Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Problem z odpalaniem
Autor Wiadomość
tswcrew
[Usunięty]

Wysłany: 17 Wrz 2009, 00:03   

Drako napisał/a:
czasem nawet 7-10 sekund.


cokolwiek co daje prąd - wymieniłeś pasek ale może coś jeszcze warto by przy instalacji "prądotwórczej" przejrzeć ?
moja pali po ułamku sekundy, aż sie ludzie na stacji dziwnie patrzą że tak ładnie łapie.
Jak postoi pare dni + dodatkowo jest mokro to po jakieś 1,5 sekundy załapie - tak było i na nowych i na starych przewodach więc to raczej nie przewody, poprawiło się troszkę po wymianie filtra paliwa (ale to w sumie wszystkie osiągi sie poprawiły, bo tak był zasyfiony).

Maki napisał/a:
A po czym rozpoznać że kable są do wymiany.

Powiem tak - kupiłem drogie, ale dobre kable bosch-a i zauważyłem że na BARDZO niskich obrotach już nie ma takiego szarpania/wachlarza obrotów, poza tym silnik ma jakby większą wytrzymałość obrotową -tj, obroty schodzą niżej nim auto zgaśnie (testowane przez moją dziewczynę, która nie potrafi powoli puścić sprzęgła na jedynce, wcześniej gasł od razu, teraz zdarzy mu się że ruszy bez problemu przy raptownym puszczeniu sprzęgła bez dodawania gazu)

marian napisał/a:

w mokry deszczowy dzień jadąc pod górkę w kilka osób szarpanie,przerywanie


U nas w sklepie jan-mor też potrafi wrócić od klienta, w szczególności przewody do starszych modeli aut. Często wracają też sentechy, ale tu już loteria, po prostu chyba trafiają sie "niedorobione".
 
 
nightmoon90 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: L
Silnik: 1.1/55KM
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 24
Skąd: Murzynowo
Wysłany: 17 Wrz 2009, 13:16   

Mam dosłownie identyczny problem jak Drako...
Gaśnie przed skrzyżowaniem rondem itp. tam gdzie trzeba wciskać hamulec i redukować biegi (jazda taką rakietą po mieście, to niezły wyczyn :D ). Zauważyłem, że ma to związek z luzem jadę na prostej np. 100km/h wyrzucam na luz zanim auto zejdzie do 80 już jest wygaszone, samoczynnie gaśnie, zapalają się kontrolki i kaput... Nie wiem od czego zacząć, bo podciąganie gazu trochę dało nie gasł był bardziej zrywny i w ogóle ale nie wiem czy to dobry pomysł, tak czy siak jeśli nie gaśnie bo podciągnę gaz to ma ogromne problemy z odpalaniem czasem zapali od ręki a czasem można kręcić do upadłego i nic...
Co może być przyczyną?
Czy podciąganie gazu to dobra metoda?
Jest to fiesta 1.1 b z 95r odratowana ze złomowania za grosze, którą wyremontowałem...
 
 
Drako
[Usunięty]

Wysłany: 17 Wrz 2009, 21:40   

nightmoon90 napisał/a:
Mam dosłownie identyczny problem jak Drako...
Gaśnie przed skrzyżowaniem rondem itp. tam gdzie trzeba wciskać hamulec i redukować biegi (jazda taką rakietą po mieście, to niezły wyczyn :D ). Zauważyłem, że ma to związek z luzem jadę na prostej np. 100km/h wyrzucam na luz zanim auto zejdzie do 80 już jest wygaszone, samoczynnie gaśnie, zapalają się kontrolki i kaput... Nie wiem od czego zacząć, bo podciąganie gazu trochę dało nie gasł był bardziej zrywny i w ogóle ale nie wiem czy to dobry pomysł, tak czy siak jeśli nie gaśnie bo podciągnę gaz to ma ogromne problemy z odpalaniem czasem zapali od ręki a czasem można kręcić do upadłego i nic...
Co może być przyczyną?
Czy podciąganie gazu to dobra metoda?
Jest to fiesta 1.1 b z 95r odratowana ze złomowania za grosze, którą wyremontowałem...


Czy moglby ktos jeszcze wypowiedziec sie w tym temacie? Co moge jeszcze sprawdzic/wymienic zeby poprawic odpalanie autka i to zeby nie gaslo podczas jazdy bo to aktualnie najwiekszy problem.
Pozdrawiam
 
 
ivanek 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 124
Skąd: O-ca
Wysłany: 17 Wrz 2009, 22:08   

Może to co powiem będzie głupie ale spróbuj.. Sprawdź czujnik, a właściwie filtr oparów paliwa. Większość wypowie się że to tylko proekologiczny gadżet ale ja się przekonałem że jest inaczej..
 
 
Blackknight88 


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Imię: Karol
Wiek: 35
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 263
Skąd: Kielce
Wysłany: 18 Wrz 2009, 10:07   

ivanek napisał/a:
Może to co powiem będzie głupie ale spróbuj.. Sprawdź czujnik, a właściwie filtr oparów paliwa. Większość wypowie się że to tylko proekologiczny gadżet ale ja się przekonałem że jest inaczej..


