Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś
4 Maj 2006, 18:59
Swap , Turbo
Autor Wiadomość
micał1bolo 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Wiek: 44
Dołączył: 18 Sie 2004
Posty: 48
Skąd: pszczyna
Wysłany: 30 Sty 2005, 18:00   Swap , Turbo

Mam pytanko, czy ktoś morze mi doradzić jaki silnik jest najlebszy???
znalazłem gościa który chandluje silnikami są z pełną dokumentacją przetestowane na hamowni i tu mam problem jaki? obecnie mam 1,4i z małymi przeróbkami i mam do wyboru 1,6 1,6TURBO 1,8 lub 1,8TURBO doradcie mi ktury i jaką one mają moc ???
ZGÓRY DZĘKI.
_________________
http://img315.imageshack....8/srodek1op.jpg
Ostatnio zmieniony przez Żółwik Tuptuś 14 Cze 2006, 23:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
mucha 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 11 Paź 2004
Posty: 69
Skąd: Poznań
Wysłany: 30 Sty 2005, 18:07   ...

Ja bym proponowal jak juz to albo 1.6 albo 1.8 BEZ TURBINY. Chyba ze masz wuchte kasy na ladowanie w to auto. Pomysl takze nad zmiana autka, poniewaz przeszczep silnika to wylozenie kupy siana, grzebania, a pamietaj nigdy nie bedzie to funkcjonowac jak w oryginalnym silniku wlozonym do danego auta...
zawsze przy przeszczepach wychodza jakies problemy zwiazane z korzystaniem z autka, a pamietaj maja taka moc nie bedziesz tym jezdzil spokojnie :)
_________________
Ford Fiesta 1.6 XR2i sprzedana :(
 
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 30 Sty 2005, 18:16   

1,8 Turbo w Fordach to były tylko diesle. Ale generalnie moze to być każdy silnik - turbo pod warunkiem ze wiesz w jakim stanie znajduje sie turbina i najlepiej jak na silnik z turbiną gościu dawał gwarancję (przynajmniej półroczną wtedy da sie ocenić jej stan techniczny). W każdym razie z tubiny jest większy potencjałdo wyciśnięcia kilku koni więcej... Jak wolisz coś mniej skomplikowanego to zostają ci silniki wolnossące. Jedna uwaga co do silników 16V - jeśli towja buda jest sprzed 94 roku to zeby wsadzić 16V bedziesz musiał przerobić prawą podłużnicę - bo 16V mają mocowanie łapy do podłuznicy. Zwykłe 8V wiszą....
_________________
 
 
 
Lokmen 
Zeus


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004
Posty: 1723
Skąd: ___
Wysłany: 30 Sty 2005, 18:45   

Tu czy to jest lepiej czy gorzej to bez znaczenia 8V jest mniejszy więc ma łapę z góry czyli silnik jakby wisi - 16V jest większy dlatego ma łapę na dole która jest przykręcona do prawej podłuznicy. Reszta zamocowania od lewej strony - czyli skrzyni biegów jest identyczna i sobie leży na belce.
_________________
 
 
 
mellow
[Usunięty]

Wysłany: 30 Sty 2005, 20:50   

Trudno powiedziec ktory lepszy ... zalezy wzgledem czego patrzec ...

Widze ze u nas na forum coraz wiecej osob podnieca sie nad zmiana silnika na wiekszy nie zdajac sobie chyba do konca sprawy ile to ciagnie ze soba zmian i kasy...

Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Turbo
Zetec/CVH
PumaRST Tuning mechaniczny 53 12 Lis 2012, 21:59
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - CVH Turbo
seria & modyfikacje
PumaRST Tuning mechaniczny 26 13 Paź 2012, 09:42
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec N/A & TURBO
podnoszenie mocy!!!!!!!!
Faza Tuning mechaniczny 8 20 Gru 2007, 18:51
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - 1.8Diesel / Turbo Diesel
Fordon Tuning mechaniczny 140 30 Lis 2011, 09:21
szczupak
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.