[MK3] Remont silnika |
Autor |
Wiadomość |
marian
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: mariusz
Wiek: 42 Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 183 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 9 Wrz 2009, 17:36
|
|
|
tak czytam o tych kablach(ich rezystancji)i się zastanawiam że jakbym przykręcił cewke w innym mniejscu bliżej i zastosował btylko po parze tych krótrzych kabli bo mam 2 komplety |
_________________ nigdy nie wdawaj się w dyskusje z idiotą,bo najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 9 Wrz 2009, 17:36
|
|
|
Po przewodzie WN idzie impuls wysokiego napięcia,,, gdzieś czytałem że takie coś "płynie" inaczej niż zwykły prąd, w sumie kable WN to często sznurek w otoczce grafitu,,, podobno iskra na przewodzie 10cm i 10m będzie podobna. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5648 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 9 Wrz 2009, 21:40
|
|
|
generalnie to chodzi o małą upływność i dużą wytrzymałość cieplną i mechaniczna . Bo jeśli macie wysokie napięcie to z prawa oma wynika że jak ma duża oporność to trzeba dać duże napięcie by przesłać duża energię z małymi stratami . A wysokie napięcie jest potrzebne bo ma powstać łuk tylko problem w tym że na świecy a nie na kablu Do tego dochodzą ogromne problemy z polem magnetycznym idnukowanym w okół kabla od którego potrafią głupieć nawet komputery samochodowe . |
|
|
|
|
Pawełos666
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS
|
Wysłany: 9 Wrz 2009, 21:49
|
|
|
marian napisał/a: | tak czytam o tych kablach(ich rezystancji)i się zastanawiam że jakbym przykręcił cewke w innym mniejscu bliżej i zastosował btylko po parze tych krótrzych kabli bo mam 2 komplety |
daj spokój
jak chcesz zrobić lepszej jakości iskrę w silniku to zastosuj cewkę na wyższe napięcie i odległość elektrod zwiększ np do 1mm, ale w fiescie taki bajer nic nie da.... |
_________________ CVH 1.4 FU..'89
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec |
|
|
|
|
amon31 [Usunięty]
|
Wysłany: 9 Wrz 2009, 22:50
|
|
|
to zostawię te kable, wymienię sobie filtr paliwa bo nie wiem nawet w jaki jest stanie, niedawno się dowiedziałem w ogóle że takowe coś to jest w tym aucie
muszę jeszcze przed zimą zrobić poprawki lakiernicze koło uszczelek na tylnej szybie i wymienić krzyżak w ukł. kierowniczym
dzięki za porady |
|
|
|
|
Pawełos666
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 37 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS
|
Wysłany: 9 Wrz 2009, 23:03
|
|
|
kable i swiece to podstawa, to po prostu trzeba wymieniac tak samo jak wymienia sie olej |
_________________ CVH 1.4 FU..'89
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.