Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: szynszyl
1 Lis 2008, 20:18
krótki pisk z okolic silnika
Autor Wiadomość
matt
[Usunięty]

Wysłany: 24 Mar 2005, 11:34   krótki pisk z okolic silnika

O czym moze swiadczyc taki krótki pisk wydobywajacy sie z silnika w czasie gdy po zmianie biegu puszcza sie sprzeglo i zaczyna dodawac gazu (wystepuje na 2 i 3 biegu) ?
Jak sie zwieksza obroty po ten krotki pisk sie ustaje.
Dodam ze wystepuje on równiez jak sie np. zredukuje na 3 przy 40 km/h i doda gazu (za wysoki bieg w stosunku do predkosci).

pozdrawiam
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 24 Mar 2005, 12:14   

pasek alternatora
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
matt
[Usunięty]

Wysłany: 24 Mar 2005, 12:37   

dzieki za odpowiedz. Mozna czekac az do konca jego zywata czy raczej wymienic go wczesniej ?

pozdrawiam
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 24 Mar 2005, 13:00   

pasek 10 zł :!: ostatnio z potrem RKRmannem wymienialiśmy u mnie. a le u mnie cholernie ciasno. 1.6i. troszkę nam zeszło. sam sobie to zrobisz, potem ktoś ci podepcha alternator - ty go przykręcisz i spokój.

podśpieszyłem ewentualne pytania. :lol:

lepiej zmień - ja jeździłem tak parę tys. ale w strachu, bo jak strzeli to parę rzeczy do roboty. nie wiem jak w fieście, bo nie sprawdzałem a mechaniorem nie jestem. kumplowi poszła pompa wodna i resztę sobie wyobraź.
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
matt
[Usunięty]

Wysłany: 24 Mar 2005, 13:05   

ok. to sie za to zabiore w takim razie w najbizszym czasie....

pozdrawiam
 
 
grzechu
[Usunięty]

Wysłany: 25 Mar 2005, 10:23   

wymien bo jak strzeli to na samym akumulatorze daleko nie dojedziesz ;)
 
 
paliniak
[Usunięty]

Wysłany: 25 Mar 2005, 12:24   

Zmień. Wracałem ostatnio z Bydgoszczy do Warszawy i mi strzelił pasek w połowie drogi .Jeżdżę dieselkiem i wszystko byłoby ok gdyby nie fakt że nie pracuje wtedy pompa wodna czyli BIG PROBLEM.Niedziela po południu,śnieżyca normalnie pięknie.Doturlałem się jakoś do miejscowości Lipno i trafiłem na szczęście na mechanika który pracuje 7 dni w tygodniu przez 24 h na dobę. Szczęście w nieszczęściu.Więc lepiej zmień pasek.Pozdrowienia dla pana mechanika z Lipna.
 
 
Thomas252 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.3/58KM
Dołączył: 10 Paź 2004
Posty: 35
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 26 Mar 2005, 22:49   

Napewno bedzie to pasek od alternatora, tez mam takie objawy i czas na zmiane :)
Ps.mam pytanie czy to ze pasek sie slizga ma wplyw na obroty silnika na postoju :?:
_________________
Pozdrawiam
Fiesta 94r 1.3 ,2 x airbag, wspomaganie kierownicy :)
:::::::::::::::::::::::FORDON:::::::::::::::::::::::
 
 
 
czorcia7
[Usunięty]

Wysłany: 26 Mar 2005, 22:59   

Pasek.
Nie jestem pewien czy musisz go wymieniac - u mnie na nowym tez piszczalo :)
Obejzyj pasek i sprobuj go ewentualnie troche naciagnac.
I jeszcze jedno - czy spadaja ci obroty gdy zapalisz swiatla (na luzie oczywiscie)?
Jezeli tak - naciagnij pasek.


Pozdrawiam.


PS. Ja zapasowy zawsze woze w bagazniku :)
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 27 Mar 2005, 00:29   

czorcia7 napisał/a:
I jeszcze jedno - czy spadaja ci obroty gdy zapalisz swiatla (na luzie oczywiscie)? Jezeli tak - naciagnij pasek.

