Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Rozrząd w 1.1
Autor Wiadomość
Maci3j18 


Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: Inny
Imię: Macias
Wiek: 35
Dołączył: 29 Cze 2009
Posty: 115
Skąd: Chojnów/S.Ł.
Wysłany: 20 Paź 2009, 19:11   [MK3] Rozrząd w 1.1

Witam. Posiadam fiestkę 1.1 rocznik 1991, chcialem sie dowiedziec kiedy wymieniać rozrząd. Przegladajac stare tematy przeczytałem ze razrządu w tych silnikach sie nie wymiena (tak to zrozumiałem). Więc zeby byc pewnym pytam sie Was drodzy forumowicze czy ten rozrząd sie wymienia, jesli tak to kiedy (mam przejechane 98tyś. km)
_________________
Było: Ford Fiesta 1.1 Ghia 91r. Ford Fiesta 1.4 Futura 94r.
Jest: Skoda Octavia 1.8T RS 2002r.
 
 
Maki 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 35
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 625
Skąd: CWA XX00
Wysłany: 20 Paź 2009, 19:23   

Nie wymienia się. 98tys. to miała 100tys. temu.
_________________
Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW
 
 
 
fiestek 

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 24
Skąd: net
Wysłany: 20 Paź 2009, 19:23   

<było> http://www.fiestaklubpols...cuch+rozrz%B1du
 
 
Kadzax 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 34
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 224
Skąd: Żnin
Wysłany: 21 Paź 2009, 13:41   

Urozmaicenie postu:

98000km= 18,2 km na dzień.

Wiec dlaczego kolega Maki wyśmiewa się?

Chojnów to małe miasteczko więc nie ma gdzie nabijać km:P
 
 
mechcom 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 397
Skąd: Wolsztyn (PWL)
Wysłany: 21 Paź 2009, 13:57   

Kadzax napisał/a:
98000km= 18,2 km na dzień.

Wiec dlaczego kolega Maki wyśmiewa się?

Chojnów to małe miasteczko więc nie ma gdzie nabijać km:P

hehe chyba nie myslisz ze od nowego tam jezdzi gy :rotfl:
a po 2 jak ktos kupił tyle lat temu nowy samochód to tez miał na bezyne i jezdził nią a nie ze stała :rotfl:
_________________
Kupiłem Forda i śmieje mi sie morda :D
Moja Fiestka Zapraszam :) http://www.fiestaklubpols...p=416613#416613 :devil:
 
 
 
Kadzax 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 34
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 224
Skąd: Żnin
Wysłany: 21 Paź 2009, 16:24   

Mnie najbardziej dziwi czemu niektóre fiesty i ogólnie fordy mają licznik tylko do 99999 i sie zeruje.
Potem przy kupnie nie wiadomo czy obrócił się raz czy też może dziewięć.
Być może konstruktorzy wyliczyli, że auta te wytrzymają max właśnie te 99999 :hahaha:
 
 
cinek2439 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 41
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 30
Skąd: Lubięcin
Wysłany: 21 Paź 2009, 21:09   

witam ma problem dzis zauwazylem ze z rury wydechowej cieknie woda podczas pacy silnika, olej zrobil sie jak mleko, wiec gdzies sie woda wydostaje do clindra i do ukladu smarowania, rozebralem silnik i wnioskuje ze to uszczelka pod glowica bo blok wyglada na caly.Chyba ze ktos ma pomysl co moze byc inna przyczyna tego ze woda sie dostala do oleju i cylindra, autko odpalalo ale nierowno chodzilo , i jeszcze jedno pytanie czy ktos wie z jaka sila dokrecac sruby mocujace glowice ile ustawic na kluczu dynamometrycznym??? i jakie maja byc luzy zaworowe.prosze o pomoc pozdrawiam ps moje autko to 1,1i 91rok

[ Dodano: Sro Paź 21, 2009 21:16 ]
jeszcze jedno co mnie zastanawai jak wyglada rozrzad w moim aucie??? czy ktos wie co ile sie o wymienia???z tego co sie orientuje to jest tam lancueszek ale niejestem pewny
 
