Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Pisk z koła
Autor Wiadomość
pablon 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 39
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 497
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 5 Sty 2010, 17:45   [MK3] Pisk z koła

Witam, czy ktoś miał obiaw pisku z koła, koło piszczy gdy jade wolno, piszczenie nie jest stałe, powtarza sie co jeden obrot koła. Co to moze być?.

Koła tylne.
Ostatnio zmieniony przez pablon 6 Sty 2010, 18:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 5 Sty 2010, 18:14   

klocek/szczęka trze o tarcze/bęben - auto w górę i kręcisz kołami aż namierzysz co to , wtedy pewnie koło nie będzie się kręciło luźno tylko będzie obcierać,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
pablon 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 39
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 497
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 5 Sty 2010, 19:34   

Czyli co z tym fantem zrobic jesli to bęben?.
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 5 Sty 2010, 19:49   

pablon napisał/a:
Czyli co z tym fantem zrobic jesli to bęben?.
Zmienić.
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
Mad_Maxs 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 143
Skąd: Legnica
Wysłany: 5 Sty 2010, 23:13   

miałem takie coś po zamarzniętym ręcznym.. jedna z linek nie odpuściła do końca i częściowo szczęka tarła.. przejedź się po dłuższym kawałku często hamując i sprawdz czy któryś bęben/klocek jest wyraźnie cieplejszy :) będziesz miał odpowiedź :)

Dodatkowo u mnie blokowanie było na takim poziomie że przy delikatnym ruszaniu dawało się odczuć że prawa strona rusza z trudem
_________________
Nie bede jezdził szybciej, niz moj anioł stróż potrafi latać.
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 6 Sty 2010, 01:46   

Jak pojawia się tylko na nagrzanych hamulcach to musisz zdjąć koło wziąć mały młoteczek i ostrą stroną obić ranty tarcz z przodu .
 
 
 
pablon 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 39
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 497
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 6 Sty 2010, 14:06   

Witam ponownie, dzisaj biore tył auta do góry i widze duzy problem z kołem od strony kierowcy. Cieżko sie obraca i przy tym dosc mocno piszczy. prawa strona jest ok. :/. Czy reczny zamarzł na jednym kole?.
 
 
 
Mad_Maxs 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 143
Skąd: Legnica
Wysłany: 6 Sty 2010, 15:08   

pablon napisał/a:
Witam ponownie, dzisaj biore tył auta do góry i widze duzy problem z kołem od strony kierowcy. Cieżko sie obraca i przy tym dosc mocno piszczy. prawa strona jest ok. :/. Czy reczny zamarzł na jednym kole?.


Od ręcznego biegną dwie linki po jednej na każdy bęben (w zasadzie to jedna linka, ale w miejscu łaczenia z mocowaniem do dźwignie zakręca).. jeśli Ci zardzejewie jedna z tych linek to zwalniając hamulec ręczny, odpuści ta dobra, a ta druga będzie trzymała. obejrzyj sobie dokładnie czy nie masz gdzieś pękniętej osłony tejże linki ;)

Zobacz poniższy link, dotyczył podobnego problemu ;)
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=44816
_________________
Nie bede jezdził szybciej, niz moj anioł stróż potrafi latać.
 
 
pablon 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 39
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 497
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 6 Sty 2010, 17:55   

Ok linka do wymiany czy to podmarowac :/
 
 
 
Mad_Maxs 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 143
Skąd: Legnica
Wysłany: 6 Sty 2010, 19:38   

domyślam się że podmarować to literówka, może od podSmarować, ale ja bym jednak radził wymienić całą linkę. kosztuje ona w granicach 100 zł. Jeżeli w tej masz pękniętą osłonę to woda będzie Ci się tam cały czas dostawać, a pomijając zamarzanie owej wody, to złowieszcza rudzia nie śpi ;)
_________________
Nie bede jezdził szybciej, niz moj anioł stróż potrafi latać.
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 6 Sty 2010, 19:47   

tylko jeśli bedziesz szukał linki to szukaj takiej w której rdzeń jest w teflonie . to gwarantuje lata współpracy bez przymarzania . Równie dobrze mógł polecieć cylinderek .
 
 
 
pablon 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 39
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 497
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 6 Sty 2010, 22:49   

Ile moge za to zapłacić, bo sam nie dam rady wymienic linki.
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 6 Sty 2010, 23:44   

100 jak nic. Oba bębny trzeba zdjąć .
 
 
 
Mad_Maxs 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 143
Skąd: Legnica
Wysłany: 7 Sty 2010, 10:08   

Ja u swojego mechanika dałem 80 zł za wymianę linki i szczęk bo je spaliłem..

Jak diodalodz napisał, musisz zdjąć bębny, a linka wchodzi w szczęki niejako od tyłu, więc szczęki też musisz wyciągnąć. Jeśli umiesz to zrobić to powodzenia :)
_________________
Nie bede jezdził szybciej, niz moj anioł stróż potrafi latać.
 
 
pablon 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 39
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 497
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 7 Sty 2010, 12:08   

Jak zdac beben bo widze taka połkule po zdiecu koła i nic wiecej???, jest troszke wgniecona. Jak ja zdac.
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 7 Sty 2010, 13:37   

Lepiej napisać "jak" niż poszukać na forum gotowej odpowiedzi,,, - pod deklem jest śruba.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.