Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

MK3, problem z odpalaniem, temperatura wody
Autor Wiadomość
miłosz 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 26 Wrz 2009
Posty: 2
Skąd: bydgoszcz
Wysłany: 29 Wrz 2009, 20:54   MK3, problem z odpalaniem, temperatura wody

Witam, kupiłem przedwczoraj właśnie Fiestkę, jest to MK3 rocznik 94. Za niewielkie pieniądze bo tysiąc zł. Samochód podczas jazdy nie sprawuje się najgorzej, jak się zrobi drobne pierdoły to będzie całkiem spoko.

Ale do rzeczy.
1. Co jest przyczyną, że mam problemy z odpalaniem? Tzn. kręci normalnie, tylko zaskoczy dopiero za którymś tam razem z kolei. Świce raczej są ok, bo jak już zapalę to jedzie normalnie, nie ma żadnych objawów.
Może wtryskiwacz do przeczyszczenia? Uszczelka pod głowicą?

2. Co jest przyczyną zbyt niskiej (moim zdaniem) temperatury płynu chłodniczego. Tzn. objaw taki: przy dłuższej trasie (jechałem tą Fiestą trasę ok. 100 km). Jak ruszyłem to był poziom wody w zbiorniku w półowie między max a min. Po wykonaniu tej trasy ubyło płynu do poziomu kreski min. Ale nie to jest najważniejsze
Przez cały czas (obojętnie jak długo się jedzie) wskazówka temperatury wody tylko trochę przekracza dolną kreskę na wskaźniku i nie wrasta do półowy wraz z rozgrzewaniem się silnika. A z tego co zauważyłem przy dłuższej trasie załancza się wentylator.
Co jest skopane? Termostat? Chłodnica? Pompa wody? A może tylko sam czujnik jest walnięty?

Dzięki za wszelkie sugestie, pozdrawiam. Miłosz
 
 
scowl 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: R
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 29
Skąd: Bielsko - Biała
Wysłany: 29 Wrz 2009, 22:55   

Cytat:
2. Co jest przyczyną zbyt niskiej (moim zdaniem) temperatury płynu chłodniczego. Tzn. objaw taki: przy dłuższej trasie (jechałem tą Fiestą trasę ok. 100 km). Jak ruszyłem to był poziom wody w zbiorniku w półowie między max a min. Po wykonaniu tej trasy ubyło płynu do poziomu kreski min. Ale nie to jest najważniejsze
Przez cały czas (obojętnie jak długo się jedzie) wskazówka temperatury wody tylko trochę przekracza dolną kreskę na wskaźniku i nie wrasta do półowy wraz z rozgrzewaniem się silnika. A z tego co zauważyłem przy dłuższej trasie załancza się wentylator.
Co jest skopane? Termostat? Chłodnica? Pompa wody? A może tylko sam czujnik jest walnięty?


normalna wada czujnika temperatury wynikająca z wiekowości wymiana powinna spokojnie pomóc wskazów powróci na swoje dawne miejsce, koszt nie wielkie bo około 20 pln i robocizna też nie jest kłopotliwa tylko nie zabieraj się za to na gorącym silniku!
_________________
6k01rs
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Demontaż pompy wody w mk2.
Rancikk1 Mechanika silnika 8 20 Lip 2015, 10:01
Gość
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.