 
 
Kadzax 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 34
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 224
Skąd: Żnin
Wysłany: 21 Paź 2009, 21:53   

Przeszukaj forum, gdzieś jest kolejność dokręcania i moment.
 
 
mechcom 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Łukasz
Wiek: 32
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 397
Skąd: Wolsztyn (PWL)
Wysłany: 21 Paź 2009, 21:55   

cinek2439 napisał/a:
jeszcze jedno co mnie zastanawai jak wyglada rozrzad w moim aucie??? czy ktos wie co ile sie o wymienia???z tego co sie orientuje to jest tam lancueszek ale niejestem pewny

człowieku 6-7 postów wyzej masz napisane czytac nie umiesz ;-| gy
_________________
Kupiłem Forda i śmieje mi sie morda :D
Moja Fiestka Zapraszam :) http://www.fiestaklubpols...p=416613#416613 :devil:
 
 
 
Maci3j18 


Model: Inne auto
Wersja: RS
Silnik: Inny
Imię: Macias
Wiek: 35
Dołączył: 29 Cze 2009
Posty: 115
Skąd: Chojnów/S.Ł.
Wysłany: 21 Paź 2009, 22:04   

Dzieki wielkie za info :ok:
A jeśli chodzi o przebieg to napewno ma 98tys :yes: auto nalezalo do mojego dziadka który jezdzil 3 razy w roku do lekarza, a tak stało w garazu :rotfl:

A mozecie mi jeszcze powiedziec jak to jest z rozrzadem w silniku 1.4 futura??
_________________
Było: Ford Fiesta 1.1 Ghia 91r. Ford Fiesta 1.4 Futura 94r.
Jest: Skoda Octavia 1.8T RS 2002r.
 
 
kazio-n 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Kazimierz
Wiek: 37
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 170
Skąd: Bogatynia
Wysłany: 22 Paź 2009, 09:03   

Co do przebiegu to zawsze jestem sceptyczny - znajomy zakupił kiedyś VW Passat B5 z przebiegiem bagatela ok. 22 000 km. Przy okazji mycia samochodu znaleźliśmy naklejkę na słupku bocznych drzwi, że wymiana płynu i klocków odbyła się w Niemczech przy ok. 170 000 km. :hahaha:
_________________
 
 
 
BerciQ 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Robert
Wiek: 38
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 510
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 23 Paź 2009, 16:03   

jak się nie mylę to silniki które maja łańcuch rozrządu mają metalową obudowę z boku silnika (z tej strony gdzie masz np. pasek klinowy), a samochody które mają pasek to obudowa rozrządu jest z plastiku. Ale jakby coś to niech to ktoś potwierdzi.
 
 
Kadzax 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 34
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 224
Skąd: Żnin
Wysłany: 24 Paź 2009, 22:49   

Ciekawa teoria, ale może coś w tym być, bo wszystkie np. ople i bmw z łańcuchem, które widziałem miały metal.
 
 
marian 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: mariusz
Wiek: 42
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 183
Skąd: Pabianice
Wysłany: 25 Paź 2009, 06:42   

Cytat:
jak się nie mylę to silniki które maja łańcuch rozrządu mają metalową obudowę z boku silnika (z tej strony gdzie masz np. pasek klinowy), a samochody które mają pasek to obudowa rozrządu jest z plastiku. Ale jakby coś to niech to ktoś potwierdzi.
jest tak dla tego że pasek chodzi na sucho a i w przypadku zerwania nie rozwali tej obudowy,a łańcuch pracuje w oleju a jakby pękł i by była obodowa z plastiku to by ją rozje....ale nie jest to regóła bo widziałem kiedyś w golfie 1 kumpla silnik 1.1 metalowa obudowe a był pasek,plastyk jest tańdzy i łatwiejszy w obróbce
_________________
nigdy nie wdawaj się w dyskusje z idiotą,bo najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.