Przesunięty przez: szynszyl 1 Lis 2008, 20:19 |
Tylnia wycieraczka... |
Autor |
Wiadomość |
virus2
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 39 Dołączył: 26 Maj 2004 Posty: 75 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 28 Sty 2005, 21:33 Tylnia wycieraczka...
|
|
|
Dzis cos sie posiuło w tylniej wycierace,tz jak ja wlacze i wylocze to nie wrac to normalnego polorzenia tylko zostje w tym momecie kiedy wylacze z tego co mi ojciec tlumaczyl to sa jakies 2 obwody ze po wylaczeniu na pajczku włacza sie 2 obwód gdzie wycieraczka dziala dopuki krancówka jej nie wylaczy, wszsytko byblo by fajnie tylko ze nie wim czy za to przelacznie owodów odpowiad jakis ukald ,przekaznik czy jescze cos innego,macie jakis pomysl od czego zaczaś. |
_________________ Fiesta 1,4 gaźnik + lpg:) bylo jest 1,6EFi ))
http://streetracers.krakow.pl/ |
|
|
|
|
Kermitos [Usunięty]
|
Wysłany: 28 Sty 2005, 22:22
|
|
|
Mam to samo, ale jakos nikt mi nie moze pomoc na ten temat niestety. Jak ktos ma dobry pomysl na to, rowniez bede wdzieczny. |
|
|
|
|
erring [Usunięty]
|
Wysłany: 28 Sty 2005, 22:31
|
|
|
Witam! Mam podobny problem chociaż czasami jak zostawię wycieraczkę w takim bylejakim położeniu i przejadę przez jakąś dziurę albo inną nierówność to sama wraca na swoje miejsce.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
virus2
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 39 Dołączył: 26 Maj 2004 Posty: 75 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 28 Sty 2005, 22:46
|
|
|
Trzeba bedzie najpierw krancuwke sprawdzic przy silniczku |
_________________ Fiesta 1,4 gaźnik + lpg:) bylo jest 1,6EFi ))
http://streetracers.krakow.pl/ |
|
|
|
|
Rafał32 [Usunięty]
|
Wysłany: 28 Sty 2005, 23:30
|
|
|
Ja mam pomysła !
Miałem identyczne objawy, a ustąpiły kiedy wymieniłem teleskopy otwierające tylna klapę. Jak powiązać jedno z drugim, nie wiem ?:)
A tak poważnie to wydaje mi się że problem leży w masie silniczka która idzie chyba przez zatrzask tylnej klapy , wydaj mi się że tam trzeba szukać rozwiązania problemu leniwej wycieraczki |
|
|
|
|
MaximusDM [Usunięty]
|
Wysłany: 29 Sty 2005, 00:00
|
|
|
pociesz sie tym że teraz możesz zamontować sobie z MK4 |
|
|
|
|
maslak [Usunięty]
|
Wysłany: 29 Sty 2005, 00:18
|
|
|
no u mnie zima wycieraczka dziala a latem zero ruchu dziwne troszke ale prawdziwe |
|
|
|
|
Kacper [Usunięty]
|
Wysłany: 29 Sty 2005, 00:21
|
|
|
MaximusDM napisał/a: | pociesz sie tym że teraz możesz zamontować sobie z MK4 |
Odradzam - fajniej wyglada, ale pióra tylko oryginalne trzeba kupować... chyba ze lubicie zabawe w zmiane samych gumek...
w ASO ponad 30zł, a zwykła w supermarkecie która sie podpasuje do mk3 pewnie poniżej 10zł... |
|
|
|
|
Kurtus [Usunięty]
|
Wysłany: 29 Sty 2005, 00:59
|
|
|
mam ten sam objaw |
|
|
|
|
Rycho
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Wiek: 49 Dołączył: 26 Maj 2004 Posty: 203 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: 29 Sty 2005, 08:33
|
|
|
Jak na mój gust, to styki w tylnej klapie.
Rycho |
_________________ JetCar XR2
I,i,i ja mówię ci, że ci, co władzę mają
Robią syf i w tym syfie się tarzają
I mówię ci, że ten, kto ma władzę
Niech zawsze, zawsze budzi w tobie odrazę |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 29 Sty 2005, 08:50
|
|
|
Problemem jest ukłąd parkowania wyczieraczki... niech ktoś ze sprawną wyczieraczką... włączy ją i w połowie pracy niech odepnie przełacznik... zobaczymy wtedy czy wysieraczka stanie czy wróci na swoje miejsce... bo obie możliwći są prawdopodobne, a procedura diagnostyczna bedzie zupełnie inna... |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
RKRman
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 50 Dołączył: 06 Cze 2004 Posty: 454 Skąd: z podkarpacia
|
Wysłany: 29 Sty 2005, 12:15 tylna wycieraczka
|
|
|
CZE !
...miałem podobne objawy w BMW combi E-30 ...wycieraczka sie przycinała....prądy dochodziły wszędzie.......rozebrałem obudowe silniczka, przetarłem i wyczyściłem styki ( blaszki
ułożone po części okręgu - odpowiednio położone wzg. siebie.....nasmarowałem nowym smarem...i.....zapierniczało ( wiecie jak dziadosko jest rozwiązane podawanie płynu spryskującego ..przez ośke na której pracuje wycieraczka ...jak skoroduje ośka to DUPA..bo nie ma z czego podtoczyć w tym miejscu...przerobiłem spryskiwacz na boczną krawędz klapy.....trzeba sobie radzić ..no nie ? .....bo takie głupoty kosztują nie mało...
POZDRAWIAM |
_________________ fajnie było ją mieć
|
|
|
|
|
Piotrek [Usunięty]
|
Wysłany: 30 Sty 2005, 23:20 Tylnia wycieraczka...
|
|
|
U mnie wycieraczka załancza się ze zwłoką około 5 sek. ale powraca na swoje miejsce .To pewnie styki w klapie |
|
|
|
|
soryu [Usunięty]
|
Wysłany: 31 Sty 2005, 11:46 Re: Tylnia wycieraczka...
|
|
|
Piotrek napisał/a: | U mnie wycieraczka załancza się ze zwłoką około 5 sek. ale powraca na swoje miejsce .To pewnie styki w klapie |
sprawdz silnik wyciraczki moze sie zatarł lekko, i sprawdz tez mase, od silniczka wychodzi kabelek brazowy i jest przykrecony do klapy, moze ci zasniedzialo albo skorodowalo to polaczenie. ja tak mialem i wlaczal sie tylko gdy auto bylo rozgrzane, mimo ze akkus i altrnator były w porzadku. po zczyszczeniu syfu z polaczenia tego kabelka, wyczyszczeniu silniczka i czysczenkiu stykow klapy jest wszystko ok. |
|
|
|
|
|