Nic nie jest głupie. Wszystko warto zobaczyć, bo jedni mówią to inni tamto i sam nie wiesz na kogo stronę przejść. Skoro zdania są podzielone to szukaj nawet i przez powietrze w kołach. To z tym ostatnim to żart oczywiście ;)


nightmoon90 napisał/a:
Mam dosłownie identyczny problem jak Drako...
Gaśnie przed skrzyżowaniem rondem itp. tam gdzie trzeba wciskać hamulec i redukować biegi (jazda taką rakietą po mieście, to niezły wyczyn :D ). Zauważyłem, że ma to związek z luzem jadę na prostej np. 100km/h wyrzucam na luz zanim auto zejdzie do 80 już jest wygaszone, samoczynnie gaśnie, zapalają się kontrolki i kaput... Nie wiem od czego zacząć, bo podciąganie gazu trochę dało nie gasł był bardziej zrywny i w ogóle ale nie wiem czy to dobry pomysł, tak czy siak jeśli nie gaśnie bo podciągnę gaz to ma ogromne problemy z odpalaniem czasem zapali od ręki a czasem można kręcić do upadłego i nic...
Co może być przyczyną?
Czy podciąganie gazu to dobra metoda?
Jest to fiesta 1.1 b z 95r odratowana ze złomowania za grosze, którą wyremontowałem...


Zauważyłem, że masz gaźnik'a. Może musisz ustawić wolne obroty na nim ? To by pomogło, bo wrzucając na luz, czy sprzęgło po prostu silnik idzie w wolne obroty, a tu widać są za małe no i przez to gaśnie oraz problemy z odpalaniem, szczególnie jak jest zimno, albo silnik dłużej postoi bez użytku. Podkręć obroty i problem powinien zniknąć.

Drako napisał/a:
Czy moglby ktos jeszcze wypowiedziec sie w tym temacie? Co moge jeszcze sprawdzic/wymienic zeby poprawic odpalanie autka i to zeby nie gaslo podczas jazdy bo to aktualnie najwiekszy problem.
Pozdrawiam


Co do autora tematu, jeśli zostały sprawdzone : cewka, kable, świece, sprężanie w cylindrach to może warto rzucić okiem jeszcze na wtrysk ? to może on jest problemem jeśli jeździsz na benzynie.

Pzdr
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 18 Wrz 2009, 10:58   

Drako, jak już Ci napisałem - zrób testerek. moim zdaniem warto byłoby przyjrzeć się krokowemu i VSS
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Drako
[Usunięty]

Wysłany: 18 Wrz 2009, 12:45   

bidżej napisał/a:
Drako, jak już Ci napisałem - zrób testerek. moim zdaniem warto byłoby przyjrzeć się krokowemu i VSS


Co to jest VSS? Krokowiec ma wogule cos wsopolnego z gazem? Kurde juz nie mam sil na te auto... ;-(

No i jeszcze jedno bardzo wazne pytanie: Jak ustawic te wolne obroty??? Gdzie i jak to sie robi? Czy poradze sobie sam, czy mechanik?
 
 
nightmoon90 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: L
Silnik: 1.1/55KM
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 24
Skąd: Murzynowo
Wysłany: 18 Wrz 2009, 21:44   

Cytat:
Zauważyłem, że masz gaźnik'a. Może musisz ustawić wolne obroty na nim ? To by pomogło, bo wrzucając na luz, czy sprzęgło po prostu silnik idzie w wolne obroty, a tu widać są za małe no i przez to gaśnie oraz problemy z odpalaniem, szczególnie jak jest zimno, albo silnik dłużej postoi bez użytku. Podkręć obroty i problem powinien zniknąć.


Problem był wręcz odwrotny na lince od gazu musiałem poluzować na regulacji, może i jest teraz trochę luźna ale gaz idzie wyczuć w 100%
Ponadto jak stoi się przed autem po prawej stronie gaźnika miałem jeszcze regulator gazu na gaźniku zacząłem grzebać i okazało się, że jest tam taki luz, że mogłem włożyć tam śrubokręt wykręciłem śrubkę dospawałem jakieś 5cm drutu 8 bo łepek śrubki miał 10 no i efekt jest taki, że nie ma luzu wykręciłem ją trochę bardziej i są obroty na gaźniku nie schodzi z nich i nie dławi się nie gaśnie przed zakrętami.
Drako nie wiem czy u Ciebie nie będzie podobnego problemu, bynajmniej u mnie pali z rana od ręki czy zimny czy ciepły nawet gazu nie muszę dawać no i co najważniejsze nie ma aż takiej adrenaliny przy jeździe po mieście, bo nie gaśnie :P
 
 
tswcrew
[Usunięty]

Wysłany: 19 Wrz 2009, 01:43   

drako nie ma gaźnika ;) tam jest monowtrysk.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.