[MK4] 4 tyś obrotów i koniec |
Autor |
Wiadomość |
DarkSside [Usunięty]
|
Wysłany: 18 Gru 2009, 20:41 [MK4] 4 tyś obrotów i koniec
|
|
|
Witam. Mam problem. Niewiem czemu ale nagle co sie stalo i jak jade to dochodzi mi do 4 tys obrotow to jest koniec i wiecej juz nie idzie a kiedys dalo sie do 7 tys.
Wydaje mi sie ze to sie stalo przez zamontowanie filtr stożkowego do w tym czasie sie to stalo i dlatego go odmontowalem. Jeszcze jak dodam szybko gazu to slychac takie pssss i to wszystko slychac w kolektorze ssacym:/
Dzieki za pomoc:) |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 19 Gru 2009, 12:21, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 18 Gru 2009, 22:01
|
|
|
DarkSside napisał/a: | Jeszcze jak dodam szybko gazu to slychac takie pssss i to wszystko slychac w kolektorze ssacym:/ | Silnik do spalania benzynki potrzebuje powietrza... więc je sobie zasysa... kolektorem ssącym właśnie... |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
arecki
Człowiek Whisky
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 40 Dołączył: 04 Sty 2009 Posty: 1673 Skąd: WWL
|
Wysłany: 18 Gru 2009, 22:05
|
|
|
DarkSside napisał/a: | a kiedys dalo sie do 7 tys. |
1.3 Endura-E :yyy: |
_________________
Była Fiesta jest Focus |
|
|
|
|
DarkSside [Usunięty]
|
Wysłany: 18 Gru 2009, 22:10
|
|
|
Tak 1,3 endura.
No tylko on chyba za duzo powietrza zasysa i 4 tys obrotow i koniec dziura a gazie:/ |
|
|
|
|
hubi_2006
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Hubert
Wiek: 36 Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 1479 Skąd: Kruszwica
|
Wysłany: 18 Gru 2009, 22:21
|
|
|
Szalona ta Twoja fiesta mój Zetec przy 6500 ma odcinke Kurcze teraz ja muszę pomyśleć nad tuningiem jakimś bo 1.3 mnie objedzie |
_________________ Powyższy post nie ma na celu obrazy czytelnika. Wszelka nadinterpretacja jego treści może wynikać z przypadku lub celowego doszukiwania się nieistniejących treści obraźliwych, jak i pogardliwych.
ebesz szkerebe debesz (R) |
|
|
|
|
DarkSside [Usunięty]
|
Wysłany: 18 Gru 2009, 23:00
|
|
|
No wlasnie cos sie zjebalo a nie wiem co... Od tego czasu jak wsadzilem filterz stożkowy i go wyjebalem:P |
|
|
|
|
kamil wolski
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 18 Gru 2009, 23:59
|
|
|
DarkSside napisał/a: | No wlasnie cos sie zjebalo |
No na pewno Ale forumowy gwiazdor to Ci w tym roku za takie słowa to chyba jednak rózgę da...
Założyłeś stożek, auto przestało się wkręcać, zdjąłeś stożek, założyłeś normalny filtr i... Jest spowrotem ok czy nie, bo strasznie taki skrócony ten opis usterki.
