Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK6] Podniesienie mocy - gdzie ?
Autor Wiadomość
gregorek
[Usunięty]

Wysłany: 27 Lis 2009, 23:46   

jurek napisał/a:
Parzych napisał/a:
pP napisał/a:
nie wierzę w taki przyrost
Ja też nie mówię że wierzę, przed wymianą nie byłem na hamowni... Zawsze powtarzałem, że to może być fabryczna nadwyżka mocy :yes:


Jaki masz silnik zetec czy duratec. Pytam z ciekawości, bo mam ten sam silnik jeżeli masz duratec i uważam, że podjazd pod stromą górkę(po wyjściu z ostrego zakrętu)jest może gorszy niż w poprzedniej mk2, czyli na dobrą sprawę ażeby go nie mulić, to muszę zaczynać podjazd nawet od I biegu i z dużymi obrotami powiedziałbym nawet bardzo i kończyć podjazd na II czy III biegu.
Zastanawiam się czy to instalacja gazowa(sekwencja montowana przez Włochów) powoduje spadek mocy, czy większy ciężar samochodu. 1111kg/75 km/ dwie osoby, powinno raczej wyjść na plus dla mk6. Na prostej na pewno tak, bo na autostradzie bez żyłowania spokojnie uzyskuję ponad 160 km/g i to w nie za długim czasie i nie przekraczając obrotów 4k. Czyli braku mocy i przyspieszenia na prostej nie odczuwam, a w krótkich stromych podjazdach tak. więc zastanawiam się? czy ten silnik tak ma :)
Sorry, ze nie do końca z tematem.


za malo mocy - jak najbardziej na temat :P

to jest chyba duratec, spora gorka to subiektywne odczucie, ale musze przyznac ze zycie w tym silniczku zaczyna sie troche powyzej 2.500 obrotow. zdarzylo mi sie jezdzic po naprawde stromych gorkach w chorwacji (4 dorosle osoby plus bagaz) no i trzeba bylo trzymac obroty, za male na podejsciu i po kawalku redukcja bo zaczynal slabnac, takze to raczej charakterystyka tego silnika z dolu nie ma mocy i momentu na tyle zeby podjechac pod wieksza gore. takze to chyba nie jest kwestia gazu, a 160 to spoko oka, lata spokojnie ponad 180 (licznikowe, oczywiscie na autobahn'ie :P ) bez zbednego obciazenia.

a wracajac do tematu, zakladajac ze SWAP to tez opcja - bede nudny - pytanie pozostaje - gdzie ? :/
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 28 Lis 2009, 00:17   

Kazdy silnik 16V (wolnossacy dla dociekliwych) ma taka charakterystyke iz zaczyna lapac Nm od okolo 3k rpm.
Co do swapa, skoro jestes z zielonej gory to masz kolege anjko, musial bys zagadac do niego czy sie podejmie takiego zabiegu.
Jesli nie to ślunks, lub do mnie zapraszam... kwestia rozpoznania tego co chcesz i co masz.
_________________

 
 
 
cywek 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Tomek
Wiek: 43
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 131
Skąd: Toruń
Wysłany: 28 Lis 2009, 01:08   

gregorek poszukaj raczej mocniejszej bazy do dalszych modów (swap)
_________________
Ocena nauczyciela
Ocena szkoły
Opinie o nauczycielu
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 28 Lis 2009, 01:37   

gregorek, tak poza tym wszystkim, rozumiem że skończyła Ci się gwarancja...
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
gregorek
[Usunięty]

Wysłany: 28 Lis 2009, 13:14   

Parzych napisał/a:
gregorek, tak poza tym wszystkim, rozumiem że skończyła Ci się gwarancja...


tak, od wrzesnia ;-) stad zaczalem cos myslec.