Jak na wolnych właczysz mocny odbiornik pradu (światłą, szybe itp) to obroty zawsze spadną, gdyż obciązony alternator stawia większy opór... to właśnie jak jest za lużny pasek to obroty nie spadają gdyż alrernator stawiając opór slizga się w luśnym pasku....
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
czorcia7
[Usunięty]

Wysłany: 27 Mar 2005, 11:00   

No tak... na logike masz racje... hm... a elektryk mowil mi dokladnie cos odwrotnego...


Pozdrawiam
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 50
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 27 Mar 2005, 11:00   

żeby paek naciągnąć i tak trzeba popuścić śruby. co za problem zmienic pasek z a10 zł?
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
Junior
[Usunięty]

Wysłany: 30 Mar 2005, 22:32   

moim zdaniem terz może to być łożysko oporowe w skrzyni bo pasek to najbardziej opciązony jest na pierwszym biegu sprawdz naciągnięcie paska powinien ugiąc sie do ok 0,5 cm jeśli ugina sie wiecej to jest zbyt małó naciągnięty i ślizga się niemusi być zmieniany jeśli jest w dobrym stanie :lol:
 
 
wdr 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Łukasz
Wiek: 42
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 34
Skąd: Bielsko Biała
Wysłany: 3 Lis 2009, 17:45   

Może ktoś wytłumaczyć dokładnie (bo jestem całkowitym laikiem) jak wymienić ten pasek ? Ewentualnie jeśli to jest skomplikowane to jak naciągnąć ten który już mam bo jest luźny ?
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 3 Lis 2009, 18:55   

To może jedź do mechanika - koszt jakieś 20 zeta + ewentualnie pasek bo warto wymienić,,, jak za słabo naciągniesz będzie piszczał, jak za mocno to łożyska dostaną i pompa wody szybko padnie,,, jak jednak się zdecydujesz samodzielnie, napiszemy co i jak,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
wdr 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Łukasz
Wiek: 42
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 34
Skąd: Bielsko Biała
Wysłany: 3 Lis 2009, 19:11   

Pasek już mam nowy a chce wymienić lub naciągnąć bo właśnie piszczy :/ Co do mechaników to terminy mają odległe więc wolałbym sam jeśli to nie jest zbyt skomplikowane to prosiłbym o poradnik krok po kroku.
 
 
mechcom 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 397
Skąd: Wolsztyn (PWL)
Wysłany: 3 Lis 2009, 19:15   

wdr napisał/a:
Co do mechaników to terminy mają odległe

:rotfl: co to za mechanicy jak to na miejscu mozna wymienic tzn na doczekaniu bo w 1.1 masz latjcik gy
popuszczasz sruby od alternatora na 13 klucz i gitara gy
_________________
Kupiłem Forda i śmieje mi sie morda :D
Moja Fiestka Zapraszam :) http://www.fiestaklubpols...p=416613#416613 :devil:
 
 
 
wdr 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Łukasz
Wiek: 42
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 34
Skąd: Bielsko Biała
Wysłany: 3 Lis 2009, 21:55   

A dokładniejszy opis można ? Nie chcę czegoś źle zrobić.

[ Dodano: Sro Lis 04, 2009 18:22 ]
Ok zmieniłem, 15 minut roboty, trochę się naszukałem gdzie to odkręcic :-P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Krótki spis zasad w Projektach FKP - przeczytaj koniecznie
trzeci Projekty FKP 0 8 Cze 2008, 12:34
trzeci
Brak nowych postów Dziwny odgłos podczas jazdy z silnika lub okolic
jakby wycie psa
jez733 Mechanika 20 27 Lut 2008, 00:05
jez733
Brak nowych postów Krótki poradnik wymiany pompy sprzęgła
TSRules Mechanika ogólna 0 19 Cze 2014, 14:11
TSRules
Brak nowych postów pisk w kole
michal1997 Mechanika ogólna 1 9 Wrz 2019, 23:02
JoeMix
Brak nowych postów [MK3] Pisk z koła
pablon Mechanika 15 7 Sty 2010, 13:37
JoeMix


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.