Mam dziwne wrażenie, że po prostu komputer, o ile ta Fiesta go ma, zgłupiał i wlazł w tryb awaryjny. Czy czasami jak wywaliłeś normalny filtr powietrza, to gdzieś przy nim nie było jakiegoś czujnika, czy czegoś takiego elektrycznego, czego już przy stożku niet? |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
|
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012
Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 19 Gru 2009, 00:21
|
|
|
kamil wolski napisał/a: | forumowy gwiazdor to Ci w tym roku za takie słowa to chyba jednak rózgę da... | Albo czerwoną wstążkę... |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
|
|
|
|
|
DziDzia
vel DziaDzia
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
|
|
|
|
DarkSside [Usunięty]
|
Wysłany: 19 Gru 2009, 10:40
|
|
|
Mialem normalny filter to dochodzilo mi do 7 tys. Wsadzilem stozkowy i po godzinie cos sie zrobilo i juz ciagna tylko do 4 tys. I wymontowalem stożkowy i wsadzilem normalny ale nic sie nie zmienilo i dochodzi tylko do 4 tys. A w calym ukladzie jak wsadzalem stozkowy nic sie nie zmienilo czujnik zostal na swoim miejscu... Moze komputer oszalal bo dostal zaduzo powietrza?? |
|
|
|
|
pietrucha24
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 11 Mar 2009 Posty: 80 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 19 Gru 2009, 13:46
|
|
|
ja moją mk 4 dociągnąłem do 5 tys a odcięcie jest chyba 5400 czy 5600:) |
|
|
|
|
DarkSside [Usunięty]
|
Wysłany: 19 Gru 2009, 15:48
|
|
|
No ja dociagalem 7 tys ale cos sie opsulo a nie wiem co:/ |
|
|
|
|
Qniu
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 34 Dołączył: 25 Lut 2009 Posty: 65 Skąd: Krk
|
Wysłany: 20 Gru 2009, 23:59
|
|
|
DarkSside napisał/a: | No ja dociagalem 7 tys ale cos sie opsulo a nie wiem co:/ |
Jeśli dociągnąłeś do 7k rpm to znaczy że Ci przekłamuje obrotomierz. Te silniki mają odcięcie gdzieś przy 5,8k rpm max, a w niektórych wariantach i niżej nawet... Więc jeśli teraz nie możesz go wkręcić na 4k rpm to może po prostu obrotek Ci wariuje i pokazuje dziwne wartości... Jak się zachowuje auto do tych 4 tysi? Normalnie jedzie czy zamulony? Jeśli zmulony to może coś źle złożyłeś i ciągnie gdzieś lewe powietrze. |
|
|
|
|
DarkSside [Usunięty]
|
Wysłany: 21 Gru 2009, 16:23
|
|
|
Kiedys jak sprawdzalem to na 3 biegu dochodzil do 115km/h a teraz tylko do 80km/h.... |
|
|
|
|
zimzia
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Fun
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 34 Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 198 Skąd: Polska
|
Wysłany: 21 Gru 2009, 16:39
|
|
|
pogratulować wyciskasz siódme poty z tego silniczka nie chciał bym po kimś takim kopic samochodu, ciekawe czy na zimnym mu też tak ciśniesz :yyy:
spróbuj zresetować kompa może zgłupiał na forum znajdziesz poradniki co i jak |
_________________ ZimZia |
|
|
|
|
szpecu14
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.3/66KM
Imię: Michał
Wiek: 33 Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 17 Skąd: Poborszów
|
Wysłany: 21 Gru 2009, 20:04
|
|
|
ja mam 1.3 na wtrysku jednopunktowym i też mi się wkręca wysoko dokładnie do 6400 obr/min i jestem zdziwiony bo sprawdzałem na innym obrotomierzu i tak samo pokazuje no chyba że mam jakiś inny silnik niż 1.3 ale jak go kupowałem to gościu mi powiedział że to jest 1.3 czy są jakieś inne silniki co mają wtrysk jednopunktowy i tak wysoko się wkręcają |
_________________
|
|
|
|
|
kamil wolski
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 21 Gru 2009, 21:38
|
|
|
To zmień opis profilu bo tam masz 1.1/55KM |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
|
szpecu14
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: C
Silnik: 1.3/66KM
Imię: Michał
Wiek: 33 Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 17 Skąd: Poborszów
|
Wysłany: 22 Gru 2009, 18:32
|
|
|
bo mam 2 fiesty tą z 1.1 jeżdżę na co dzień a tą z 1.3 na części jutro dopiero będę ten silnik(1.3) wkładał do tej fiesty na co dzień |
_________________
|
|
|
|
|
|