cywek napisał/a:
gregorek poszukaj raczej mocniejszej bazy do dalszych modów (swap)


myslalem o zmianie wogole na ST, ale tej nie moge sie jeszcze przez dobre kilka miesiecy pozbyc, a przynajmniej byloby to bardzo nieoplacalne, a na dwie rownolegle to mnie nie stac. tyle ze jakby sie udalo z wymiana to nie myslalbym wogole o swap'ach czy podniesieniu mocy. bo nie chodzi o tuning sam w sobie, tylko tej poprostu brakuje troche w pewnym elemencie bezpieczenstwa aktywnego czyli KM, szczegolnie na polskich drogach.
 
 
cywek 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Tomek
Wiek: 43
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 131
Skąd: Toruń
Wysłany: 28 Lis 2009, 13:21   

jak chcesz ST to musisz mocno chcieć i wiedzieć czego chcesz bo później sprzedać takie auto jest ciężko... a jakbyś podmienił silniczek na 1.6 to myślę, że utrzymanie auta by znacznie nie wzrosło... na forum są osoby których możesz podpytać, a na początek poszperać w projektach

[ Dodano: Sob Lis 28, 2009 13:25 ]
poza tym ST często bywają po przygodach drogowych, chyba że pogadasz z pP - zawsze masz pewne źródło :)
_________________
Ocena nauczyciela
Ocena szkoły
Opinie o nauczycielu
 
 
gregorek
[Usunięty]

Wysłany: 28 Lis 2009, 13:53   

cywek napisał/a:
jak chcesz ST to musisz mocno chcieć i wiedzieć czego chcesz bo później sprzedać takie auto jest ciężko... a jakbyś podmienił silniczek na 1.6 to myślę, że utrzymanie auta by znacznie nie wzrosło... na forum są osoby których możesz podpytać, a na początek poszperać w projektach

[ Dodano: Sob Lis 28, 2009 13:25 ]
poza tym ST często bywają po przygodach drogowych, chyba że pogadasz z pP - zawsze masz pewne źródło :)


ST mialem okazje pojezdzic i jak najbardziej mi pasuje. ale wlasnie charakter auta utrudnia jego zakup, bo jak juz nie bite, to moze katowane i maly przebieg nie koniecznie musi oznaczac male zuzycie.

opcja byloby MK7 1.6, tez mialem okazje sie przejechac i to by tez juz styklo, a w sumie opcja o tyle dla mnie ciekawsza ze nowe, FVat, Leasing i takie tam bajery, o ktore przy zakupie uzywanego ciezko, szczegolnie ST, ktore jako ze w PL nie byly dostepne wszystkie sa sciagane.

w kazdym razie chyba wybiliscie mi wkladanie paru klockow w ten silnik, swap'a raczej sie boje i mysle ze bede knuł w kierunku zmiany calkiem i zmiany na tyle ze nie bede nic kombinowal z podnoszeniem mocy.
 
 
cywek 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Tomek
Wiek: 43
Dołączył: 14 Mar 2007
Posty: 131
Skąd: Toruń
Wysłany: 28 Lis 2009, 14:49   

MK7 takie damskie :-)
_________________
Ocena nauczyciela
Ocena szkoły
Opinie o nauczycielu
 
 
Karo30
[Usunięty]

Wysłany: 26 Gru 2009, 16:11   sprzedaj

sprzedaj, dołóż kilka tyś, kup 1,6 i masz 100KM bez kombinowania z przeróbkami
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Widziałem, mijałem, wiem gdzie stoi mk1/mk2
podziel się informacją
van Mechanika ogólna 39 29 Lis 2014, 00:18
Wodnikczek
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK6] Fiesta MK6
Fordy Fiesta VI generacji (2002-2008)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:30
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Dołożenie IC w 1.4 TDCi
bas87 Silniki diesla 26 30 Wrz 2020, 12:32
rosomac
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wygłuszenie drzwi - fotorelacja
Gość Car Audio i CB 15 22 Sie 2016, 15:24
slawomirro
Brak nowych postów Przyklejony: Ustawienia centralnego zamka w MK6 - FAQ
Parzych Porady eksploatacyjne 1 25 Kwi 2016, 23:19
slawomirro


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.