholery kasy i roboty i będziesz mieć 45,,, a przy odrobinie szczęścia 44,,,
[ Dodano: Czw Sty 07, 2010 00:10 ]
bidżej napisał/a: | diodalodz napisał/a: | Mimo to lubię ten klekot | otóż to! | Majaki macie,, to chyba dlatego że po północy już,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
szpecu14
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.3/66KM
Imię: Michał
Wiek: 33 Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 17 Skąd: Poborszów
|
Wysłany: 7 Sty 2010, 16:05
|
|
|
JoeMix napisał/a: | Qniu napisał/a: | Czy w takim układzie jakby pokombinować w druga stronę (przepustnica z całym zespołem wtryskowym z 1.3) to dałoby to jakąś odczuwalną poprawę charakterystyki? | Jak wielką przepustnice i wtrysk być nie podstawił to i tak na cykl pracy silnik zaciągnie 1,1 litra mieszanki,,, (tak w dużym uproszczeniu) |
z tego co mi wiadomo to wtrysk sam podaje paliwo a nie silnik go zaciąga ja w gaźnikowcach więc musi dawać miększą dawkę paliwa
a moja elektryka z 1.1 jest sprawna bo na silniku 1.1 działało |
_________________
|
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 7 Sty 2010, 16:22
|
|
|
Jak sobie to wyobrażasz że wtrysk (gadamy cały czas o mono) sam podaje paliwo i silnik go nie zaciąga? To co zaciąga silnik? |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
Qniu
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 34 Dołączył: 25 Lut 2009 Posty: 65 Skąd: Krk
|
Wysłany: 7 Sty 2010, 17:58
|
|
|
Koledze szpecu14 chyba się coś pomieszało z dieslem Gdzie silnik zaciaga samo powietrze, a paliwo jest wtryskiwane do komory... Benzyniak zasysa mieszankę paliwowo-powietrzną, a wtryskiwacz w CFI ma za zadanie odpowiednio rozpylić paliwo w odpowiednim czasie...
A co do twierdzenia że na ECU z 1.1 będzie za ubogo na 1.3 to te silniki mają podobną charakterystykę, więc i mapy są zapewne zbliżone... A w układzie wydechowym jest sonda lambda, dzięki której ECU wie czy jest ubogo czy bogato i dostosowywuje ilość podawanego paliwa. Oczywiście jak sie wrzuca kompa z 1.1 to obowiązkowo reset i samoadaptacja. |
_________________ Fiesta 1.1/50KM CLX '91 -> Vectra 2.0/115KM CD '94 (dzwon -> kasacja) -> Golf 1.6/101KM GT '96 |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|