Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: trzeci
5 Sty 2010, 19:22
[MK3] Problem po swapie silnika z 1.1 na 1.3
Autor Wiadomość
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 7 Sty 2010, 00:09   

Qniu napisał/a:
Tylko zastanawiam się czy w przypadku kosiarki taka operacja w ogóle dałaby jakiś efekt
No dała by, silnik maił fabrycznie 53 konie,,, z tego przez 20 lat uciekło 10, to masz pod maską 43,,, wywalisz od cholery kasy i roboty i będziesz mieć 45,,, a przy odrobinie szczęścia 44,,,

[ Dodano: Czw Sty 07, 2010 00:10 ]
bidżej napisał/a:
diodalodz napisał/a:
Mimo to lubię ten klekot
otóż to! :D
Majaki macie,, to chyba dlatego że po północy już,,, :hihihi:
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
szpecu14 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.3/66KM
Imię: Michał
Wiek: 33
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 17
Skąd: Poborszów
Wysłany: 7 Sty 2010, 16:05   

JoeMix napisał/a:
Qniu napisał/a:
Czy w takim układzie jakby pokombinować w druga stronę (przepustnica z całym zespołem wtryskowym z 1.3) to dałoby to jakąś odczuwalną poprawę charakterystyki?
Jak wielką przepustnice i wtrysk być nie podstawił to i tak na cykl pracy silnik zaciągnie 1,1 litra mieszanki,,, (tak w dużym uproszczeniu)

z tego co mi wiadomo to wtrysk sam podaje paliwo a nie silnik go zaciąga ja w gaźnikowcach więc musi dawać miększą dawkę paliwa
a moja elektryka z 1.1 jest sprawna bo na silniku 1.1 działało
_________________

 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 7 Sty 2010, 16:22   

Jak sobie to wyobrażasz że wtrysk (gadamy cały czas o mono) sam podaje paliwo i silnik go nie zaciąga? To co zaciąga silnik?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Qniu 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 34
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 65
Skąd: Krk
Wysłany: 7 Sty 2010, 17:58   

Koledze szpecu14 chyba się coś pomieszało z dieslem :) Gdzie silnik zaciaga samo powietrze, a paliwo jest wtryskiwane do komory... Benzyniak zasysa mieszankę paliwowo-powietrzną, a wtryskiwacz w CFI ma za zadanie odpowiednio rozpylić paliwo w odpowiednim czasie...

A co do twierdzenia że na ECU z 1.1 będzie za ubogo na 1.3 to te silniki mają podobną charakterystykę, więc i mapy są zapewne zbliżone... A w układzie wydechowym jest sonda lambda, dzięki której ECU wie czy jest ubogo czy bogato i dostosowywuje ilość podawanego paliwa. Oczywiście jak sie wrzuca kompa z 1.1 to obowiązkowo reset i samoadaptacja.
_________________
Fiesta 1.1/50KM CLX '91 -> Vectra 2.0/115KM CD '94 (dzwon -> kasacja) -> Golf 1.6/101KM GT '96
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.