Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: van
22 Cze 2014, 13:57
modyfikacja hamulców w mk2 czy ktoś to robił
Autor Wiadomość
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 28 Sie 2009, 15:55   

jestem w temacie na bieżąco bo zakładałem nie dawno w mojej jedyneczce z przodu tarcze od mondeo wentylowane 260mm a z tyłu bębny od escorta.

Hamuje auto dużo lepiej ale pedał hamulca trzeba wciskać prawie do połowy a pompę i serwo mam od fiesty mk2!! :sad:

nie wiem czy to wina rzeczywiście za mało wydajnej pompy ale podejrzewam, że tak!!
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5648
Skąd: Łódź
Wysłany: 28 Sie 2009, 17:07   

Rkalitka napisał/a:
mało wydajnej pompy ale podejrzewam, że tak
albo namieszanego tyłu . Problem jest to wszystko wyosiować .
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 28 Sie 2009, 21:02   

Rkalitka napisał/a:
Hamuje auto dużo lepiej ale pedał hamulca trzeba wciskać prawie do połowy a pompę i serwo mam od fiesty mk2!!


wole do połowy wciskać niż jak w grande punto musnąć pedał i lecieć na przednią szybe :hihihi:
 
 
eryk
[Usunięty]

Wysłany: 29 Sie 2009, 00:41   

Dzięki wszystkim. Teraz już jestem w temacie :)
 
 
AdamB
[Usunięty]

Wysłany: 29 Sie 2009, 10:30   

To jeszcze tylko dorzucę od siebie, że u mnie jest pompa od 1,1 i nie odczuwam kłopotów. Moim zdaniem wymiana pompy nie jest konieczna, choć jeśli ktoś ma coś takiego pod ręką to czemu by nie zmienić.
 
 
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 29 Sie 2009, 11:35   

wymiana pompy to prawie zawsze kolejna przeróbka....inna pompa, inne serwo, inne mocowania do ściany grodziowej, inna długość tego śmiesznego pręta z serwa do pedału hamulca......ale patrząc np na angoli to z sukcesami robią takie przeszczepy, więc dlaczego nie my.... :yes:
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29 Sie 2009, 20:29   

zawsze mnie to zastanawiało czy różnią się coś hamulce z mk2 xr2, fiesty mk3, sierry, mondka mk1 i tym podobnych
mówimy tu o hamulcach 240mm
Tarcze są takie same ale jak z jarzmami, zaciskami itd ?
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 30 Sie 2009, 11:08   

mondeo ma 260 tarcze a sierra chyba ma koło na 5 śrub?? czy na 4??

Ja zakładając od mondka tarcze musiałem tylko dać dystanse 12 mm i to było wszystko ale mc persony mam z oriona 85-90
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
van 
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 2232
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31 Sie 2009, 02:09   

Sierra ma zawsze na 4 śruby, scorpio mk1i mk2 potocznie zwany przejsiówką lub krokodylem miało 5 śrub
mondeo bez abs chyba też miało 240mm tak jak Sierra bo z ABS było 260mm
_________________
Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 31 Sie 2009, 09:10   

Mam u siebie przednie zaciski z mk2 xr2 (osobiście zdejmowałem) przy zakupie klocków i tarcz się okazało ze w/g katalogu to samo ma mk3 diesel :yyy:
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Rkalitka 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 37
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1615
Skąd: Perkowo
Wysłany: 31 Sie 2009, 10:25   

ja miałem tarcze od oriona diesla i były wentylowane 240mm rocznik 85-90

teraz są z mondeo 1.8td intercooler i są wentylowane 260mm rocznik 94 i to są hamulce bez abs-u
_________________
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK2] Fiesta MK2
Fordy Fiesta II generacji (1983-1989)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:37
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz
Brak nowych postów Przyklejony: Demontaż pompy wody w mk2.
Rancikk1 Mechanika silnika 8 20 Lip 2015, 10:01
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Widziałem, mijałem, wiem gdzie stoi mk1/mk2
podziel się informacją
van Mechanika ogólna 39 29 Lis 2014, 00:18
Wodnikczek
Brak nowych postów Przyklejony: Opisy techniczne i dane regulacyjne mk2 (bez XR2)
Laskosz Mechanika ogólna 2 8 Sty 2011, 12:09
Gurney89


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.