Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś 4 Maj 2006, 18:59 |
Swap , Turbo |
Autor |
Wiadomość |
micał1bolo
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Wiek: 44 Dołączył: 18 Sie 2004 Posty: 48 Skąd: pszczyna
|
Wysłany: 30 Sty 2005, 18:00 Swap , Turbo
|
|
|
Mam pytanko, czy ktoś morze mi doradzić jaki silnik jest najlebszy???
znalazłem gościa który chandluje silnikami są z pełną dokumentacją przetestowane na hamowni i tu mam problem jaki? obecnie mam 1,4i z małymi przeróbkami i mam do wyboru 1,6 1,6TURBO 1,8 lub 1,8TURBO doradcie mi ktury i jaką one mają moc ???
ZGÓRY DZĘKI. |
_________________ http://img315.imageshack....8/srodek1op.jpg |
Ostatnio zmieniony przez Żółwik Tuptuś 14 Cze 2006, 23:05, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
mucha
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Dołączył: 11 Paź 2004 Posty: 69 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 30 Sty 2005, 18:07 ...
|
|
|
Ja bym proponowal jak juz to albo 1.6 albo 1.8 BEZ TURBINY. Chyba ze masz wuchte kasy na ladowanie w to auto. Pomysl takze nad zmiana autka, poniewaz przeszczep silnika to wylozenie kupy siana, grzebania, a pamietaj nigdy nie bedzie to funkcjonowac jak w oryginalnym silniku wlozonym do danego auta...
zawsze przy przeszczepach wychodza jakies problemy zwiazane z korzystaniem z autka, a pamietaj maja taka moc nie bedziesz tym jezdzil spokojnie |
_________________ Ford Fiesta 1.6 XR2i sprzedana :( |
|
|
|
|
Lokmen
Zeus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___
|
Wysłany: 30 Sty 2005, 18:16
|
|
|
1,8 Turbo w Fordach to były tylko diesle. Ale generalnie moze to być każdy silnik - turbo pod warunkiem ze wiesz w jakim stanie znajduje sie turbina i najlepiej jak na silnik z turbiną gościu dawał gwarancję (przynajmniej półroczną wtedy da sie ocenić jej stan techniczny). W każdym razie z tubiny jest większy potencjałdo wyciśnięcia kilku koni więcej... Jak wolisz coś mniej skomplikowanego to zostają ci silniki wolnossące. Jedna uwaga co do silników 16V - jeśli towja buda jest sprzed 94 roku to zeby wsadzić 16V bedziesz musiał przerobić prawą podłużnicę - bo 16V mają mocowanie łapy do podłuznicy. Zwykłe 8V wiszą.... |
_________________
|
|
|
|
|
Lokmen
Zeus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 23 Maj 2004 Posty: 1723 Skąd: ___
|
Wysłany: 30 Sty 2005, 18:45
|
|
|
Tu czy to jest lepiej czy gorzej to bez znaczenia 8V jest mniejszy więc ma łapę z góry czyli silnik jakby wisi - 16V jest większy dlatego ma łapę na dole która jest przykręcona do prawej podłuznicy. Reszta zamocowania od lewej strony - czyli skrzyni biegów jest identyczna i sobie leży na belce. |
_________________
|
|
|
|
|
mellow [Usunięty]
|
Wysłany: 30 Sty 2005, 20:50
|
|
|
Trudno powiedziec ktory lepszy ... zalezy wzgledem czego patrzec ...
Widze ze u nas na forum coraz wiecej osob podnieca sie nad zmiana silnika na wiekszy nie zdajac sobie chyba do konca sprawy ile to ciagnie ze soba zmian i kasy...
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.