Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] dodatkowe zegary
Autor Wiadomość
olo_2026 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: S
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 36
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 87
Skąd: wąwolnica
Wysłany: 9 Lis 2009, 21:00   [MK3] dodatkowe zegary

Mam zegary firmy" auto gauge" woltomierz, ciśnienie oleju, i temperature oleju ale nie mam schematu podłączenia. Może ktoś ma schemat podłączenia :) e
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 9 Lis 2009, 21:39   

Zacisk + do 12V za stacyjka, zacisk - do masy, zacisk IN do czujnika.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 10 Lis 2009, 01:25   

A czujniki temperatury oleju i jego ciśnienia masz :?: hmm
Woltomierz jest prosty.. + i - z aku, - na przekaźniku ze stacyjki (co by cały czas nie pokazywał)..



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
olo_2026 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: S
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 36
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 87
Skąd: wąwolnica
Wysłany: 10 Lis 2009, 15:56   

dokładnie chodzi mi czy mase brać z silnika z budy a może z akumulatora

czujniki (-) do silnika , akumulatora czy po prostu do budy nie wiem czy to ma jakieś znaczenie
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 10 Lis 2009, 16:01   

weź sobie z akumulatora - będziesz mieć bezpośredni pomiar napięcia na klemach - a o to chyba w tym chodzi?
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 10 Lis 2009, 17:28   

To chyba chodzi jednak żeby działało po włączeniu zapłonu, z klem będzie pomiar 24/7
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 10 Lis 2009, 17:50   

tam gdzie zegarek wystarczy, do podwietlenia zegarka, zadnego spadku nie bedzie w tym obwodzie, a i tak ma dzialac po przekreceniu kluczyka
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 10 Lis 2009, 17:50   

JoeMix, tyż prawda, DziDzia chyba dobrze gada :)
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 10 Lis 2009, 17:52   

staly plus to glupi pomysl, nie ciaga sie dodatkowo stalych plusow po samochodzie, bo to jest glupota, mija sie z celem
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 10 Lis 2009, 19:11   

bidżej napisał/a:
DziDzia chyba dobrze gada :)

Pewnie, że dobrze gada, bo sam to właśnie robię :P



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
olo_2026 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: S
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 36
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 87
Skąd: wąwolnica
Wysłany: 10 Lis 2009, 20:11   

ok. (+) podpinam do stacyjki, następny kabel idzie do czujnika a drugi wychodzący z czujnika jest masowy chodzi mi oto czy mam go podłączyć do silnika czy do nadwozia. jest to jakaś różnica??? zostaje jeszcze jeden do podłączenia (-) wychodzący z zegara i to samo pytanie nadwozie czy do silnika. oraz podświetlenie ale z tym to nie będzie problemów
 
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 10 Lis 2009, 20:17   

masowy z czujnika na silnik (dodatkowo dodatkowa masa z aku na silnik, zawsze nie zaszkodzi), zeby nie robic plataniny kabli, minus od woltomierza daj albo na stale do masy budy jesli plusa robisz ze stacyjki,albo

opcja 2 - jesli zamierzasz podpinac woltomierz do stalego plusa gdzies z instalacji pod reka z wnetrza to mozna puscic mase przez przekaznik az do samego akumulatora, a przekaznik wtedy moze byc zasilany po zaplonie (jego cewka), jesli chccesz wyeliminowac ciagniecie stalego plusa z aku a tak bardzo chcesz podpiac sie pod minus aku, ona nie stanowi wtedy zagrozenia
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
olo_2026 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: S
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 36
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 87
Skąd: wąwolnica
Wysłany: 10 Lis 2009, 20:45   

ok. woltomierz pierwszym sposobem czyli (+) do stacyjki a masa prosto do akumulatora czy będzie on pokazywał rzeczywisty stan ładowania.


Odnośnie zegara ciśnienia i temperatury oleju.
(-) z zegara podpiąć gdziekolwiek <???>
Ostatnio zmieniony przez olo_2026 10 Lis 2009, 21:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 37
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 10 Lis 2009, 21:13   

olo_2026 napisał/a:
ok. woltomierz pierwszym sposobem czyli (+) do stacyjki a masa prosto do akumulatora czy będzie on pokazywał rzeczywisty stan ładowania

Będzie pokazywał napięcie na stacyjce. Najdokładniejszy pomiar będziesz miał jak podłączysz go pod aku - tak jak pisałem.



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 10 Lis 2009, 21:35   

olo_2026 napisał/a:
ok. woltomierz pierwszym sposobem czyli (+) do stacyjki a masa prosto do akumulatora czy będzie on pokazywał rzeczywisty stan ładowania.


trzeba pomierzyc i porownac, czy nie ma spadku na plusie ze stacyjki czy tam innym z wnetrza, musisz znalesc taki ktory z masa da to samo co bezposredni pomiar akumulatora
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 21:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.